Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 3 Julai 2009

SOKONGAN SUDAH DITERIMA





MERDEKAKAN EKONOMI NEGARA !


Abdul Hadi Awang (PAS- Marang) berpandangan ekonomi negara ini perlu dimerdekakan dan tidak lagi bergantung kepada Dolar Amerika.

Beliau berkata demikian apabila sebelumnya menyarankan agar untuk menghapuskan sistem riba, pakar ekonomi khususnya disarankan mengkaji lebih mendalam alternatif yang lebih baik dan berakhlak dalam pelaksanaan sistem perbankan Islam dan tidak hanya sekadar bergantung kepada konsep Al-Bai Bithaman Ajil.

KAH KAH KAh…


Kah kah kah…. INI BARU BETUL…BARU TEPAT… kah kah kah…

Kah kah kah... INI DASAR YANG BETUL... kah kah kah..

Kah kah kah... KESEDARAN DATANG SLOW... TAPI SAMPAI JUGA...kah kah kah

Kah kah kah…. LUPUSKAN PENGUNAAN DOLAR…kah kah kah…

Kah kah kah… DASAR INI LEBIH BAIK DARI PADU PADU MELAYU..kah kah kah...



7 ulasan:

Naruto sensei berkata...

Salam Bang Isham

Apa kahabar Babi di Melaka ye..

Senyap je cerita lawat sini...

http://bagindareformasi.blogspot.com/2009/07/apa-khabar-babi-di-melaka.html

Naruto alu2 kan..

Fa-T berkata...

dasar ni boleh diterima... tapi akan tukar nama la... macam malaysian malaysia... jadi 1 malaysia...

apa2 hal pun kasi tukar nama....

nakula sadewa berkata...

selepas ni cia akan hantar 'jackals' untuk hapuskan haji hadi

nami o fish berkata...

Al-Bai Bithaman Ajil ni menatang ape beb?

Cabai ke?

Tak boleh ke guna bahasa Melayu.Ni guna bahasa Arab.

Tak semestinya semua benda yang berbahasa Arab tu Islam.

Bagi la orang tak sekolah tinggi cam aku ni faham.Ni cakap berbelit pulak.

Kucing Parsi berkata...

ha ha ha

nak buat macam mana

nanti bangkrap pulak cimb

ha ha ha

cimb sapa ceo dia??

Tanpa Nama berkata...

salam ikan nami dll,
bai pi saman ajil, takkan tak tau?
si-ajil tu dari terengganu tu. entah apa dia sudah kasi bikin, belakang sudah kena saman jugak.
si-bai tu yg kat kl tu, yg selalu tunggu kat simpang berlampu isyarat tu. selalu dia berdiri tegak bercekak pinggang. pakai kemeja putih bergosok kemas berseluar hitam berjalur di tepi. bersepatu but tinggi hitam berkilat lebihkurang sama berkilat dengan jendul dahi najib. berturban putih bukan berserban putih macam tok guru nik aziz. misai dia, hulamak! lebih subur dari hutan simpan kat malaysia ni yg gondol sana gondol sini!
wallahu'alam :-)

musangjebat berkata...

Kepada Ikan Nomi

Salah satu istilah muamalah (jual beli) dalam Islam

Al-Bai` Bithaman Ajil : kontrak jual beli untuk membeli sesuatu
barangan dengan bayaran secara tertangguh.