Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 30 Julai 2009

LAGI HARTA NEGARA TERGADAI




PENGUASAAN SAHAM FIRMA HONG KONG TIDAK JEJASKAN BERNAS
- bernama

Padiberas Nasional Bhd (Bernas) menjelaskan bahawa penguasaan 31 peratus jumlah sahamnya oleh Wang Tak Co Ltd, sebuah firma pelaburan yang berpengkalan di Hong Kong, tidak menjejaskan Bernas.

Ini kerana ia tidak akan mengakibatkan perubahan struktur penguasaan dan pengurusan syarikat Bernas," katanya dalam satu kenyataan yang mengulas satu laporan akhbar tempatan mengenai perkara tersebut di sini Rabu.

KAH KAH KAH… KAH KAH KAH…

Woit… HABIS… HANCUR…. LINGKUP…. kah kah kah…

Kah kah kah… TAK LAMA LAGI FELDA PULAK…. kah kah kah…

Woit… KALAU BERAS UNTUK MAKANAN PUN DI MILIKI ORANG …. APA ADA LAGI PADA RAKYAT…. kah kah kah…

Kah kah kah.. CAKAP NAK JAGA MELAYU… kah kah kah…

Kah kah kah…. TAPI HARTA NEGARA JUAL PADA HONG KONG…kah kah kah…

Woit… KENAPA INI BERLAKU ?.... kah kah kah…

Kah kah kah… MUNKEE MUNKEE NI TAHU …. DUA TAHUN LAGI SEMUA BUNGKUS….kah kah kah…

Kah kah kah… SEKARANG APA BOLEH JUAL … AKAN DI JUAL…kah kah kah..

Kah kah kah…. SEKARANG APA BOLEH REMBAT… AKAN DI REMBAT…kah kah kah…

Woit…. INI ROMPAKAN GEROMBOLAN… LAST KOPEK… kah kah kah..

Woit... MANA DIA PEWARIS...kah kah kah..

Woit... MANA DIA PESAKA... kah kah kah..

woit... MANA DIA GABEM... kah kah kah...

kah kah kah... TAK KAN TAK SEDAR BERAS SUDAH HABIS DALAM TEMPAYAN...kah kah kah



15 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Brader, gua sudah bilang bahawasa nya tak lama lagi Malaysia kena jual.
Tukang jual akan berangkat ke Amerika tak lama lagi.
Mat Monggol ketawa hahahahahahhaa aku akan jarjis kan bontot Hilary, hahahahahhaaaa Mat Monggol ketawa besar tak lama lagi Obama kena liwat,hahahahahaha hanchus Malaysia.

Tanpa Nama berkata...

memang dasar ketua penyangak PM kita ni.. semuanye nk di sebat.. beras pun nk diniagakan kat org HK.. gampang arr geng2 umngok ni.. diowang x sedar ke darkside effect di sebalik perjanjian ni?
kenapalah ketuanan melayu xleh pikir bende ni suma? damn it..

satu lg projek BN, rakyat di dahulukan!! fuk yu very much!

-budak Uitm

Tanpa Nama berkata...

dah la gula tokey die duduk kat hong kong.

aper boley buat, makcik gerombolan kat kmpg trong perak (bkt gantang) tak tau sapa tokey beras sebenarnya. gerombolan bagitau kat diorg, hanya bernas control beras di m'sia.

bernas sungguh otak gerombolan.

chekamala berkata...

semua lahant ni akan jadi warga Singapore atau Switzerland.

tinggallah lembu2 lapar ditinggalkan tuannya.

berok jakpor berkata...

rakyat akan mampus kekalkan pemimpin peranga pe bewok air gni..

AMIR SHAFIQ ADHAM berkata...

ini mmg btol ak stuju sgt artikel ni dtulis pehal nk bg kt si hong kong plak??tp pa pon paper tlis gabem da dsak swoh tkar.. xtaw la..

Kucing Parsi berkata...

