Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 20 Jun 2009

FATWA BARU KELUAR – SEMUA WARGA WAJIB PATUH





UNDI BN BOLEH MASUK SYURGA JUGA – MUHYIDDIN
– berita hairan

KUALA KRAI: Muhyiddin Yassin, berkata sama ada rakyat mengundi Barisan Nasional (BN) atau pun Pas, kedua-duanya pun membolehkan umat Islam di negara masuk syurga.

Timbalan Presiden Umno itu berkata, perkara yang boleh menghalang orang Islam daripada masuk syurga adalah dosa mereka dan bukannya kerana memilih suatu parti.


KAH KAH KAH..

kah kah kah… SATU MALAYSIA MENGUNGGU NUNGGU FATWA INI… kah kah kah..

kah kah kah… AKHINYA SAMPAI JUGA….SYUKUR… SYUKUR BIN HARON…. kah kah kah…

kah kah kah…. SELAMAT ARWAH LIM GOH TONG… kah kah kah..

kah kah kah…. SELAMAT ARWAH ERIC CHIA …. kah kah kah…

woit…. PASAL APA LAMBAT SANGAT KELUAR FATWA INI…kah kah kah..

kah kah kah… SEBELUM FATWA INI KELUAR... RAMAI YANG KENA BELANGKONG DALAM KUBUR …. kah kah kah…

kah kah kah…. BARU MALAM INI DAPAT TRANSFER… kah kah kah…



13 ulasan:

shadows218 berkata...

wah mlmnih transfer??..hmm rasa lambat sikit kot...nak kena isi borang merah,hijau dan biru dulu..hahaha.
pastu kena tunjuk IC dan tgk no register kertas undi...kalau sama ada pangkah dacing baru lulus transfer tuh kot 24hrs...notis hahahha

Che Ahmad berkata...

Saya hanya mampu mengucap bila baca kenyataan ini.

Astaghfirullah...

dewamuzik berkata...

BAGUSLA USTAZ MUHYIDIN NI...
ORANG MANA DIA NI?
BERAPA LAMA DAH JADI USTAZ NI?
SYUKUR...

Che Guevara berkata...

jahillllnye mangkuk sembab nie... pangkah BN tu tiket nak masuk neraka la tu. Kerajaan BN x mengikut perintah Allah. Sesapa yang pangkah BN ada saham la tu... BODOHHH!!!

C++ berkata...

boleh transfer kredit ker... hahahaha

Tanpa Nama berkata...

Patutlah TT panggil dia Mat Sembab, memang sembab pun! Bintang baru ganti Gafar Baba?

Tanpa Nama berkata...

kah..kah..kah...kah...

geng2 UMNO semua sudah kena 'Blacklist' dah tak boleh masuk 'Syurga' !!

tapi.....bilik2 di 'Hotel California' sudah di tempah khas untuk mereka (UMNO/BN)....


Dakis.

ct berkata...

undi tu penting, buat apa nak undi puak yg mencuri, mencacai dan merosakkan harta negara. Nanti Tuhan tanya kenapa kamu undi mat sembab?

ishk, terus je confident dpt masuk syurga. makan rasuah masuh neraka takde sape pun nak cakap.

Khun Pana aka johanssm berkata...

Saya maseh sibuk cari perkataan dan ayat "undi" dalam buku koran.
mat sembab pakai buku koran edisi umno baru ke?

Kalau betul mat sembab ikut buku koran edisi umno baru , pasti jumpa ayat-ayat "kontracktor kelas F" , NEP , ISA dan ketuanan . Melayu..hahaha.
Hahaha..otak mat sembab kreatif jugak hahaha

Cerita Kita berkata...

Mat Sembab nak tipu orang Melayu Manek Urai dengan ayat itu!..kah...kah...kah!!

Jago-jago Mek Kelate, Mat Sembab date doh denge Islam Hadari 2. Dio nanti kato orange tino leh kawin empat, orange jantan tok leh weee!!!

Kah...kah..kah...Dio nanti kato rasuah tu halal, riba tu halal gok, zakat tu haram, tokleh main-main..
kah...kah...kah

Tanpa Nama berkata...

Sebenarnya ucapan Muhyidin tu betul ...tapi sbb keluar dari MatSembab jadik salah ...
Cuba hanga pk ...org2 Islam kat luar M'sia tak sokong UMNO /pas pun bule masuk syurga jugak ...tu yg intisari fatwa dia tuh kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Orraaaitt!!! sekarang jugak aku keluar dari agama ayah pin..Aku nk sokong BN!!!

Tanpa Nama berkata...

,,,bila kau nak masuk surga atau mungkin neraka ....buat filem tak laku,tulis buku tak laku ,berniaga di Central taklaku......kah...kah..kah lebih baik kau mampus...kah....kah...kah