Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 19 Mei 2009

KELUAK JANGAN TAK KELUAK



1,000 AHLI UMNO KANGAR KELUAR PARTI
- mkini


Tindakan ahli-ahli Umno yang didakwa melompat parti untuk menyertai PKR secara terbuka di Perlis, khususnya di Kangar, menimbulkan tandatanya apakah ianya tanda membantah pelantikan Menteri Besar, Md Isa Sabu sebagai pengerusi Umno negeri yang baru.

Dr Md Isa yang juga ADUN Bintong, merupakan ketua Umno bahagian Kangar.

Malaysiakini difahamkan seorang bekas pemimpin Umno bahagian Kangar telah mengisytiharkan keluar parti itu bersama-sama kira-kira 1,000 ahli parti itu untuk menyertai PKR, bulan lalu.

Ketika dihubungi Malaysiakini, seorang pemimpin Umno bahagian tersebut yang tidak mahunya disebut, mengesahkan perkara itu berlaku tetapi berkata, tidak tahu apa puncanya.

kah kah kah…. PATUT LAH BORANG KEAHLIAN PKR HABIS….kah kah kah..

kah kah kah…..MAT PERLIAH DAH GASAK… BERDUYUN DUYUN MASYUUUUK PKR….kah kah kah…

woit… HANG TAK TAHU SEBAB NYA ?.... kah kah kah..

kah kah kah… BIAR BETUL… TAK KAN HANG TAK TAHU…PIKIAK SIKIT..kah kah kah…

woit… DEPA NAK KERAJAAN BARU… kah kah kah…

kah kah kah… DEPA NAK TINGIAL KAPAIL YANG DAH TENGGELAM…. kah kah kah…

woit… MINTIAK SEBATANG CICAR DAVIDOFF DARI MUNKEE SHAHIDAN…. HEMBUIH ASAP PADA MUNKEE NI…kah kah kah…



11 ulasan:

gad berkata...

negeri perlis indera kayangan,dengar boleh,percaya jangan

Mr ROMPERS berkata...

oit isham! awat hang tak keluaq kan lagik cite pasal anak sedara Hang kantoi mencurik? hahahahah!!!

berite pechah! anak sedara isham merangkap anak raja petra boturk ngaku salah mencurik! kah..kah..kah..kah...

Ikhtilaf berkata...

1000 ni laporan malaysiakini..
Utusan nyer berita camna plak?..

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah... kah kah kah ...

perlis, negeri cuma ade 1502 , tolak 1000 tinggal 502 , 500 dah pk nak masuk DAP plak kah kah kah,,, tinggallah gerombolan shahidan dn gerombolah pak mat isa kah kah kah ... bro tanya shahidan cikit beras dekat sempadan tu berapa dapat ? kah kah kah....

amirjusoh@gmail.com berkata...

Betui tu, aku hari2 dengar orang dok keluag umno dan dok kata Md.Isa Sabu tak pandai jadi MB macam Sahidan.

Yang pastinya yang dok cakap tu rupanya orang kuat Sahidan kah.kah.kah......bila tanya orang Md Isa depa kata orrait aj........

Negeri aku ni,payahlah pembangkang nak kacau.....kentut dalam kelambu pun semua kena bau........negeri kecik beb........

Tanpa Nama berkata...

nothing special. they can leave umno for pkr, they likewise leave pkr for umno or whatever.

Tanpa Nama berkata...

hang jgn memaen no ... Sampai kangaq, kapala hang aku putaq

master berkata...

Kalau anak raja petra cepat saja keluar ..

ANAK RAJA PETRA

tapi kalau anak najib ke, anak nazri ke, anak rais yatim ke, takde pulak keluar nama bapak dia..

Anak mahathir, mirzan, bapak dia tolong rompak RM 1.8 billion ..

menteri raba-raba ass pun ada, boleh lagi dapat jadi US ambassador..

Menteri letup monggolia pun ada, dapat jadi PM.

Tanpa Nama berkata...

tik mau kapai dah karam berantu plak tu! Kalu dulu depa takut kat antu jepun tapi la ni ada antu baru lagi seram mai dari mongolia.....hau hau hau hau....mampuih hampa!

nikmohdhafizi berkata...

wow! Nati kluaq kt tv 1 malaysia 10 orang je...agaknya ! Kih! Kih! Kih kih..

Slumdog Billionaire berkata...

Bro...sy nk bagi teguran pasal ayat2 yg ditulis x kena gaya loghat utara.

Contohnya:
- "keluak" tu sebetulnya dieja dgn "Keluaq".

- "Mat Perliah" tu molek disebut "Mat Peghelih".

- "Pikiak" seeloknya dieja dgn "Pikiaq".

- "Tingial Kapail" tu lebih elok bunyinya dieja "Tinggai Kapai".

Yg lain2 tu ok...

Sekian...keh..keh..keh.