Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 2 April 2009

CHUA : BN SUKAR HADAPI JENTERA NIZAR – mkini

Calon BN Ismail Saffian kelihatan berada dalam keadaan sukar berdepan lawannya Mohammad Nizar Jamaluddin - jika maklum balas jentera Umno dan MCA ini tepat.

Pada hari keempat berkempen di parlimen Bukit Gantang, seorang pemimpin kanan MCA kecewa calon itu bersama pekerja kempen BN tidak setanding petugas Pakatan Rakyat.

Dalam lawatannya ke kampung baru Cina di Simpang dekat Taiping semalam, Timbalan Presiden MCA Dr Chua Soi Lek berkata BN tidak membawa banyak bahan kempen ketika bertemu pengundi.


kah kah kah…. HEBAT NIZAR YANG COOL…. kah kah kah…

kak kah kah…. TIDAK MEMBAWA BANYAK BAHAN ?.... kah kah kah…

woit…. BAHAN APA ?.... kah kah kah



19 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kah..kah..kah.. cuba cari betul-betul... mesti ada dalam kotak-kotak Ezam.. kah..kah..kah..

Tanpa Nama berkata...

bahan letupan kut..kah..kah..kah..kah..

Pee Wit berkata...

condom.... lah

ZOO TAIPING berkata...

tidak membawa banyak bahan?
Apa bahannya....bahan-bahannya ialah :

sekampit / 5 kilo beras wangi
1 helai kain pulikat cap gadja,
2 kilo ikan masin haprak
2 tin sardin cap C4
2 tin susu pekat manis cap MADEY
10 keping wang kertas nilai seringgit,

Semua bahan-bahan ini hendaklah dibungkus rapi dan dimasukkan kedalam KOTAK dan hendaklah di tutup, KOTAK kotak tersebut hendaklah tidak lebih dari 6 kotak dan dilukis LOGO LEMBU GERAK.

Semua bahan-bahan ini hendaklah diserahkan kepada orang kampung atau pengundi dengan UCAPAN BERSIHKAN PILIHANRAYA DARI POLITIK WANG

Hasmadi Bin Hamdan berkata...

Salah satu bahannya ialah VCD dan DVD.

Tok Moh berkata...

Kah..Kah,..Kah..
Patut Puak BN bawak bahan yang best sikit, kira boleh berdenggung ke.. baru cantekk...

Buat la pek 50 ke lepas tu bagi la pak cik - makcik dan pemuda-pemudi sepeket sorang baru berdenggung..
nak cantekk..lagi bawak la dapur baru boleh paiping...

perrhh..mesti denggung baru boleh gi mengundi..kah..kah..kah..
Sham kalu lu turun sana jangan lupa cari sikit stok denggung...
kat kampung nelayan tu banyak...

kah..kah..kah...
sape la yang mangkuk sangat nak pergi undi si Mail Sepian ni...kah..kah..kah.. tak cool langsung...kah..kah..kah..
baik kena sebalut lagi best...
lepas tu layan entot-entot plak...
kah..kah..kah..

Woi apasal Bik Mama tak turun..?
Sibuk test baju baru ke..?
kah..kah..kah.. Woi muat ke baju baru tu..? Kah..kah.kah..atau dah sendat...kah..kah..kah..

Hamba berkata...

Chua ni kata tk bawak banyak bahan...mesti dia cakap pasal DVD power dia tu....Agaknya dia nak edarkan banyak2 kat Bkt Gantang kot??? Free DVD utk penduduk Bkt Gantang....! Glamernye Timb. presiden MCA ni...

Barisan Najis berkata...

Bawa la cd kt hotel chua soi lek gempur ngan bohsia dari china tu sebagai bahan kempen woi bodoh punya BN.mesti ramai akan undi BN.atau pun buat la tayangan perdana kt padang terbuka ramai awek bohsia dan mat rempit gila seks yang suka gang bang akan undi BN.kah,kah,kah

Tanpa Nama berkata...

"bahan apa ? " ..kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

Brader takkan tak faham bahan apa!!! kahkahkahkah....mesti ada lap top komputer, obat obatan pun mesti ada, dvd, vcd mesti lengkap hahahahahahaa
woit jangan lupa flush bilek penginapan .............

kage bunshin no jutsu berkata...

kahkahkah...kalau Chua Soi Lek cakap bahan,mungkin bahan lucah DVD skandal kut...kalau najib yg ckp bahan,mungkin bahan letupan kut...xkan la bahan2 memasak kut...bukan chef yg bertanding pilihanraya...kahkahkah

fredo berkata...

bahan lucah kot...

Komunis berkata...

kah..kah..kah..ongkos..kah..kah..

Tanpa Nama berkata...

woi chua 'tiger' soil leg, apa lu susah? itu PR semua ada masaalah dalaman punya....pergolakkan hebat sedang berlaku, PR sudah pecah PAS sudah takut jadi kuda DAP pun tak boleh menang ka? Woi mat tiger baik bikin video xxx jual lagi bagus!

Tanpa Nama berkata...

bn lupa bawa condom ngan.....(alahai nama dadah sintetik tu...aku lupalah)benda percuma

SL Chan berkata...

bahan??????????? c4???big mama???cun monggol??? mickey mouse???balkis???penyapu tolol???jam tangan phillip patek???celaka???

Enche' Eyezoodean berkata...

CD tuan TT,
CD...
CD...

kah kah kah

Sudin berkata...

Chua Soi Lek ?
China cakap banyak soi !
Melayu cakap sial !

Tanpa Nama berkata...

Wehh sapa ada itu DVD Chua SOI Lek aaa...kasik pas la .... Crouching Chua Hidden Between the Leg haha ... org macam nie pun ader orang sokong lagi ka ...ooo lupa ...masalah etika jer kot ..

Go CHua for PM muahahah