31% tak terjejas ke?

lepas tu naik ke 49%

40% pun dah boleh tukar pengerusi

takkan tunggu 51% baru nak cakap kita telah hilang pegangan

ha ha ha

kerja bodoh kerja gila

Kucing Parsi berkata...

31% tak terjejas ke?

lepas tu naik ke 49%

40% pun dah boleh tukar pengerusi

takkan tunggu 51% baru nak cakap kita telah hilang pegangan

ha ha ha

kerja bodoh kerja gila

UMNO Memang Bangsat berkata...

Bangsat punya Kerajaan UMNO..
Korang ni memang betul-betul babi, puki haramjadah..
Woi Mana Ibrihim Ali..?
Puki Mak Hang... Apsal diam..?

Sabtu ni kalau jumpa Ibrahim Ali bagi ludah atas muka dia...Ini la Melayu Haram jadah...Puki Haram punya pemimpin-pemimpin UMNO..
Gampang ni kalau boleh bagi telangjang ikat dekat pokok. kita terajang ramai-ramai kat perut dia yang buncit tu...Banyak makan babi kot puak-puak UMNO ni..pasal tu tamak semacam..Puki..haram UMNO..

Woi Pemimpin Haram jadah.. Korang nak buat apa lagi woi..Tak cukup lagi harta rompakan korang...
Memang bangsat la seumur hidup korang..Babi UMNO..bangkai lu..

Yaa..Tuhan..kau matikankan la..pemimpin-pemimpin ini dalam keadaan hina lagi aib..

Kau turunkan la azab dan bala keatas mereka yang menindas dan melakukan penyelewengan..tehadap agama, negara dan rakyat sekalian..

Celakakan lah keatas mereka dan seluruh kaum kerabat mereka...
amin...

Fidaiyyin berkata...

Bilalah manusia2 kapitalis Umno ni nak sedar?
Dah lah harga beras dinaikkan,lagi nak tambah beban rakyat.

Pastilah lepas ni:
Beras naik!
Minyak dah pasti naik!
Tepung naik!-makin keciklah karipap tapi makin besar n tembamlah apam2 bini kapitalis umno.....

Tanpa Nama berkata...

Salam Bro,

Pegangan 31% tak sama dengan 25%, kerana 31% itu lebih dari 25%.

Jika, 25% minoriti, Major shareholder tak yah tanya2 apabila nak buat sebarang keputusan.

Jika > 25% apa2 pun nak buat kena dpt kelulusan dari minoriti dulu.

Itulah bezanya.

kucingsiam berkata...

meow~

Anda kapitalis?

Anda punyai wang berlonggok-longgok ... dan ingin melihatnya menggunung saperti Gunung Everest melalui pelaburan ?

Tiada masalah. Kami sedia membantu. Kami pun nak kaya.

Lelong, lelong! Malaysia for Sale!

Murah! Murah! Murah!

Jika berminat sila jumpa dengan menteri UMNO yang terdekat. Anda dinasehatkan supaya jangan berurusan dengan agen lain terutama yang dari PKR, DAP, PAS.

Jika anda didatangi agen MCA, MIC, anda maseh perlu berjumpa dengan UMNO kerana UMNO memberi kata putus dan bukan mereka.

We hope you will enjoy your stay in Malaysia.

Jongkidin berkata...

tokeh beras malaysia kat hong kong? yep-yep horray...inilah ketuanan melayu...yep-yep horray...inilah ketuanan melayu...

//bernas staff kan ramai ahli gerombolan...//

Nunca Caminaras Solo berkata...

PEWARIS, PERKASA, GABEM senyap ada makna 2.. Depa tengah tunggu turn diowang plak nak jual harta Malaysia.. Kena bagi Mongolia dulu.. Kerala yang dah 22 tahun sebat harta Malaysia Inc pun nak jugak..

Jadi set2 Brahim Katak, Rahim 'paedophile' Tamby kena tunggu turn la..

Tanpa Nama berkata...

Kepada UMNO Memang Bangsat,

AMIN, AMIN, AMIN.