Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 20 Jun 2009

BERITA BARU MASUK





BERITA SEDIH UNTUK HADI DAN NASARUDDIN




MANEK URAI : UMNO BERPECAH DUA
- mkini


Peluang Umno menang di Manek Urai bukan hanya ditentukan oleh calon yang sesuai tetapi juga sama ada dua kumpulan Umno dalam bahagian tersebut, boleh bersatu.

Umno bahagian kini terbahagi kepada dua kumpulan - yang menyokong ketua bahagian sekarang, Ramzi Abdul Rahman dan yang menyokong bekas ketua bahagian Wan Zaid Abdullah.

Menurut sumber, kedua-dua mereka mempunyai pengaruh yang sama banyak dan jika satu kumpulan tidak menyokong, Umno sukar menang di Manek Urai.

Jika tidak ditangani segera, kata sumber itu, jentera kempen BN Manek Urai boleh berpecah kepada dua kumpulan.

Sebanyak 28 daripada 42 cawangan Umno di Kurai Krai merupakan cawangan yang menyokong Wan Zaid sejak sekian lama.

"Hubungan mereka berdua renggang sebaik sahaja Datuk Ramzi menjadi ketua bahagian, menggantikan Wan Zaid pada 2005," kata sumber kepada Malaysiakini.


KAH KAH KAH…

kah kah kah… PUKUL TALIPON CEPAT CEPAT…. kah kah kah..

kah kah kah…. MANA DIA HADI ?.... kah kah kah..

kah kah kah… MANA DIA NASA?.... kah kah kah..

kah kah kah…. MANA DIA CIK PA… kah kah kah…

woit… PUKUL TALIPON… MINTA TIGA BEDUL NI DATANG BANTU... kah kah kah..

kah kah kah…INI PROJEK PERPADUAN…. kah kah kah…

kah kah kah... GEROMBOLAN SAMA GEROMBOLAN DAH PECAH... kah kah kah...

kah kah kah..TIGA BEDUL NI WAJIB BANTU...
. kah kah kah...



13 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Chiss, ko kasi aku terkujut aje.

Hehehehe....

Hamba berkata...

Ni bukan berita sedih tp berita gembira utk Hadi dan Nasha! Nampaknya diaorang ni buleh le demand tinggi kat si isteri.... Nak talian hayat...bayarannya tentu lagi mahal! Tak main le mercedes..kurang2nya pun private jet... Buleh pegi Hong Kong ngan London selalu2 utk shopping sama2 dgn suami Najib.

Tanpa Nama berkata...

bodoh punye komunis...

amende ko merepek ni???
stakat pejuang cap ayam macam ko ni... lari lintang pukang...

xyah nak komen orang lain la...
hahhahha

ni la melayu bodoh... xsedar diri... ingat best sangat!

buat protes minyak naik pun tak lepas... nasib ramai orang PAS... kalau tak xde la orang leh tgk budak laloq tunjuk jubor!!!

bangang... xsedar diri... balaja cam mana orang anjur bersih & himpunan PPSMI!!!

bodoh belajar...jangan bodoh sombong!

komen ikhlas dari...
penyokong PR kuantan.

p/s : ko xmo papar pun xpe la, aku nak ko terima kritikan orang lak pada ko... jangan asyik duk kritik orang je... hasil tadak!

Tanpa Nama berkata...

hello bro..ni talipon nak ajak pi mana..nak pi dangdut ka ,kalau pi dangdut tak boleh pakai serban..nanti gelik punya gelik punya gelik serban lingkup susah..bro

kucingsiam berkata...

meow~

hehehe, pak hadi dan bung nasha tolonglah satupadukan melayu gerombolan manek urai. mereka berpecah ... hilang kuasa nanti ... selamatkan melayu di manek urai pak, bung. PAS kasihanlah mereka jangan tibai kaw-kaw masa PRU OK.

penyamun berkata...

ok korek korek korek,gaduh gaduh jangan gaduh

poknik berkata...

alahai....macam tak tahu je perangai depa ni...tu standard namanya.

Tanpa Nama berkata...

UMNO jangan gaduh-gaduh. Calonkan saja Prof Che Musa kat situ. Settle ...

Tanpa Nama berkata...

UMNO jangan gaduh-gaduh. Calonkan saja Prof Che Musa kat situ. Settle ...

Tanpa Nama berkata...

bro Hisham,

inilah berita 'baik' untuk rakyat semua !! Hooray !!!

'Nasha' sudah hilang 'kemaluan'.....entah sudah lari ke mana ?? Project 'Nasha' dah tak boleh jadi dah .


Dakis.

Tanpa Nama berkata...

Ini pasal le gerembolan maukan kerajaang perpaduang, mereka belukang kena cari taik PAS plak!

udin berkata...

haku baru keluwow hutan
apa cite baru pas umno ni?
kerajaan hape?
kerajaan perpaduan?
kerajan beradu aduan?
berudu?
kerajaan peraduan?

acu cite skit ngan haku!

tok pa ngan adi ngan nasa nak tidur sebantal? ngan rusma?

hiie usah lah buat koje helwat tu

malu je sekampung.

Tanpa Nama berkata...

Orang dulu-dulu cakap pukul tali paun
maksud nya buat panggilan talipon.Dah lama tak dengar perkataan ni.