Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 19 Mei 2009

JANGAN BUAT LAWAK BODOH !!!




GOLONGAN MUDA DICABAR HARUMKAN NAMA NEGARA
– berita hairan

Najib Razak , mengemukakan cabaran kepada rakyat Malaysia, khususnya golongan muda untuk tampil melakukan sesuatu kejayaan yang tidak pernah mereka fikirkan.

Perdana Menteri berkata, pada masa ini, sudah ada rakyat Malaysia yang mampu melakukan sesuatu luar biasa dan mengharumkan nama negara seperti berjaya ke puncak Gunung Everest, menjelajah Kutub Utara dan Selatan dan berenang merentas lautan sejuk Selat Inggeris.

kah kah kah… LAKU KAN SATU YANG LUAR BIASA?... kah kah kah…

kah kah kah… BODOH BUAT APA PANJAT EVEREST….kah kah kah..

kah kah kah… CUBA TEST MEMBER ..TANYA SIAPA DIA RAKYAT MALAYSIA YANG DULU PANJAT EVEREST…..kah kah kah..

kah kah kah… MAMPOS TAK INGAT…. SHERPA TENSING DAN EDMUND HILLARY INGATLAA….kah kah kah…

woit… INGAT ANAK MUDA BODOH…. BUAT KERJA BANGANG SEJUK SEJUK KECUTKAN TELOR…kah kah kah..

woit… TIAP TIAP MUSIM PANAS BERPULUH ORANG MERENTAS SELAT INGGERIS DARI DOVER KE OSTEND…kah kah kah..

woit… TIAP TIAP MUSIM PANAS BERPULUH ORANG SHERPA DI NEPAL NAIK GUNUNG EVEREST…kah kah kah…

kah kah kah… NAK GI KHUTUB UTARA…KHUTUB SELATAN… HARAM JADAH BUAT APA… DAH BERIBU ORANG TINGGAL DI SANA…. HOTEL ADA …CHINA DOLL PUN ADA….kah kah kah..

woit… GOLONGAN MUDA NAK BUAT SATU YANG PALING LUAR BIASA… kah kah kah…

kah kah kah… GOLONGAN MUDA NAK TENDANG GEROMBOLAN KELUAR ONCE AND 4EVER…. kah kah kah…

kah kah kah… INI AKAN MENJADI SEJARAH SEPANJANG ZAMAN…kah kah kah…

kah kah kah…INI AKAN MENGHARUMKAN MALAYSIA SEBAGAI NEGARA DEMOKRATIK …kah kah kah…..



25 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Gulungan tua nak mampos buat kejutan dunia saperti meletupkan Mongol doll dengan C4?

ULTRAMAN TARO berkata...

apakata kita cabar bijan ni settlekan dulu masalah remaja yang dok buang anak merata-rata, masalah dadah, dan macam2 lagi masalah sosial yang ujud ni..

makin hari makin banyak kes samun dan ragut.. sebab apa? sebabnya ramai orang takdak keja ekonomi LEMBAB

Sivakumar berkata...

guna kuasa Gaban
dan tendang keluar gerombolan
barulah ada cabaran
baru ada kehebatan
bukan merentas kutub selatan
naik gunung yg orang dan naik buat aper kawan?!

muhammad rahimi bin hasan berkata...

haha~

terasa nak main galah panjang kat kutub pon ad,,

DiD berkata...

kahkahkah...
menendang keluar gerombolan!
betul-betul2 cool.
ape barang pakai baju batik lengan panjang. tak muda. tak cool.
kahkahkah!
saya anak muda.

dewamuzik berkata...

Sila Taip ON LAWAKBODOH dan hantarkan pada
32999, setiap sms akan dikenakan caj RM0.50,
untuk dapatkan LAWAKBODOH secara percuma, taip ON LAWAK dan hantarkan pada hp bik mama rosmah.

Tanpa Nama berkata...

Hey Najib, golongan muda TAK NAK dicabar untuk harumkan nama negara.

Golongan muda mahu tukar kerajaan !!
dari BN ke PR, faham !!

Golongan muda mahu semua kaki2 rasuah dan penjenayah2 politik dan social dipenjarakan !!

Golongan muda mahu PRU13 sekarang juga !!

