Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 11 Julai 2009

SATU LAGI PROJEK RUNTUH – PROJEK MAKANG DUIT RAKYAT




LEAKY RM 18 MILION AUATIC CENTER SHUT DOWN
– No Shit Tau

(NST) KUALA TERENGGANU: The RM18 million Aquatic Centre in Batu Burok here was ordered by the Works Ministry to close indefinitely yesterday. Shaziman Abu Mansor said too many flaws had been detected in the year-old centre, making it unsafe for public use.

The state of the art centre, which has separate facilities for swimming and diving events, was completed in May last year, just in time for the Malaysia Games. Since then, the centre has been open to the the public for swimming.

"We inspected the lower ground level and found too many leaks.

"We also found rusty structures and faulty electrical connections that were exposed to water. All these have made the centre unsafe for use," Shaziman told reporters after leading a ministry inspection team to the centre.

KAH KAH KAH…

Kah kah kah… SATU LAGI PROJEK REMBAT DUIT RAKYAT KANTOI…kah kah kah…

Kah kah kah….SATU LAGI PROJEK KRONI RUNTUH….kah kah kah..

Woit… MAMAT IKANG… BERAPA LAMA LAGI NAK KENA LEBONG…kah kah kah…

Kah kah kah… TAK SEDAR ..SEDAR….kah kah kah…

Kah kah kah… STADIUM RUNTUH…. MASJID RUNTUH… KOLAM RENANG INI RUNTUH…. kah kah kah…

Woit… PANGGIL LAA MICHELLE YEOH PINJAM BRA DIA…kah kah kah…

Kah kah kah… BRA BOLEH BUAT TUTUP KOLAM BOCOR…kah kah kah....


9 ulasan:

Johan berkata...

gua tringt ade tulisan bro isham ms thn 2006/07 tentang struktur2 n bangunan2 projek kroni ni sume tnggu ms tuk pecah,trbarai..m

weber berkata...

sape yang luluskan pusat akuatik ni dulu..?
ke bangunan kerajaan mmg gini.. CF pun takdak??

Tanpa Nama berkata...

Buat apa nak pinjam bra michelle...baik pinjam hak bik mama...

Tanpa Nama berkata...

Kroni buat kerja cepa cepat dan cincai je supaya dape dui dengan segera!! pehak berkuasa aprove cepa cepa supaye dape sogokan denga segera!! pemomimpin Gerombolan x kisah perihal rakyat.

Tukang kebas wang rayat!!

Tuhan nanti akan membalasi mu!!

Tanpa Nama berkata...

Projek makang kepok ikang guane gamak? Masihkah kau ingat? Mase tu bukang ke pitih royalti banyok dooh..pasal bukang kejaang yang urus tapi gerombolang.. Kene la buat projek ekspress nok beri peluang kroni kroni makang pitih.. Kalu slow tok dang nak makang pulok...

Lee Copper berkata...

Biasanya bangunan kerajaan tiada CF. Lebih-lebih lagi projek JKR.
MB/KM Pakatan Rakyat kena tengok hal ni di negeri masing-masing.

Tanpa Nama berkata...

Satu per satu bangunan kontrak kroni nak runtuh di Terengganu...

kontraktor kroni cuma nak boleh langkah tempoh kecacatan saja... lepas itu .... nak runtuh runtuh lah ... siapa berani bawa kes ....

kontraktor dah kenyang .... ulat2 pun kenyang ... kroni2 pun kenyang ...

Nak baiki...itu belakang kira....
benda tu tak ada dalam kontrak asal ....

apa yang ada kena siap saja... lewat sampai 1 tahun pun tak jadi hal ... nak buat guana .... hujang sokmo....

Masuk saja kepok lekor dlm konkerit ... siapa berani tegah ...

kontraktor & konsultant kroni lebih power dari pihak kerajaan ....

query bukan2 .... nak kena tembok dgn pistol air .... keh keh keh....

Kucing Parsi berkata...

boleh kah bra michelle yeoh tutup kolam renang tu

or dia pakai bra ke tak

Tanpa Nama berkata...

celaka oii...
bra boleh tutup kolam bocor..
hahahahhaa