Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 14 Mei 2009

KEJOR YEOP KEJOR


PELABUR TIDAK PERLU BIMBANG KEMELUT POLITIK PERAK – ZAMBRY
– melayau

Zambry Abdul Kadir hari ini memberi jaminan bahawa semua urusan pentadbiran negeri berjalan seperti biasa dan pelabur tidak perlu bimbang dengan kemelut politik yang kini melanda negeri itu.

Beliau berkata kerajaan negeri sentiasa mengalu-alukan semua pelabur yang berminat melabur di Perak dan bersedia membantu mereka yang berhadapan masalah dalam proses permohonan.

“Percayalah, walau apapun yang anda (pelabur) dengar mengenai iklim politik, tapi dalam soal ekonomi, saya rasa semua penduduk Perak sentiasa mengalu-alukan kedatangan anda,” katanya kepada pemberita selepas mempengerusikan mesyuiarat mingguan exco kerajaan negeri itu.

Zambry berkata kerajaan negeri yang diterajuinya juga berfungsi dengan baik di sebalik pelbagai kemelut politik yang berlaku kebelakangan ini.

“Kita akan beri tumpuan kepada pembangunan ekonomi,” katanya.


KAH KAH KAH… kah kah kah… KAH KAH KAH…

kah kah kah… BETUL… BETUL… PELABUR SEMUA YAKIN…kah kah kah..

kah kah kah… TAK KAN PELABUR TAK YAKIN…..DAH ADA GHANDI DAN MANDELA… kah kah kah…

kah kah kah… DENGAR KHABAR SEMUA ADUN GEROMBOLAN DAH JADI VEGETERIAN…. MAYOR ….MUNTAH KEDARAH SAYOR….kah kah kah…

kah kah kah.. TAK LAMA LAGI SEMUA AKAN TENUN KAIN SENDIRI MACAM GHANDI…. kah kah kah…

kah kah kah… SEMUA ADUN GEROMBOLAN AKAN JALAN KAKI TAK NAIK KERETA MACAM MANDELA…kah kah kah…

kah kah kah… SEMUA TAK ADA BANK AKOUN MACAM GHANDI… kah kah kah…

woit… SELAMAT TINGGAL KONTREKTOR KELAS F… MENANGIS LAH DEPA… kah kah kah…



10 ulasan:

PM yang ke 6 berkata...

Lepas ni makan parpu rebus air ramai-ramai..

Kahkahkah

Bodoh kayu lah.

puncak alam berkata...

Macamana pelabur nak yakin,19 jam MB Ni,lepas tu MB Zam,senin ni MB Ni nak merayu tolak MB Zam,lepas tu MB Zam merayu - MB Ni,lepas tu MB Ni merayu - MB Zam,lepas tu,three.Kah!kah!kah!Mau gila dibuatnya.

Tanpa Nama berkata...

Kah kah kah

Muka dia je gelap mcm Mandela...

pemikiran hampeh
otak tak jalan
duk sengih sana, singih sini
bodo mcm lembu

Rakyat pun tk suka klon Mandela nih, mcm mana nk tarik pelabur?

Tanpa Nama berkata...

Hebat Dr Zambri ni. Style macam Nelson Mandela memang ada. Tapi kenalah buat time kat dalam dulu, macam Bang Isham ke, Anwar Ibrahim ke ... baru lah betul.

Tanpa Nama berkata...

para pelabor utk perusahan mamak dan keling adalah terbuka luas.
ini kerana ketua kerajaan dan speaker (tanpa bass & tweeter tu) adalah made in kerala.

jadi, adalah disarankan para exco yg merasakan dihalalkan oleh jakim pergi melawat kerala utk menarik para pelabor yg baru.
kemungkinan pelabor yg terdiri dari kakitangan yg ramai (bukan kompeni & entreprise) akan dilabor dan dikerjakan dengan peluang kerja di warung2 & restoran2 mamak gandhi di seluruh antero peghok.

oleh itu, ini akan menjanakan peluang pelancong hitamg keturunan king dan mandela melawat dan bersantai di warung2 & restoran2 yg akan dibuka nanti dgn bantuan pelabor kakitangan keturunan gandhi.

kah! kah! kah!

nyok! nyok! ada kerja ada gaji

nyok! nyok! ada kerja ada gaji

nyok! nyok! ada kerja ada gaji

Tanpa Nama berkata...

kontrektor kelas F(ucker)

Tanpa Nama berkata...

Bontot belanga ngaku mcm gnadhi wa mandela? malu ler sikit....mereka struggle masuk jel kuar jel, gandhi sampai mati bukan jadi ketua kerana menipu! Kalau betul nak ikut gandhi atau mandela, berani ler sikit buat erection dun perak...gerombolan natang sure premature ejaculation punya....hau hau hau hau

Tanpa Nama berkata...

Kalau pasal BN saja sentimen mesti positif macam cilakak .... politik 'pinball' gila macam nie Aso Mahjong pun naik gila pun ZamryGanDela cakap pelabur jangan risau ... kalau Pelabur BabyDoll tu lain la bisnes mesti jalan

PS -Depa kata katHotel Sunway -banyak servis babyDoll tingkat 3 Rm 180 sejam

Tanpa Nama berkata...

tersengih2 mcm kerang busuk, nanti bubar dun, kat pangkor2 dia tenggelam

Nunca Caminaras Solo berkata...

Susah sket Gandela nak tenggelam kat Pangkor sebab ada kapal selam..