Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 16 April 2009

MUNKEE BANGANG !!!



GERAKAN LIHAT ADA MOTIF PKR DI PENANTI
- melayau


PULAU PINANG 16 April — Pengerusi Gerakan Pulau Pinang Dr. Teng Hock Nan berkata pilihan raya kecil yang bakal diadakan di Penanti sengaja dirancang oleh Parti Keadilan Rakyat dengan tujuan mewujudkan gelombang sokongan kepada parti itu.

“Dia sengaja mencipta ’ombak’ ini supaya PKR sentiasa di hati rakyat kerana berjaya memenangi kawasan yang ditandingi,” katanya kepada Bernama ketika mengulas peletakan jawatan Anggota Dewan Undangan Negeri kawasan Penanti Mohammad Fairus Khairuddin hari ini.

Mohammad Fairus, 33, daripada PKR yang dilaporkan sedang disiasat berhubung kes rasuah, sebelum ini meletak jawatan sebagai Timbalan Ketua Menteri I.

“Pada pandangan Gerakan, pilihan raya kecil seperti ini dirancang dan dicipta dengan motif tertentu iaitu untuk meraih populariti dan sokongan rakyat. Tidak mustahil ia akan berlanjutan sehingga pilihan raya umum ke-13 sebagai usaha memusnahkan Barisan Nasional,” kata Teng.

Beliau berkata bahawa daripada “drama” yang dimainkan oleh pembangkang sekarang, rakyat perlu menilai sejauh mana kesungguhan wakil rakyat mereka dalam usaha membangunkan negara serta menjaga kepentingan rakyat.


kah kah kah… BODOH MUNKEE NI….NGOOOOK... kah kah kah..

kah kah kah…. PIKUN MANA NI… BANGANG SANGAT....kah kah kah…

woit… MEMANG LAH DI RANCANG…. kah kah kah…

kah kah kah… KALAU TAK DI RANCANG BODOH LAH BERJUANG…kah kah kah..

woit… MANANGISLAAAAA….. MINTAK JANGAN ADA LAGI PILIHAN RAYA KECIL…. kah kah kah…

woit… SURUH WAK BOTOK GORENG ELI WONG…. kah kah kah….

kah kah kah… BIAR WARGA BUKIT LANJAN DAPAT PROJEK….kah kah kah



4 ulasan:

Khun Pana aka johanssm berkata...

Mesti lah ada motif.

Tak best ke ada pilihan raya kecil?
Ini lah cara untuk ransangkan ekonomi.

1- restoran, hotel, kedai mamak,ramli burger, warung tomyam , rumah urut , teksi sapu-akan dapat bisnes FULL house untuk 2 minggu berturut-turut.
(Semua dapat bisness tak baik?)

2-Semua jalan akan di tar dan yang tak ada jalan akan di buat jalan.
Longkang semua bersih berseri dan yang tak ada longkang akan di lonkang kan.
(semua bersih dan dapat longkang baru tak baik?)

3-masjid dan surau akan dapat sistem bunyi baru, sekolah cina dan tamil akan dapat bumbung baru.
( dapat baru tak baik? )

4- Pengundi akan balik kampung undi dan dapat jumpa orang tua
( tak baik ke balik jenguk orang tua di kampung selepas undi ? )

5- Rakyat boleh tibai VIP yang datng ( ini lah masa yang betul untuk tibai )

6-polis datang beribu-ribu
( ini lah masa tangkap mat rempit, mat gian Gam Gajah dan PATI )

7- Ini lah masa untuk kita undi Pakatan Rakyat sekali lagi sebab tendang kaki korup. Tak pernah dengar bn tendang kaki korup.

8- ini lah masa untuk kita laung ALTANTUYA

9 ini lah masa untuk dapat naskah utusan meloya FREE untuk bungkus najis kuching

10- ini lah masa untuk ada kan pertandingan cari harta "Locate Bik Mama's BRA contest" yang akan tercicir di Pernanti.

Tuah Kilau berkata...

Bkan diorang sendiri yang rancang ke? bkan diorang yang asik jolok sana sini, dakwa semua PR punya orang konon2 jahat?

Tapi malangnya...

paham2 sendiri dah la UBN...
kalau dah tak berkat tuh... camner pun tak jadi...

master berkata...

Adakah ini kes PKR Penang berebut kuasa?

Ini bukan masalah UMNO, tapi jelas masalah dalaman PKR dan Pakatan Rakyat.

Kenyataan Fairus jelas, he's not in defensive mode.

UMNO akan mengambil peluang untuk menang, lagi bagus kalau Najib sendiri turun kempen di Penanti. PKR akan berkurangan majoriti kalaupun menang.

UMNO hanya perlu membuktikan Fairus rasuah ataupun memang berlaku masalah dalam Pakatan. UMNO juga akan menggunakan Fairus.

Apa isu yang akan dibawa Pakatan?

Pilihanraya di Penanti, salah satu kubu Pakatan, kenapa bawa musuh masuk? Nak cari nahas?

Sarjan Lama berkata...

Memanle BN dah nak pupus.... So dalam pilihan Raya kecil ini bagilah kemenangan PKR tanpa bertanding.... kalau lawanpun BN pasti 100 % tewas.....
Kalau takde pilihanraya wang rakyatpun bolehlah dijimatkan... Macamana setuju.....