Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 28 Julai 2009

SUDAH MULA MEROYAN MERACAU



PEMIMPIN UMNO BENAR-BENAR KEMARUK ISU PERPADUAN MELAYU
– harakah daily

KUALA KRAI, 27 Julai (Hrkh) - Lain yang dicakap, lain pula difahami. Itulah gambaran apabila pemimpin Umno tiba-tiba mengharap salam dihulur PAS benar-benar mencetus ke arah perpaduan Melayu.

Sedangkan apa yang diharap Tuan Guru Nik Abdul Aziz Nik Mat kerajaan pusat benar-benar memahami konsep federalisme, di mana menghormati hak negeri di bawah kerajaan persekutuan.

Itulah isu sebenarnya yang dinyatakan Menteri Besar Kelantan sebelum ini, jauh sekali daripada membicarakan soal hubungan di antara pemimpin Umno dan PAS.

Anggota parlimen Machang, Saufuddin Nasution Ismail berkata, pemimpin Umno sekarang sudah benar-benar terdesak apabila gagal membezakan kerjasama di antara kerajaan dan parti.

"Apabila sahaja disebut perkataan kerjasama cepat-cepat mereka melihat dalam konteks parti di antara Umno dan PAS.

"Sedangkan apa yang disebut Menteri Besar sebelum ini kerjasama di antara kerajaan negeri dan pusat selepas banyak hak-hak negeri cuba dinafikan kerajaan persekutuan," katanya pada ceramah sempena kesyukuran kemenangan PAS di Laloh, malam semalam.

KAH KAH KAH…

Kah kak kah…KEMARUK… KEMARUK…KEMARUK….kah kah kah..

Kah kah kah…. DAH MULA MEROYAN… kah kah kah…

Kah kah kah... DAH MUKA MERACAU..kah kah kah..

Kah kah kah… DAH MULA CAKAP SORANG DIRI…kah kah kah..

Kah kah kah… KESIAN… KESIAN… INI SAKIT GILA PERPADUAN…kah kah kah..

Kah kah kah… PENYAKIT INI BERAT… KAT UNIVERSITI HOSPITAL UM… KENA MASUK WAD LIMA…. Kah kah kah..

Kah kah kah… KALAU DI UTARA DI HANTAR KE TANJUNG RAMBUTAN…kah kah kah..

Kah kah kah…. KALAU DI SELATAN DI HANTAR KE TAMPOI…kah kah kah..

Kah kah kah… KALAU DI BANGSAR… HUMBAN KAN KE DALAM LONGKANG…kah kah kah…



5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kah! kah! kah!

silap tu..!!
kalu kat utara... sumbat jer kat sintok!
kat sana banyak prof yg akan membasuh otak mereka2 ini... supaya lebih hebat!! kuat!! tak ingat!!

kah! kah! kah!

kangkong!! kah! kah! kah!

Tanpa Nama berkata...

KALAU DI BANGSAR… HUMBAN KAN KE DALAM LONGKANG…

tahniah bro!! saya suka ayat ni!!!

kah kah kah…





[i love bangsar]

Tanpa Nama berkata...

a'aah! tu ade sekor lagi orang umnongok baru tengah meroyan meraban macam orang tak makan tempe semenggu - si penyapu dah meroyan pasal kerajaan selangor nak ditumbangkan melalui pilihanraya baru 'a demand for a fresh election' sipenyapu sebok tahap cipan nak pilihanraya baru!!
si penyapu tengah berangan sakan tahap majnoon nak jadi menteri besar selangor balik!

eiy! pasal ape kasi sipenyapu mangkok ayun ni bebunyi ni..?? kasi tangkap senyap mulut dia boleh tak?
aku dah MELUUAAAATT la sesangatnye kat munkee muke tempe ni..!!
ptuiihh!!

Tanpa Nama berkata...

woit! sintok2 cakap elok2 sket.. kat sintok tu ada 2 3 4 5 munkees ja yang dok kangkalikong tu.. yang lain sama2 dgn kita.. hahahahahahha itupun geng2 pemikir ja..

skyStone berkata...

bg isham...kalau kat keramt kena bogel balik jalan kaki..