Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 11 Julai 2009

PELAJAR TAK TAKUT PUAKA !!!


2000 PELAJAR UNISEL MAHU ROSMAH UNDUR - aic

Bestari Jaya, Seluruh pelajar Universiti Selangor (UNISEL) bertepuk menyatakan persetujuan apabila salah seorang daripada pelajar mereka mengajukan cadangan untuk menukar Canselor mereka sekarang, Rosmah Mansor.

SURAT DARI THESAN91:


Seperti mana yang ditulis oleh penulis diatas, saya sebagai seorang mahasiswa UNISEL yang turut menghadiri forum memperkasakan mahasiswa dan politik kampus, menyokong sekeras-kerasnya supaya Chanselor UNISEL ditukar. Tempat itu sepatutnya digantikan dengan seorang individu yang layak, bukan saja dengan peniktirafan akedamik, tetapi juga dengan sikap, moral dan akhlak yang mulia. Saya juga menyokong untuk DR. Wan Azizah dipilih sebagai chanselor UNISEL. Ini kerana, beliau mempunyai kesemua nilai yang saya telah sebutkan. Bukan sahaja itu, Mahasiswa dan Mahasiswi UNISEL dapat mencontohi kekuatan beliau untuk membesarkan anak dan memimpin keseluruh barisan pembangkang apabila Datuk Seri Anwar dalam penjara. Kesungguhan inilah yg mahasiswa mahasiswi patut mencontohi, bukannya mengikut jejak langkah yg mampu memburukan nama baik negara, terutama dalam penyalahgunaan kuasa. sekian terima kasih.



14 ulasan:

keyleedaud berkata...

hambik...hahaha tilam vono hahah

Tanpa Nama berkata...

ye sokong dr Wan Azizah !!!

ye sokong dr Wan Azizah !!!

ye sokong dr Wan Azizah !!!

ye sokong dr Wan Azizah !!!

Tanpa Nama berkata...

SOKONG! SOKONGAN tidak berbelah bagi! Tukar Canselor UNISEL yng tamak kuasa!! Perempuan PUAKA!

Tuahan Mahakuasa akan belasikan mu nanti!

Tanpa Nama berkata...

Selepas Bik Mama ditukarkan dia akan panggil media untuk beraksi kononnya membela kanak-kanak OKU, wanita uzur, kanak-kanak tadika, main badminton dengan orang cacat yang dia tu sungguh prihatin dengan nasib malang golongan berkenaan. Dia kelak pasti akan jadi penaung bagi banyak badan kebajikan dan mendapat kelayakan menjadi Canselor di IPTA lain.Tak percaya tunggu dan lihat! Konon itu kerja seorang 'firs lady'. Ingat dia ada kuasa daya menggegarkan apa saja

eila_lala89 berkata...

sy sokong wife anuar ibraim jd canselor unisel..if jd kenyatan hopefully betukala segale senario yg tahpape kat unisel tu...kami student2 unisel da x larat nak jd mangsa politik...

pemudakedah berkata...

sokong 100% datin wan azizah jadi canselor unisel....

poknik berkata...

Agaknya....dia tu pewaris Mona Pendi kot..he...he...hee...

dragsuperstar berkata...

ikhlas dari aku

http://dragsuperstar.blogspot.com/2009/07/sokong-rosmah-digugurkan-dari-unisel.html

Tanpa Nama berkata...

Apa itu Canselor? Seorang Canselor seharusnya mencerminkan sesebuah universiti yang dicanselorinya. UNISEL merupakan sebuah universiti industri dan sains, justeru itu Canselor UNISEL haruslah memiliki ciri2 yang menggambarkan usaha saintifik dan industrialisasi. Maka sesiapa yang dalam amalan serta fikirannya bertentangan dengan sains dan industri dgn sendirinya tidak layak menjadi canselor UNISEL.

cahaya malam berkata...

heheheheheh


akhirnya..

keputusan muktamad UNIsel!

respect kat korang..!!


puaka pun korg boleh halau!

hikhikhikhik

Tanpa Nama berkata...

aloo.. ini puaka power punyer nih..

mane leh halau camtu je..
panggil nik aziz, panggil harun din..

baca doa selamat, baru puaka lari

ahaha

Tanpa Nama berkata...

tahniah kepada mahasiswa Unisel.

Anda semua layak menerima Canselor yang lebih baik dari pada hantu puaka

azfar khushairy berkata...

sokong syed husin ali...

Tanpa Nama berkata...

mampus kau orang semua.....bergaduh sama Melayu orang kafir gelakkan kita.......