Sabtu, 16 Mei 2009

BERITA PECAH TERSEBAR


HAKIM MAHKAMAH RAYUAN KES MB PERAK ADALAH LANTIKAN LINGGAM


Patutlah tak sampai beberapa jam dah boleh bagi "stay of execution". Itu pun dia bagi penghakiman yang begitu tidak jelas sehingga sekarang ini hakikat sebenarnya MB Haram, Zambery sedang melakukan tugas-tugas yang sepatutnya dilakukan oleh MB sah yakni Nizar.

Ramly Mohd Ali ini yang dinamakan oleh VK Linggam dalam perbualan yang direkodkan oleh MP Kelana Jaya tempohari.

kah kah kah… KOREK… KOREK… KOREK… kah kah kah..

kah kah kah… PATUTLAH PINTANG BIN PUKANG… kah kah kah…

kah kah kah… BARULAH SATU MALAYSIA FAHAM…. kah kah kah….



12 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Hakim pun ada yang haram? Ini suda toruk kes macam ni, macam mana ngan pee m? Bogus jugak ke? hau hau hau hau

Tokwan berkata...

kihkihkihkih....KERABAT PUAKA1988?

KAUM KERABAT SETAN PUKIMAK...kihkihkihkih

BUKAN NADI RAKYAT...NADI SETAN1988?...kah kah kah

gad berkata...

mak nama ling,bapak nama kop....lingkop................

Tanpa Nama berkata...

ini lah 1MALAYSIA..bersatu untuk robohkan negara..judiciary,pdrm,spr+omno semua bersubahat untk rubuhkan negara supaya mereka dapat sambungkan kerja 2plander hasilmahsul negara!! Tidak ada maruah, besar kemaluan, tamak, penipu,pencuri. Alamak Tuhan yng ADIL lagi MAHAKUASA akan memberi hukuman yand setimpal dengan DOSA DOSA MEREKA YANG BERTIMBUN SETINGGI GUNUNG KINABALU!
Allahuakbar..allahuakbar!

Tanpa Nama berkata...

Apa pulak, mereka-mereka tu akan hidup menungkat langit, mereka tidak akan mati, mereka tiada kiamat, mereka tiada akhirat, dunia ini kekal bagi mereka, kalau mereka percaya pada mati pun, mayat mereka nanti akan dibungkus kain bersadur emas bertatah berlian, keranda dari emas 916 solid, lubang kubur berdinding dan berlantaikan emas, berjuta ringgit akan ditanam sekali untuk rasuah pada malaikat nungkar dan nangkir supaya tiada sebarang soalan dan seksaan. So apa duit tu kuasa apa, duit tu tuhan bagi mereka, yang hangpa sibuk buat apa, yang hangpa nak korek buat apa, hangpa mana ada duit dan kuasa, tu kalau mati pun sebab malaikat maut tak nak ambil rasuah, tu pasai mati jugak.

ezrin berkata...

halamjadah punya hakim la.....
kelajaan halam.....bijan punya sepupu sepapat la tu.....

mohahz berkata...

Apa ada pd undang2?persetankan undang2....

kucingsiam berkata...

meow~

Linggam tengah ketawa ni ...

"We run this country. The top judges are our people. Fuck the people, haha, what can you do? Yalah itu memang aku, aku yang buat semua tu. Tapi I kebal. Haha, $$$ is everything, we have $$$ so we rulelah you people shut up."

Tanpa Nama berkata...

Memang, Malaysia sudah menjadi sebuah "Pariah State" !!

Hakim-Hakim yang jahat, yang tak adil, yang rasuah, yang pro UMNO/BN...

Dimanakah rakyat boleh membela keadilan ??? Mahkamar2 semua di duduki oleh hakim2 yang tidak adil, yang rasuah !!!


Dakis.

Tanpa Nama berkata...

Barulah teman paham. Ni kes naya kat MBI Nizar ni. Ni macam dua lelaki berebut bini, Aminah. Hakim kata Amad suami yang sah, Borhan bukan suami yang sah. Borhan merayu. Tapi hakim rayuan kata belum boleh buat keputusan. Sementara tunggu keputusan, Borhan boleh pakai lagi bini tu sampai ada keputusan rayuan. Ini kira dah gila. Patut Aminah balik le dulu rumah bapak dia. Takkan nak duduk rumah Borhan lagi. Hakim kata Borhan tu bukan laki dia... kes berat ni. Bila keputusan rayuan dah dibuat, ikut aje le. Baru betul. Hampeh punya correct, correct, correct.

Tanpa Nama berkata...

seorang hakim walaupun tiada korum, terima rayuan "stay put order" dengan serta merta dengan alasan URGENT!!!. Kalau betui "URGENT" kenapa sampai sekarang hakim hakim rayuan belum bersidang untuk mendengar rayuan zombi?
tai palat lah!

Johan berkata...

http://www.youtube.com/watch?v=kW2_Q_tlzOM