Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 19 Mei 2009

BERITA MASIH LUM KELUAR DI MEDIA ARUS PERDANA


DUN SELANGOR GANTUNG KHIR TOYO SETAHUN
- mkini

Jawatankuasa Hak dan Keistimewaan Dewan Undangan Negeri (DUN) Selangor telah menggantung ketua pembangkang dan bekas menteri besar Selangor, Dr Mohd Khir Toyo daripada menghadiri sidang DUN selama setahun.

Tindakan itu diambil ekoran kegagalan beliau menghadiri siasatan Jawatankuasa Pilihan Khas Mengenai Keupayaan, kebertanggungjawaban dan Ketelusan (Selcat) Selangor Mac lalu berhubung perbelanjaan dana agensi kerajaan negeri.

Jawatankuasa itu - di bawah Dewan Undangan Negeri (DUN) Selangor - juga mendapati beliau bersalah terhadap tiga tuduhan membuat kenyataan yang menghina legitimasi Selcat, dalam media dalam dalam blognya.

KAH KAH KAH…KAH KAH KAH… KAH KAH KAH..


kah kah kah… KESIAN… SEDIH… PILU…MENITIS AIR MATA... kah kah kah…

kah kah kah…WAK BOTOX KENA GANTUNG…. kah kah kah…

kah kah kah…SATU SELANGOR SEDIH KERANA PENYAPU MASIH BELUM DIPULANGKAN…kah kah kah..

kah kah kah…SATU SELANGOR PILU KERANA 9 JUTA RINGGIT DUIT BALKIS MASIH TAK TAHU DIMANA HILANG…kah kah kah…

kah kah kah…SATU SELANGOR MASIH BERTANYA APA JADI DENGAN DUIT TIKET MELAWAT DISNEYLAND…. BILA NAK PULANG KAN….kah kah kah..

woit… JAGA JAGA SIKIT … WASPADA…SATU TAHUN INI WAK BOTOX AKAN MULA BERFIKIR…kah kah kah…

kah kah kah… SETAHUN KETIKA BERFIKIR HABIS PENYAPU DIMAKANNYA…kah kah kah..



16 ulasan:

sandos dawood berkata...

woi apadah jadidgn wak tukang penyapunampaknya akan balik kerjalama sbabai tukang sapu kesian 1malaysia sedih wak akan mengangor rasa itu balasan apa yg wak laku d selangor dulu.

RAJA berkata...

lepas ni kat mana nak cari tempe???

tokey dah kena gantung.....

fredo berkata...

aku x tau la cemana ko mati nnti botox woi... sedih aku!!!

dewamuzik berkata...

kesian la wak botox...
setahun kena gantung...
kesiannnn...
tapi wak botox tk kisah...
rumah besar... duit yg dah rembat pun 7 keturunan tak abis...
penyapu ada... lembu ada...
kotak pun ada....

dewamuzik berkata...

gantung pun gantung juga...
tapi kes balkis tu belum selesai wak...
lu jangan lari... 9juta tu beb!

Anak Damit berkata...

Yeahh!!! brother..movie "dari jemapoh ke manchester" bila nak masuk TV??...hahaa..

Tanpa Nama berkata...

kenapa gantung setahun je????gantung le seumur hidup ke tak pun gantung sampa mati.

Tanpa Nama berkata...

Tunggu apa lagi ?? Polis,MACC ,bila nak pergi tangkap si bomoh gigi Toyol ni ???

Wang rakyat habis di curi oleh pasangan lanun suami isteri ni !!!

Tak tau malu punya manusia !!


Dakis.

Tanpa Nama berkata...

hukum karma sedang berjalan! caye lah, apa yang kita buat aniaya pada orang lain akan dibalas semasa masih hidup didunia ini.

wakcenang.

nakula sadewa berkata...

aku memang respek tan sri khalid ibrahim...dia memang pandai kenakan khir toyo..kesian mamat tuh..selepas satu, satu, kena dgn khalid ibrahim

Tanpa Nama berkata...

PADAN MUKA KO PENYAPU!!

PADAN MUKA 900X !!



___________
qariah kg bermban

Tanpa Nama berkata...

saya tengok tulisan saudara ni , kesian . pada pandangan saya saudara ni betul2 kecewa .saya dah lama mengikuti tulisan2 saudara dan kebanyakannya seronok untuk dibaca tapi tidak berupa ilmu sedangkan saudara ni ada la juga ilmu . nasihat saya - ikhlas .. berselawat ke atas junjungan kita rasulullah s.a.w. banyak2 dan menulis seperti seorang yg berilmu.

Tanpa Nama berkata...

urpppp....booo.....nasib baik tak dapat jawatan ketua pemuda.....
Kalau lah dapat jawatan tu...alamatnya abis pitih rakyat 1 malaysia....kena paw oleh tukang sapu ni.......



- niko -

Tanpa Nama berkata...

Mo..momo wak tempe ono maling...ngono yo ngono...ngona ngono ning ojo ngono...ora karuan..ojo di lawan...ojo ngono...tak dayo den nak nolong konco lawas dek dogil tak donga main penyapu...sial 7 keturunan...hau hau hau hau

Tanpa Nama berkata...

jantung setahun je tak cukup...
duit bekepok nak buat apa...

Keylee Daud berkata...

air mata belinangan bagaikan hujan