Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 2 April 2009

JEMPUTAN UNTUK SEMUA



SEMUA DI JEMPUT HADIR - SESIAPA YANG BANGUN AWAL SESUDAH SUBUH

SILA DATANG - BERBINCANG ILMU

KITA SEMUA ADA PANDANGAN

BUKAN SEMUA PANDANGAN KITA BETUL

HANYA BERBINCANG DAN BERTUKAR PENDAPAT BARU KITA BERUPAYA

MEMPERBAIKI DIRI - KITA BELAJAR SESAMA SENDIRI



9 ulasan:

acip berkata...

hoh!dekat ni..aku tinggal kat kjg je..hurmm..nape pi wat pagi..bdk2 bujang mane ade bgn pagi2 hari sabtu..mlm dah minum vodka kedai KK..hehehe..
tgk lar dlu,kalo termakbul niat nk tgk bro isham tiub secara live..

Baginda Reformasi berkata...

betul tu admin terutama kite semua ada pendapat walaupun betul atau tak.. tapi di malaysia pendapat selain pendapat pekembar tak boleh di sebarkan..

Siti Zubaidah Shahrir berkata...

Apa kebendanya ekonomi Islam?

Takdenya benda cam gitu abang oi...

Janganlah nak ideologi-kan agama untuk memperhambakan negara dan rakyat!

Tolonglah!

Tokei Kelab Dangdut berkata...

saya tidak yakin program ini akan diadakan.
saya langsung tidak yakin.

Brader Isham,
kamu bolih ke bangun pagi?
kahkahkah. kahkahkah. kahkahkah.

Kalau kamu bolih bangun dan hadhir saya belanja kamu keretek.

EZAM SI BADUT BARNEY berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
Tanpa Nama berkata...

bro tt...lu datang tempat gua...kami menantikan kemunculan lu...

Tanpa Nama berkata...

Mesti membicara secara ilmiah dan jangan tunjuk mendukung sesuatu yang lebih beciri 'membodek' kerajaan seperti banyak wacana di TV1/TV3 dan juga AWANI. Kalau begitu (ikut cara TV1/TV3/AWANI) nanti naik jenuh nak tahan rasa kekecewaan!

AntiPemodalBesar berkata...

Hohoho.Akhirnya,`Pertembungan yang aku nantikan selama ini antara Kapitalis dan Sosialis akan berlaku...

Ayuh penyokong Pak Khalid dan Bro Isham turun memanaskan suasana... mesti riuh gila.

Nanti tolong rakam dan letak dalam Youtube dan sebarkan kepada semua kenalan. aku xdapat sampai walaupun nak sangat tgk debat ini.

p/s: aku masih teringat muka YB penaga bila keluar dewan bila hang sebut pasal kapal selam. hahaha....

fugazi berkata...

ini depan kompleks PKNS kat shah alam ke bangi? tak tau la bangi pun ada kompleks PKNS?

kalau kat shah alam boleh la gua hadir...siapa yg dengar tu rajin-rajinlah rakam dan upload kat youtube...

tak nak ketinggalan jugak debat kapitalisma vs sosialisma ini...

p/s aku rasa isham ni mesti tak tido terus...kalau tak memang tak bangun punya hahahahaha