Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 14 Mei 2009

KEBERANIAN PERWIRA MONGOL




ANWAR CABAR PM ADAKAN PILIHANRAYA PERAK
- mkini

Ketua Pembangkang, Anwar Ibrahim berkata kemelut politik di Perak bukanlah isu perundangan yang boleh diselesaikan di mahkamah.

Sebaliknya, beliau yang juga ketua umum PKR berkata, ia hanya boleh diselesaikan melalui pilihanraya yang bebas dan adil.


MADEY KATA PAKATAN AKAN MENANG DI PERAK
– mkini

Former prime minister Dr Mahathir Mohamad said that any snap state election in Perak would only see a victory for rivals Pakatan Rakyat.

"I think the opposition... well, not the opposition... I think Pakatan is going to win. So why have an election? We already had an election," Mahathir told reporters in Cyberjaya today.


NAJIB KATA DIA TAK TAKUT – mkini

The prime minister also rejected claims that Barisan Nasional was "afraid" to fight a snap state polls as demanded by Pakatan.

"BN is not afraid. If we have to face the rakyat and we will face the rakyat. We have faced the rakyat many times," he said.

KAH KAH KAH…
kah kah kah… KAH KAH KAH…

kah kah kah…KALAU TAK TAKUT BUBAR DUN PERAK… kah kah kah..

kah kah kah… CAKAP TAK GUNA…kah kah kah..

kah kah kah… KOKOK BERDEKAH DEKAH ...kah kah kah

kah kah kah..NAK BERTANDING TAKUT KALAH…kah kah kah..



20 ulasan:

mahaza berkata...

SAMA SEPERTI APA YANG SAYA NYATAKAN - BERANI KE TAK BERANI SEBENARNYA NI? KERANA? SEPERTI BERITA INI :
Teng dibidas cadang DUN Perak dibubar
IPOH: Pengerusi Gerakan Pulau Pinang Datuk Dr Teng Hock Nan hari ini dibidas kerana mencadangkan agar Dewan Undangan Negeri Perak dibubarkan, satu kenyataan yang dianggap boleh menimbulkan pergeseran dalam Barisan Nasional.

skyStone berkata...

najibunzales bercakap makin merapu and cover up..
one time najib rasmi sesuatu and paklah turut hadir, bik mama muka ketat je...

cuba bayangkan...
bik mama ketat???

Tanpa Nama berkata...

Dah berulang kali den kato, kalu ditakdirkan adanya pilihanraya ADUN Perak, UBN akan keno sembelih. Kalu tak percaya potong telinga den. Madeypun kato yang samo, orang UMNOpun katao serupo kecuali Najis ajo. Itulah kocik-kocik jago kebau, dah besor den merantao.......
Apolagi Najis jom adakan pilihanraya segera! Hantu Mongolia itu akan berhali-lintar nanti!

fredo berkata...

"I think the opposition... well, not the opposition... I think Pakatan is going to win. So why have an election? We already had an election," hohohoho

Tanpa Nama berkata...

http://www.utusan.com.my/utusan/info.asp?y=2009&dt=0514&pub=Utusan_Malaysia&sec=Terkini&pg=bt_06.htm

Kena marah bro.. baru cadang nak bubar DUN.. sekali kena sound..

Tanpa Nama berkata...

Sudahlah Najib.... semua orang tahu hang ni penakut !!

takut bini, takut Madey, takut Aminah, takut by-election, takut pergi ke Mongolia, takut RPK....takut lobang cari wang di pecah...


Dakis.

Tanpa Nama berkata...

perwira monggol khan naik kude pegi beperang.

hiro monggol mat gandhi dikudekan
sori la, tukar turn! big moma dok atas...
berat siot, tak leh nak gerak-gerak!!! .....tu yg tak dapat nak melafaskan bubar tu.

kah! kah! kah! kah! kah! kah! kah!

Tanpa Nama berkata...

duit pilihan raya tu duit sapa...duit bapa mamak ko kah...

tengku aril berkata...

ini brader memang tak guna..bik mama pun dia takut..apa nak jadi pemimpin kita..sumer haprak mcm tun madey haprak..

Tanpa Nama berkata...

story terkini...

Najib kini 'perdana menteri rakyat'

tak sabar nak baca ulasan dr TT...
baca artikel tu buat aku guling-guling gelak...

Betul ker kenyataan PM ni...