Golongan muda juga mahu pembunuh (sebenar)Altantuya dan mastermind dibawa ke muka keadilan !!

Sudahlah Najib...'Jangan Buat Lawak Bodoh' !!!

Dakis.

aZRoy berkata...

i cannot more agree with Dakis. That's what among youth want from Bijan and the gerombolan. Period!

Tanpa Nama berkata...

malunya aku dapat pm eh Crime minister mcm ni.. slalu je bg idea2 bongok.. ghegege

ayuh golongan2 muda, kita kick ass mat mongol ni.. dgn BE ENd skali..

baru Cool..


buckshot1901.

Alias Mohd Yusof berkata...

UMNO mesti berfikiran positif. Lagi lama Perak berada dalam keadaan krisis, lagi akan menambah kemarahan rakyat kepada Najib. Ditangan Najib ada 'pisau' dan dia ada pengaruh untuk membubarkan DUN Perak.

Kesan dari krisis ini akan memberi imej yang sangat buruk kepada Najib pada pilihanraya umum ke 13 nanti. Malah UMNO dan BN akan kalah lebih teruk dari pilihanraya yang lepas.

BN dan UMNO sebenarnya tidak rugi apa-apa kalau bubarkan DUN Perak kerana sebelum ini Perak memang kepunyaan PR. UMNO tidak hilang apa-apa kalaupun kalah di Perak.

Yang lebih penting kepada UMNO ialah fikirkanlah nasib UMNO pada pilihanraya ke 13 nanti.

Jangan jadi, nak untung secupak rugi segantang.

Tanpa Nama berkata...

Golongan tua dah puas mendaki bukit-bukit menuruni lembah Mongol..

Tanpa Nama berkata...

melayu dari dulu smpai skarang...bodoh dan dperbodohkan...
klu hang tuah eh hang jebat ader dah lamer dier amok muke2 penipu nih...

tolonglah...setelkan poblem anak2 mude mlayu yg mkin jauh melencong...

amankah kite jika anak bangse bebas merempit,bebas berkepit,bebas hidu gam,bebas bertoron,bertogel,bebas berjoget minum arak isap fit,bebas meragut,bebas buat lepas tu buang anak...aman kah kiter?

azhar mansor,malik maidin,dr muzafar...berapa ratus ribu utk taja program bodoh sekadar cari nama...alih2 altantunya yg popular satu dunia...kita dok cipta rekod dan syok sendiri...anak2 bangsa sndiri mati katak sbb bodoh dan diperbodohkan...

ayuh!!!tolak ameno n be and...mereka dah tak mampu nak bela kiter anak mude...bangkitlah...

fredo berkata...

bro.. aku bru tgk td pasal kisah "kg memali".. ko ulas la sikit bro.. aku percaya..ramai lg yg tatau pape pasal cte tu..

tp mmg nyirap tgk nyer

Tanpa Nama berkata...

golongan muda taknak cabar ape2..

kami mahu kerajaan yg menjanjikan masa depan kami, masa depan anak kami,cucu cicit kami terjamin..

kami takmo dah kerajaan yg mengkayakan diri sendiri,wakil rakyat yg makin hari makin kedepan perut.kami takmo wakil rakyat yg bini muke cam tongkang tp perasan lawa gile..

kami nak perubahan, kami nak tax kenderaan kembali keparas 100% (kalau proton nak mampus, tutup jek senang nyusahkan rakyat jek)

kerana dr segi kiraan saya, rakyat malaysia tak perlu sangat nak bersaing dr segi bangunan ke ape ke, rakyat malaysia patut selesa umpama Brunei kerana kita juga kaya dgn hasil bumi..
kalau dah idup senang, baru senang nak kejar itu ini, nak kejar ilmu ke..

nie otak nak belajar, tp utang keliling pinggang, anak dok menangis kat dapur, nak beli pampers pn duit tarak..tak bayar loan umah ngan kete nanti kene tarik..nak buang anak plak, nanti kene tangkap...

kerajaan sekarang amat bodoh dan dipimpin oleh beberapa org yg perasan intelek tp otak cam buntut katak..takleh pakai...piiirah...

