Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 16 Mei 2009

BERITA PELIK LAGI BANGANG



KRISIS PERAK : PILIHAN RAYA WUJUD POLARISASI KAUM – NAZRI
-Star

Menteri di Jabatan Perdana Menteri Mohamed Nazri Abdul Aziz berkata desakan supaya diadakan pilihan raya negeri Perak bagi menyelesaikan krisis politik di negeri itu hanya akan mewujudkan polarisasi kaum.

Beliau berkata dalam keadaan politik sekarang, sentimen perkauman begitu menonjol dan dikhuatiri para pengundi akan memilih calon daripada kalangan bangsa sendiri.

KAH KAH KAH… KAH KAH KAH… KAH KAH KAH..


kah kah kah… MUNKEE NI BUKAN SAJA BODOH… BANGANG JUGA…kah kah kah…

kah kah kah…. PARTI GEROMBOLAN TU BUKAN UNTUK SATU KAUM…kah kah kah..

kah kah kah… MCA… MIC… BUKAN UNTUK SATU KAUM… kah kah kah..

kah kah kah… KETUANAN MELAYU TU… BUKAN UNTUK MELAYU…kah kah kah…

kah kah kah… SLOGAN HIDUP MELAYU TU…. UNTUK ORANG LENGGONG KE?….kah kah kah…



19 ulasan:

Tokwan berkata...

KAH KAH KAH...NADI RAKYAT????

NADI BAHLOL S/O BANGAP...kihkihkih

NADI PENGECUT S/O TAK ADA TELOR...kihkihkihkih

KETUANAN MELAYU...ADA NADI SETAN...KAH KAH KAH

dewamuzik berkata...

berita ni mmg pelik.
pelik bin ajaib bin hairan anak kepada takjub.
menatang apa polarisasi itu si nazri ni tahu ke?

TEKONG DARAT berkata...

polarisasi anak babi apa lagi?..
kan bos ngko yg nak 1 malaysia...
kami dah lama laa,,,

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah kah, kawe pun nak tergelak jugak dengan adanya ramai menteri-menteri bangang dalam UMNO. BN penuh sarat dengan perkauman, MCA,MIC oops Gerakan, PPP,UMNO dan banyak lagi lah. Ish ish ish.

Tanpa Nama berkata...

first time aku nk komen..
slalunyer jd pemerhati n tukang gelak je..
tp lepas baca statement nazri ni.. aku rasa mamat ni mmg superb bangang bin bahalol.. budus giler..
thanks TT psal menyedarkan kami betapa bongoknya menteri2 gerombolan ni..

kahkahkahkahakkk tuii!!!

Tanpa Nama berkata...

Do us all a favor, Nazri. If u dont have anything intelligent to say, just keep silent.

burung berkata...

err.. nazri?? anak sapa tu??

Tanpa Nama berkata...

Apahal la ni menteri kita ni. Tak nak election, katalah tak nak election. Janganlah bagi reason yang pelik-pelik. Orang dah ramai pandai ...

Tanpa Nama berkata...

Nazri tu sekolah sampai darjah berapa, budak tak sekolah mana tau polarisasi, setakat baca makna kamus mat bangla pun pandai.. KAH..KAH...KAH.. KAH... PPTTUUUIIII

ok berkata...

wa tengok itu Nazeli masa itu kenduli, wa tengok manyak eksen dia punya gaya, siap make gaya Jawarhal Nehru lagi. Itu blum tengok dia punya pengikut punya la gaya pencacai.

arifabdull berkata...

Nih ayat bodek Madey... kan dah senada dan seirama sekarang??

Sape pegi BUM 2009 pteang nih, harap dapat tolong tanya kat Madey;

"adakah Madey gembira dengan kenyataan bodek Nazri nih?"

harap tlg tanyakan, sbb aku x ade selera join majlis dewa-mendewa camtu....Wakakakaaaaa!!!

Tanpa Nama berkata...

Patutler Tun Kepala Taik marah sangat ngan mamat in, bodoh nak mampos!

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah kah kah!
bahalol nya!
kah kah kah kah kah!
terasa macam nak bunting aku sebab banyak sangat tertelan angin akibat tak boleh berhenti ketawa!
kah kah kah kah kah!

gad berkata...

bodoh tahap dewa...

Sudin berkata...

Ketuanan Melayu bahlul a/p bengap.
kah,kah,kah........
Dari menteri hingga ke ahli-ahli gerombolan lanun UMNO/BN, bahlul tahap no.1 !!!

Ada seekor polong minta lanun cari bomoh ubat hati orang melayu......
Kah,kah,kah....polong pink form....

Tak payah cari bomoh atau ubat untuk ubati hati orang melayu......
Melayu mana yang sakit ????
Lanun mana ada erti sakit.
Lanun kerja dia melanun dan makan hasil rompakan harta rakyat....
Berapa kerat orang melayu gerombolan yang sakit ?
Yang tak dapat kontrak saja yang sakit.....kah,kah,kah......

Bukan cari bomoh atau ubat untuk ubati hati orang melayu......tetapi ubah dasar !!!!!! lah bahlul !!!!!!

Melayu cerdik tahu dasar DEB sudah tiada !!!!!!
Itu pun susah nak pikir polong ni.
Yang ada Dasar Ekonomi UMNO.Bodoh tahap gaban polong ni !!!!!!!!

1Malaysia New World Order itu yang sedang dilaksanakan oleh Lanun dan Penyamun Gerombolan....polong tak cerdik,ni di panggil polong bodek tahi kodek dan membesar sebagai Johan kepala bana.........

woit....Nazri ! sudah lah !
Persatuan mamak pun getik tengok muka mike.........
Presiden mamak kata apa nama.....half past enam.........
Bodoh punya menteri !!!!!!!

Tanpa Nama berkata...

lame dah x komen..
polarisasi kaum?..pilih calon berbanding bangsa sendiri?..kalo dah bangsa sendiri bodohkan,kencing,putarbelit bangsa sendiri xkan nak pilih jugak..setakat nak gebang pakcik makcik bole la wei..gune media balachi boleh laa..tp kalo gune otak melayu yg berpikir sket..lg baik pilihanraya drpd nyorok belakang sultan..sian tuan ku kene jadi balachi..huhu pakcik,anak pakcik tonggang heineken pakcik x marah ke?..tegola pakcik,kitekan org islam..(sekadar memperingati)

Saf Badar berkata...

WOI! NAZRI! SHUT UP!!!

Johan berkata...

kahkahkah munkee botak pkai bow-tie ni mmg byk mberi 'comic relief' sjk zmn mahafiraun lg..

Tanpa Nama berkata...

Apasal lah mamat sekor ni keluar kolej Kuala ni cakap macam ni?
Apasal ramai sgt yg mengaji kat Kuala ni cakap macam orang dalam hutan??
Siap dengan bow tie kolej. Tapi cakap macam dari utan Sintok.