Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 16 April 2009

SATU MALAYSIA - BERITA GUMBIRA !!!


WAKIL BN MASIH NAK LINGKUPKAN AHMAD SAID
- mlaysianinsider

KUALA TERENGGANU, April 16 — Disappointed at being sidelined by the state leadership, a number of Terengganu Barisan Nasional backbenchers are still determined in their bid to remove Ahmad Said as mentri besar.

But the lawmakers’ biggest fear is now to be accused of committing treason against the Terengganu Sultan, an allegation which could lead to the group losing the support of the largely rural Malays in the state.


kah kah kah… SATU MALAYSIA GEMBIRA DENGAR BERITA INI…kah kah kah

kah kah kah…. BERBLIONG BILIONG DUING… kah kah kah

kah kah kah…. LAWANG TETANG LAWANG….kah kah kah…



9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Hau hau hau hau....inilah yang di katakan evergreen....kangkong evergreen......segar sepanjang masa ini biso bona!

Tanpa Nama berkata...

Ini memberikan gambaran jelas bahwa parti UMNO dibawah kepimpinan YAB Dato Seri Pahlawan Terbilang Najib adalah sebuah parti yang mengamalkan demokrasi sapenuhnya berbanding dengan PKR dan PKR yang autokratik, theokratik,dan diktator.

HIDUP YAB Dato Seri Pahlawan Terbilang Najib - 99.9% rakyat Malaysia bersamamu hanya 0.1% yang tak bersetuju

Saf Badar berkata...

Bro, banyak sangat "g" tu, kurengkan sikit kang marah orghang 'Ganu.

Johnny B. Rempit berkata...

Interpretasi dialek Terengganu oleh Bro Isham teramatlah unik dan melucukan.

kawan derih berkata...

lanung lwn perompak nok rebut pitih hahahaha dok rok cetong!

Tuah Kilau berkata...

Derih jusoh dengan rosol muke pelahap duinggggg!!!

Tanpa Nama berkata...

650juta eh?
baaaanyak tuuuuuuu...!!!!!
kalau dok tepi line je tak di bawak masuk main sesama dalam satu barisan... alamat takde can laaaa... tak merasa beb! adoiii... melopeh den jangggg!!!
oleh itu... lawangggg...!! jangang tak lawanggggg!!!
-average joe-

Tanpa Nama berkata...

Bang Isham, organg tghanung dok kata duing lah! Kita sebut pitis atau seng, berebut seng!

guru besar haneem kaydeen berkata...

rosok ishang ni..hehe avroco pong kena turung kepeng ini macang :D