Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 3 Jun 2009

DURHAKA KAMU




MANOHARA MAHU SERET SUAMI KE MAHKAMAH
– mkini

Model terkenal Indonesia, Manohara Odelia Pinot akan mengheret suaminya,Tengku Temenggung Kelantan, Tengku Muhammad Fakhry Petra mahkamah atas tuduhan mendera, kata seorang peguam ibunya, Daisy Fajarina.

Peguam Yuli Andre Darmas memberitahu akhbar Jawa Pos hari ini bahawa tindakan undang-undang pasti akan diambil terhadap suami Manohara itu.

Bagaimanapun, beliau berkata, tindakan yang diambil perlu mengikut undang-undang dan pihaknya tidak akan tergesa-gesa untuk berbuat demikian.

Manohara dan keluarganya kini sedang mengumpulkan maklumat dan bukti terhadap dakwaan kekerasan rumahtangga yang didakwa mereka, kata Yuli dalam laporan akhbar harian terkenal Indonesia tersebut.

KAH KAH KAH…

kah kah kah…CISS…. DURHAKA KAMU WAHAI LOYAR BURUK JAWA… kah kah kah…

kah kah kah… CISSS… KAU INGAT KAU TAMING SARI…. Kah kah kah..

kah kah kah… CISS…. KAU NAK HERET AKU… kah kah kah..

kah kah kah… CISSS… KAU TAK NAMPAK KAH BADAN AKU YANG GEDEBAB… kah kah kah..

kah kah kah… CISS… DURHAKA KAMU… MAKAN PECAL… kah kah kah…

kah kah kah… CISS… AKU SUMPAH KAMU JADI BATU AKEK… kah kah kah...



18 ulasan:

jawa peranakan berkata...

oit!!

jangan marah2 org jawa..kami hebat..

lihat pantun melayu 2 kerat di bawah :

KALAU ROBOH KOTA MELAKA,
PAPAN DI JAWA KAMI DIRIKAN..

nah..ini bukti bahawa jawa memang hebat.. papan jawa pun dah hebat.. belum lagi org jawa..Melayu sendiri akui hakikat ini melalui pantun kalian..

istana Melayu pun perlukan papan jawa untuk didirikan..

dan hari ini lawyer jawa akan robohkan istana itu..haha..

hishamuddin md. noordin berkata...

Manohara Odelia Pinot ni mesti tak pernah mengaji dengan BIK MAMA

Tanpa Nama berkata...

Cis..! Berani sungguh ya kamu Manohara...

Kerana "durhaka kamu" pada TT!

Er... TT tu Tengku Temenggung ke @ Tukar Tiub...

Kah..kah..kah..

mosabit berkata...

ini lari tajuk sikit..
ada satu teka tekok...
apa beza antara manohara dengan manoharan?.....aku kompius ni...tapi aku rasa mere berdua ni menderhaka....dua dua kena dera.....kah kah kah ..jangan marah ha....

citra_trindah berkata...

Tengku Temenggung menggunakan kekerasan ?? bagusla macam tu.. Dasat dasat.. Sampai lari orang jawa nie..hahaha

Tanpa Nama berkata...

Cish Bedebah Manohara ...berani kamu menista anak raja kami yang bersih suci dari sekalian najis mughalazah ...
Aku sumpah punat kopek kamu bertukar menjadi sebesar jam dinding Seiko dan berdering setiap jam 12 malam

Tanpa Nama berkata...

tempe cicah dgn budu...??
kentut dolby B la TT....
kah! kah! kah! kah! kah! kah!

woit! tanya wak botox dulu sblm nak lantik loyarrr.
kalu enggak, mana bisa loyar ngomong jowo dlm maleyzia ini.
awas ya, kamu kena cari loyar melayu ya.... atau kompeni yg bumi ya, ....jgn kompeni loyarnya jowo. enggak bisa jalan nanti...
kah! kah! kah! kah! kah! kah!

Tanpa Nama berkata...

Mana tahan brader, "red flag" pun kena tonggeng. Saman jangan tak saman. Dedah jangan tak dedah.

penanggah berkata...

manohara pun dah jadi manoharam.. kecian abang botak...

Tanpa Nama berkata...

nak heret TT (opps..TT K'tan) ke mahkamah macam mana ?? Mahkamah mana ? Jawa ke atau KL ?

Kalau di KL, usahlah....keputusan awal sudah dibuat oleh hakim2 terhormat KL...semua evident Jawa model tak laku... 'irrevelent' !!

baik terbitkan buku ceritanya saje...mungkin boleh dibuatkan filem !!


Dakis.

Tanpa Nama berkata...

La, sesia "daulat tuanku!" tetiap hari, tak ada daulat pun, kena dengan jawa dah senyap sunyi, kah.kah.kah

fredo berkata...

Aku sumpah punat kopek kamu bertukar menjadi sebesar jam dinding Seiko dan berdering setiap jam 12 malam..gampang kamu tanpa nama!!!

Fidaiyyin berkata...

huhuhu...kesah yg paling den tak faham & mengkonfiuskan kepala otak den..ontahlah???

Tanpa Nama berkata...

setakat jawa jer no hal broo,,monggolia pun setel,,.
nanti BIG MAMMA adjust ekk

Lee Copper berkata...

Saman sama TT, mamat TT ni bukannya ada imuniti. Majestretpun boleh sergah dia.

Saman dia kat Indon lah. Kat sini kalau TT tu semua korek, korek, korek pulak.

Tanpa Nama berkata...

alaa...
ibu si manohara ni utang along dlm rm500k ...tu desperate beno nyer...

Awang berkata...

manohara bukan jawa la..dia bugis + perancis. kira ok la dia saman..harap2 menang kes.
anak raja kelantan ni sadis rupanya. bengong apa dia tak tau ke kat msia ni ada akta keganasan rumahtangga?
kita kena gasak satu persatu kerabat raja ni..kita pin down satu persatu SEBAGAI MERINTIS JALAN KE REPUBLIK RAKYAT MALAYSIA

Tanpa Nama berkata...

Takkan Melayu hilang di dunia (selagi Jawa ada). Kah kah kah.