kami takmo pakai baju batik yg tah pape...suh pompuan jek la pakai batik...kami nak pakai apa shaja yg selesa...kami rela pakai kain pelikat dan baju melayu, dr pakai baju batik lengan panjang yg tah pape...tu pakain utk org2 perut besar jek...makan duit rakyat..pasal kain pelikat pn tak leh muat...

kucingsiam berkata...

meow~

kahkah, yalah sirul dan azhar dua ekor orang muda yang berjaya masyhurkan nama Malaysia sebagai antara negara yang mana polisinya begitu pandai menghancurkan mangsa dengan teknologi terkini C4.

nak cari pakar pembunuh datanglah berjumpa dengan anggota keselamatan kita. tak payah pergi Thailand - semua itu low class killer yang pakai pistol cina komunis murah. kita punya siap boleh culik, bom (dengan teknologi US), rekod imigresen hilang, dan kalau tertangkap, ada jasa guaman pulak. Indonesia tak mainlah dia orang guna keris dan kapak saja kahkahkah. Kita dah ada pelancong angkasa lepas kahkahkah. Hi tech Malaysia kahkah 1Malaysia boleh kahkahkah Najib boleh kahkahkah

akutakata berkata...

Dakis hang memang cool

BoyDontUcry berkata...

Mafrel dah jadi anjing SPR?

Pembangkang di Puau Pinang bukan PR... tapi BN... Bodoh punya Mafrel

BoyDontUcry berkata...

Beliau berkata pondok panas itu juga tidak wajar diadakan berikutan BN tidak bertanding kali ini dan saingan terhadap calon yang bertanding sudah berkurangan.

"Kalau pembangkang menggunakan pondok panas untuk berkempen pada hari mengundi, adalah tidak adil kepada calon-calon bebas kerana sudah pasti jentera mereka tidak setanding dengan kemampuan PKR," katanya.

Emira Kesten berkata...

''kejayaan yang tidak pernah mereka fikirkan''


hahahahahahahahha.

Tanpa Nama berkata...

anak muda nak pakai keta canggih dgn harga murah, jele tgk anak muda negara lain bergaya, nak harap bantu proton, apa proton bg balik kat rakyat

orang AMNO berkata...

udah-udah le tu pakcik najib oiii...bukak je malaysia book of records...berlambak-lambak rekod anak-anak muda malaysia ni...daripada pulut kuning paling panjang sampaila kek paling tinggi...nak apa lagi.....?

Mohd Syakir berkata...

orang mude nk islam.tuko jd negara islam ler...jom kite tuko skarang...
tak maunye kami mentekedarah duit rakyat membazio ke aroh yg tak bg kebaikan. herrrrrrrr

Sudin berkata...

Perdana Menteri berkata, pada masa ini, sudah ada rakyat Malaysia yang mampu melakukan sesuatu luar biasa dan mengharumkan nama negara seperti.............

kah,kah,kah.....luar biasa ?
Memang ada rakyat malaysia yang harum namanya seantero dunia kerana meletupkan manusia dengan bahan letupan C4.....kah,kah,kah..memang luar biasa seekor rakyat ni !!!

Ada lagi seekor rakyat yang luar biasa....namanya razak baginda....kerana selepas entot dan mengentot dibunuhnya rakyat Mongolia yang tak berdosa....kini mengharumkan nama malaysia dengan melawat keluar negara sambil belajar.....

Inilah binatang yang di panggil rakyat malaysia yang luar bisa yang juga tidak tahu malu !!!!!!!!

Kah,kah,kah.....memang dah harum nama malaysia dan akan kekal dalam sejarah dunia....malaysia mempunyai seorang MENTERI PERDANA PEMBUNUH...kah,kah,kah......
mana mau lari wahai pembunuh Altantuya........

sandus dawood berkata...

sebelom bang jibo cabar pemuda cabar lah diri bersih kan diri dri najis2 yg tercalit.tolong bersihkan diri n gerombolan.pmuda nak bang jibo bersih n nampak bersih baru best kalau tidak kami akan runtoh gerombulan dlm pilihan raya 13 .maafkalau terkasar bahasa.

sarah mohammad berkata...

org muda nk tgk sampai tahap mana saja org2 tua sana boleh memerintah. hah.