Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 28 Julai 2009

RAMALAN KAJI CUACA



HUJAN TAK AKAN TURUN


1 – KJ akan menjadi ketua terkontot dalam sejarah.

2 – Azalina akan masok tong sejarah.

3 – Lembu MB akan digajahkan untuk ditangkap.

4 – Norza akan terus kantoi.

5 – Magistrate India akan dilantik untuk siasat Teoh. Lihat tidak rasis. Bukan Masjid India jangan silap baca.

6 – Rakyat satu Malaysia telah lama bosan dengan Lee Lam Tai dan Koo Kay Kim. Satu Malaysia akan muntah jika dua nama ini ada dalam suruhanjaya siapa bunuh Teoh.

7 – Pas akhirnya akan bersetuju untuk perpaduan dengan syarat Najib diketepikan seperti rancangan awal antara Hadi dan Dolah.

8 – Kalau tak hujan sila terjun dalam sungai Klang.



8 ulasan:

Kucing Parsi berkata...

ha ha ha

najib dah jadi timbalan

rosmah jadi perdana menteri

ha ha ha

razak baginda senator menteri kewangan

ha ha ha

JimAlifSiin berkata...

Ha!Ha!Ha!
..gua x paham..gua x paham..
..gua x paham dari mana lu dapat ramalan ni..
Ha!Ha!Ha!
..kali ni, gua posting dari lu yang x de kah!kah!kah!...
Ha!Ha!Ha!
..nyway, gua suka baca posting lu.
Keep it up!

ubilepih berkata...

Terjun sg.Kelang..YULK!!!!..rela terjun lombong emas...

Tanpa Nama berkata...

bro
kalo x ujan, xde katak la
x sronok la camni
hahahaha

sanscrib berkata...

terkontot?

kau nak bagi sam amk kecik ati ke?

Johan berkata...

ramalan tuk si Toyo xde ke?kahkahkah

Johan berkata...

mmg stuju dgn no.6 tu..jgn pulak Chandra Muzaffar a.k.a Chandrasegaran Pillai jd ahli suruhanjaya tu pulak!..gua prhatikn si mangkok ni asyk kuar dlm akhbar n conference2 bodek baru2 ni..

Tanpa Nama berkata...

Syam,

ramalan kaji cuaca pasal penyapu takde ke?
alaa.. munkee botox tu.. pemikir besar umno baru tu.. iyelah yang muke bekilat2 macam jawa celup tu.. dia la siapa lagi si mantan mb selangor yang meroyan meracau nakkan pilihanraya baru kat negeri selangor tu..

kite orang selangor sume nak tahu pasal dia sebab nak tuntut HUTANG!


____________________
qariah kg bermban