"Saya melawat Puduraya kerana sebahagian besar rakyat menggunakan Puduraya, terutama nak balik kampung, cuti raya. Saya tengok, dan bukan sahaja tengok dengan kepala dan mata saya sendiri keadaan di situ, tetapi juga dapat menghidu udara dan bau di situ."
"Kita mesti lihat kepada hala tuju negara, kita mesti faham, mesti merasai denyutan nadi rakyat, nadi negara, kuasa rakyat, kita mesti merasainya,"

... kata PM? Bila dia pegi pudu raya? Rasa nadi rakyat? ha ha ha...

akutakata berkata...

Bik Mama kemut power ....kemut sampai Najib terpancut..apa- apa hal kena tanya Bik Mama dulu...

Tanpa Nama berkata...

mwahahaha... madey pun takut. at least mamat ni masih boleh pikir, dia guna nama pakatan, bukan opposition. Dia pun tahu tak boleh pakai opposition kalau perak tu sebenonye milik pakatan.

najis tu kecut telor. tak berani siut

Tanpa Nama berkata...

dah tau guna duit rakyat bila election,so serahkan pd rakyat laaa tentukan pemimpin... cuba kalo UBN konfiden dorang leh menang,konfom x timbul isu duit rakyat diguna utk election!

semi berkata...

bila tok isham bukak cerita cabar2, takut-berani ni, gua teringat pengerusi persatuan sejarah nak lawan debat dengan 'sejarah' itu sendiri!

gua teringat pulak waktu lu pergi 'hujah' sama YB pekembar di astro tu. macam gampang gua tgk perangai dia. udah tak boleh berhujah cara akademik tu, tak usah la nak cebik2 orang, sampai keluar suara haji bakhil.."eeeeeiiihhhh"...

tok isham, ASTRO/RTM tak panggil bicang2 lagi ka? kalau ada bincang2 atau debat2 lagi, tak kira tv bayar atau percuma, kami mahu tok isham saja yang jadi 'wakil' rakyat berdebat dengan pemerintah ni...

.....
heh, budak first year pun tau la. kalau nak orang/masayarakat jadi kuat, kena demokrasikan minda, ilmu dan politik! pekembar kalau telur besar sangat, kenapa takut dengan perkataan demokrasi?!

Sudin berkata...

Puki tiang punya mamak.
Tak habis-habis nak merosakkan demokrasi.
Dey...mamak puki !
Hang ingat duit mak bapak hang punya ka ?
Berapa lama lagi hang nak rosakkan orang melayu ?
Lama mana hang nak bodohkan orang melayu ?
Sampai hang mampus ?
Sudah tu sudah la......

Sampai bila negara nak jadi macam ni ?
Tak malu ka,udah tua perangai macam setan.
Tak sedar diri.
Sampai bila hang nak berpolitik ?
Tak dak full stop langsung.
Ni perangai apa suka tenguk negara huru-hara.

Kita nasihat elok-elok,dia pi putar kot lain.
Macam mana orang nak hormat....
Kat orang muda tunjuklah perangai elok sikit.

Tanpa Nama berkata...

Kalau "be in" rasa boleh menang tidak kisah tentang ongkos PR. tetapi diPerak "be in" takut kena gulung tikar maka 'ongkos' jadi alasan. Bila ada PR mesti duit rakyat dibelanjakan. Rakyat Perak inginkan PR jadi biar lah seluruh rakyat 1Malaysia LULUSKAN PERBELANJAAN PR DI PERAK!!! Rakyat benarkan PR.

PM kata waktu melawat Puduraya...."mesti merasai denyutan nadi rakyat, nadi negara, kuasa rakyat....". Denyutan nadi rakyat Perak menanti Pilihanrayadi Preak untuk menyelesaikan kemelut politik diNegeri itu..rakayt Perak mahu PM Najib merasai denyutan yang berdebar debar.

Apa lagi tunggu PM Najib. Adakan Pilihan Raya segera.

Tanpa Nama berkata...

tuan-tuan yang berminat untuk mendapatkan lebih info mengenai situasi politik di pulau pinang, sila lawati : www.ibnukassim.wordpress.com... terima kasih

Tanpa Nama berkata...

tuan puan digalakkan untuk melawati
www.ibnukassim.wordpress.com untuk mendapatkan lebih info

Johan berkata...

kahkahkah wira atas katil dan dapatkn komisen br btl dia tu

Tokwan berkata...

KAH KAH KAH...JANGAN DENGAR CAKAP MAHADIAX SETAN PUKIMAK TU...KAH KAH KAH

TAK LAMA LAGI NAJIB KAN PAKAI TONGKAT...NAK IKUT AYAH?

KAH KAH KAH...TONGKAT UNTUK KATOK HANTU...KAH KAH KAH...HANTU AMINAH ABDULAH DI PENANTI...KAH KAH KAH