Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 10 Ogos 2009

MACAM TIKUS NAIK JUNJUNG




PEMUDA UMNO CABAR PAS KELUAR PAKATAN
- berita hairan

BUKIT MERTAJAM: Pergerakan Pemuda Umno hari ini mencabar Pas keluar daripada pakatan pembangkang bagi menjaga maruah parti itu yang seolah-olah tidak dihargai oleh rakan gabungannya, DAP.

Ketuanya, Khairy Jamaluddin, berkata gabungan itu bukan sahaja tidak mempunyai semangat setiakawan yang tinggi seperti Barisan Nasional (BN), malahan tidak menghormati sumbangan Pas.

Beliau berkata, contoh yang jelas berlaku di Pulau Pinang apabila satu-satunya wakil rakyat Pas yang memenangi pilihan raya umum lalu tidak mendapat sebarang tempat dalam barisan exco kerajaan negeri.

KAH KAH KAH…

Kah kah kah… MULA MULA AJAK BERSAMA….. kah kah kah…

Kah kah kah…. KENA PERGI JAHANAM… SENYAK KEJAP BEWOK NI… kah kah kah…

Kah kah kah…..NIAT BUSUK MASIH JELAS …kah kah kah

Kah kah kah…..NAK PECAH KAN PAKATAN… kah kah kah…

Woit… REPORT PADA MADEY ..BARU TAHU…. kah kah kah..

Woit…. BILA SPRM NAK NGAP MUKEE NI … KES RASUAH MUNKEE MASIH ADA ... kah kah kah..

Kah kah kah... ITU PASAL MUNKEE NI MENIKUS... kah kah kah...



6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

nak bersatu padu tak laku..
nak kasi laga-laga plak.. kahkahkah..
biler munkee ni nk mampus agaknyer.. x sabar nk celebrate

Tanpa Nama berkata...

dia cuma nak kucar taik ... mcm di gambar yang u pamir semlm ... licin molek sungguh-sungguh ...

Tanpa Nama berkata...

bila pas dah keluar pakatan, bolehla umngok ganti pas dalam pakatan...alahai kerry, trick lama tu...orang dah boleh baca laaaaa.....

Tanpa Nama berkata...

munkee ni setakat menyalak tepi bukit bleh la...sapa pun tak peduli. Kekadang kesian gak kat dia ni...sudah2 la tu, bercakap biar pakai akal yang waras, karier politik awak tu dah semakin malap.

Tok Uban berkata...

Laaaa...nak kata orang pulak...yang awak tu...Ketua Pemuda...tak dapat jadi Menteri...kenapa tak keluar dari Umno?...dah terang-terang najib tak hargai..tak menghormati sumbangan awak...hah...apa tunggu lagi...KELUAR DARI UMNO SEKARANG JUGAK.....ada berani ka?....

mahaza berkata...

INI YANG SAYA TULIS.

Jika MBSA atau MBPJ tidak memperbaharui lesen perniagaan yang di keluarkan setiap tahun kepada Carlsberg atau Guiness, apakah syarikat tersebut perlu tutup operasi? Atau kena saman sahaja sebab operasi tanpa lesen perniagaan? Apakah implikasi undang-undang terhadap kerajaan negeri? Ada sesapa boleh beritahu?