Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 10 Ogos 2009

AL SAMI TUN DI BATU CABUN




SIAPA LEBIH MAHADEWA - DEWA MURUGUN ATAU DEWA MONGOLON



AL MONGOLON DI BATU CABUN BESARRUN DARI SAMIRUN


BILA SPRM NAK BUKA KES RASUAH MUNKEE INI ?





19 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kahkahkahh..

cayalah najis.. mcm ni baru dewa.. dewa apa? dewa rasuah kot?

patut nampak muka pun dah iras dah.. cuma x kaler gold jer.. mana lembing mata tiga.. bik mama sorok kot..

kahkahkahhh..
nanti mat sembab kluar statement bodek :
" barang siapa ahli umno yg sembah berhala ni gerenti masuk syurga!!"

ijoks2009 berkata...

Ayoyo sudah ada dewa baru ka sekarang.Import Monggol mari ka..

indraputra80 berkata...

Kerana die Pemimpin no wahid di Malaysia,Mufti DS haruan sani dan D gendot gadut,membisu seribu bahasa.,yg.lain lain buat buat tak nampak kerana kiblat mereka duit dan harta,.

Apa pon tahniah pada Aci Anney Aya,di Batu Cave sana kerana kerana masih ingat peribahasa Melayu Memaku dulang paku serpih.

Tanpa Nama berkata...

pulang dari melaka nampak a towering poster of pm dalam kawasan masjid ooppps kuil batu cave di belakangnya dewa bersalut emas.sesampai disitu percikan bunga api sedang berteberan di-ikuti ngan bunyi mercun.jam gila kat batu caves.awalan ingat mgr mana yang melawat gua ni,rupanya pm ku.

Tanpa Nama berkata...

biaq betul pak pm 1malaysia kita ni...

jawa peranakan berkata...

apa khabar sirul azhar?
apa khabar azilah hadri?

masih berbungkuskah kepala kalian?

Jebat Musibat berkata...

nih dewa baru nih..
dewa duit.

kah kah kah!

mosabit berkata...

hai mamabang pitih.. mambang selam ..mambang tuya ..mambang mama..mambang ziana..mambang petrol..mambang sayfool..mambang wang malaysia..mambang simambang...
......eeeeaaiiitt..berapa banyak mambang daaa......
eeiiii..jangan kacau lah...aku tengah wirid nak lawan mambang si kutik...nak pecah rekod si kutik sultan firaun perintah malaysia .....
eeeiiiiiitt..mana firaun pakai sultannnnn......!!!!

Tanpa Nama berkata...

Kepala teleng, tangan kecik, kaki bengkok dewata C4 mongoli....

Tanpa Nama berkata...

Mana gambar Bik Mama, kan first Lady? kang marah plak dia. um-NO nak lawan gambar DSAI la tu, takde fatwa dari Mufti Perak ke? TOTOK um-NO yang menyalak pasal gambar DSAI dulu mana? apsal kelu seribu bahasa?

-Zackry-

Tanpa Nama berkata...

Ganti tuhan hindu..bagus jgk la..tp dia duk depan skali..Najib the leader of God 1Malaysia! Kah Kah Kah

Susuhunanan berkata...

najis dewi la..dewa nye rosmah..hahaha

Tanpa Nama berkata...

Dude... can i assume that the shit head gov trying to do war on the peeps..

dey tried frame bro anuar on sodomy.. the lost 1-0.. they try to bribe peeps in terengganu.. they lost 2-0.. they tried framing Niz and Perak.. they lost 4-1..

Now!! they scare peeps gona riot on the street.. they publish peeps died caused by H1N1!!!! its the biggest conspiracy by the gov!!!

Think! after they announce there will be election on permatang pasir.... TIBA-tiba out of the sudden!!! got peeps mati of H1N1!! now climbing at 32!!! are u sure its 32???!!! Jangan tertipu!!!!

Tanpa Nama berkata...

tak cantik.. propotion out. Kepala terlalu kecik. Tangan pendek. tak ada otot, Baju kedut tak real. Shading tak konsisten. Kaki mcm ada yg tak kena.. saya bagi D. cukup makan. Cuba lagi. buat satu lagi kat sebelah.

Tanpa Nama berkata...

Haha ahahaa..ada logiknya pasal jumlah kematian H1N1. Tiba2 memuncak jumlahnya dan hari ini SPR bgtau supaya jangan mengundi kalau menghidap H1N1..

Logiknya mmg ada..usah tertipu dengan taktik korup BN yang akan mengalami kekalahan demi kekalahan..

BN akan terus pupus menjelang 2013!

Tanpa Nama berkata...

Tak habis nak komen Dewa Mongoli di bandingkan dengan replika DSAI....

replika anwar nampak gagah dan ketokohan sebagai pemimpin

replika najib macam bapok duk melambai je. kaki sampai senget2 geli lak ......hau hau hau hau..auw auw auw auw

Tanpa Nama berkata...

tu la...banyak sangat makan muruku tu pasal jadi mcm batu kat batu caves....apa nak jadi la org melayu yg satu ni....agaknya dia yang suruh buat x... nk lawan anwar punya dulu... mana gerombolan x komen ape2 pun.. setidak-tidaknya puji la...

Tun Bangsat berkata...

PRK Permatang Pasir genap setahun PRK Permatang Pauh 2.. Dewa nie ada baca bagi tutup season BN kalah..

Kita sambung season BN kalah PRK sampai PRU13.. Lepas 2 biar Dewa nie bolen lak..

pikir2sdiri berkata...

pe bende?ali rustam mmg bodo..C4 mana lak ni..?dia nk bom kn pempuan tu pn biar la kot..da kategori pempuan jalang spi malaysia cri laki yang kowg sume nk bela pe dpt?da sirul dan azilah pn nk saving femly dia,klu KEADILAN nk bela,bwa la dua owg ni dgn peguam stroke kowg g mahkamah..mahkamah x adil??mahkamah x adil pn anuar berahim dok nk saman muhydin 100 juta pesal lak?mahkamah x adil wat buang duit la g bayar peguam benggali stroke tu g lwn..wakakaka