Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 16 April 2009

KAH KAH KAH KAH KAH KAH



NORDIN KARDI KEKAL SEBAGAI NAIB CANCELOR SINTOK
- bernama


SINTOK 16 April — T Nordin Kardi hari ini dilantik semula sebagai Naib Canselor Universiti Utara Malaysia (UUM) yang keenam sehingga 15 Jun tahun depan.

Nordin yang juga presiden Persatuan Universiti Malaysia (AMU) mula dilantik ke jawatan itu pada tahun 2005 menggantikan Allahyarham Datuk Prof Dr Ahmad Fawzi Basri.

Bekas Ketua pengarah Biro Tatanegara itu juga baru-baru ini dilantik sebagai anggota Panel Perundingan dan Pencegahan Rasuah, Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia SPRM.

“Saya berterima kasih kepada Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak dan Menteri Pengajian Tinggi Datuk Seri Mohamed Khaled Nordin yang memberi kepercayaan kepada saya untuk terus menerajui UUM,” kata beliau dalam kenyataan akhbar UUM di sini.


kah kah kah… KAH KAH KAH…. KAH KAH KAH…kah kah kah

kah kah kah… LUBUK DAH JADI KOLAM…. kah kah kah…

kah kah kah… KOLAM DAH JADI PAYA…. kah kah kah…

kah kah kah … PAYA DAJ JADI TASEk… kah kah kah…

kah kah kah …. TASEK SARANG KANG KONG …. kah kah kah…

kah kah kah…. ANAK ANAK KECIL BERMAIN API … kah kah kah.... NANTI TERBAKAR KANG KONG....kah kah kah..



10 ulasan:

uncle_abu berkata...

HAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHHAAHAHHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHHAAAAAAA!!!!!!

Alias Mohd Yusof berkata...

Nampaknya pilihanraya kecil sentiasa tidak putus-putus sejak dari tahun lepas. Ini bererti rezeki akan datang mencurah kepada penduduk yang terlibat dengan pilihanraya kecil ini. Banyaklah projek-projek mee segera akan sampai. Ini semua rahmat.

Danielle_Corleone berkata...

bos. kang kong ni penah blakon dalam filem Mansor Puteh. 'Seman'. :-)

Tanpa Nama berkata...

kangkong ni bukan member skolah ko ke isham?

mckk skang ngan skolah sains pun kalah..memang yg blaja sana keluar trus jadik kangkong kot

kong3...

Tanpa Nama berkata...

Tak menghairankan kerana semua NC IPTA adalah akademik kang kong, kepala mereka bertepu dengan 'Ketuanan Melayu' dan bukan nak mengejar kecemerlangan akademik. Tak percaya lihat apabila mereka membicarakan sesuatu di program tv, lain tiada akan mereka berkata 'kita mesti membuat sesuatu itu mengikut kehendak kerajaan kerana kerajaan yang membiayai( asalnya wang rakyat) universiti, kerajaan yang menganut fahaman lama'ketuanan melayu'Maka semua tidak tergolong dalam senarai 200 universiti terbaik di dunia pada setiap tahun.

Tanpa Nama berkata...

bodo mcm nordin ni mana layak nak jadi intelek..jadi kaki gelek bole laaa bodo bangang tak sedar diri...jadi dunggu laa uni di bawah kuasa dia...melayu jadi melayau laaa hahahah

Tanpa Nama berkata...

haram jadah BTN. pi jahanam ketuanan melayu

Master Yoda berkata...

Kah kah kah...

Mujur den tak masuk blaja kat U kang kong ni, Tok Hisham...

Klu tak den pon dah dikang kongkan oleh mamat Kang KOng ni...

Kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Ooooo...nie bekas Kepala Bana BTN ka ..patutla pun cium buntut BN macam haramjadah ... prof mcm nie letak kat UUM ptuihh ....research apa benda tak buat .... aku tgk muka die dalam TV mengelegak angin kat anus aku nak kentut

amir berkata...

universiti la dah jadi tempat nak kaut untung....contoh um..kalau x hutsng kat universiti ada atas 500 x boleh nak ambik slip periksa...seidh betoi...