Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 14 Mei 2009

HANCUR BERDERAI TAKTIK GEROMBOLAN




NIK AZIZ TOLAK KERAJAAN PERPADUAN BERSAMA UMNO
- harakah

Mursyidul Am PAS, Tuan Guru Nik Abdul Aziz Nik Mat menegaskan PAS sama sekali tidak bersetuju cadangan penubuhan kerajaan perpaduan bersama Umno.

Beliau berkata, PAS sudah hilang keyakinan terhadap Barisan Nasional (BN) kerana penipuan yang dilakukan semasa PAS berada dalam kerajaan Perikatan pada 1974.

"Kerajaan perpaduan di antara PAS dan BN tidak mungkin berlaku walau pun ada dakwaan kononnya saya akan bersetuju sekiranya PAS ditawarkan jawatan penting termasuk Menteri Pelajaran atau Menteri Kewangan.

"Saya sudah tidak percaya kepada keikhlasan mereka yang pernah menipu PAS. Mereka pernah menendang PAS keluar daripada kerajaan Perikatan pada 1978.

KAH KAH KAH… kah kah kah… KAH KAH KAH..

kah kah kah…. SEDIH… SEDIH… PILU… BERDERAI AIR MATA….kah kah kah

kah kah kah… TUTUP KITAB PERPADUAN MELAYU… kah kah kah…

kah kah kah… NAK BERPADU MACAM MANA… KAKI KELENTONG…kah kah kah…

woit… INI HANYA TIPU HELAH NAK PECAHKAN PAKATAN RAKYAT…. kah kah kah…

woit...ADA NAMPAK RAFIDAH AZIZ TAK ...DENGAR KHABAR DIA DAH BERGURU... NAK MASUK TERIKAT... kah kah kah..



6 ulasan:

ct berkata...

mana tak nik aziz pun bengang. mengalungkan ketuanan melayu sana sini, tapi siapa yg gerombolan paling tindas? golongan mana? melayu jugak.

kelantan tu sampai sekarang dipinggirkan. saje je tak nak bagi duit utk majukan negeri atau dilambat2kan. dan kelantan tu jugak negeri dimana penduduknya lebih dari 90% peratus melayu. ketuanan melayu konon. bodoh!

Tanpa Nama berkata...

hahahahah...rafidah? bole jalan dah..bg isham, terikat ape?
tarekat kot...hehehe

Tanpa Nama berkata...

Kak Pidah duk umah jer larrrr... jaga cucu...

Time Maghrib pegi ngaji kt surau...

Umo dh senja2 ni tk manis duk ke sana ke mari selak kain...

Ha ha ha ha...

Tanpa Nama berkata...

bukan tak ada nama, ada...my name is niko...
Kak pidah....ada ambo ternampak di kota bharu, tengah bzy buat biz kain tudung! Gaknya dah insaf kot...kih! Kih! Kih!

Tanpa Nama berkata...

Kelantan bukan shj di beri tekanan dari segi ekonomi malah imej Negeri Kelantan tlah di kotori oleh media media setan. disebabkan inilah warga malaysia selalu memandang negatif klantan walaupun apa sekalipun isu membabitkan klantan, sedangkan isu2 demikian turut terjadi dikalangan negeri2 lain. apa saja isu negatif di klantan terus d highlight kan. sungguh setan.

Tanpa Nama berkata...

tolooooooong laaaa...
mereka2 ini toloooooong la jangan dibawa/diterima masuk pakatan rakyat akibat perangai hardcore mereka melebong/merampok (walaupun kalau sekarang mereka cuba menunjuk sikap baik/berubah):
madey
pidah
jalani, eh jalina
taib serawak
mat taib selangor
berahim tepi kolam
dan beberapa lagi yg aku pun malas nak ingat...
-average joe-