Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 15 Ogos 2009

CERAMAH KHAIRY ANTI PENGKHIANAT CUKUP GEMPAQ





UCAPAN BERAPI-API



KHAIRY JAMALUDIN BERUCAP PANAS


Khairy Jamaludin dengan marah lagi bengis telah memberi
amaran kepada pengkhianat dan bakal pengkhianat.

Ucapan Khairy ini telah didengar dengan kyusuk
lagi tawaduk oleh ratusan kerusi yang dibawa hadir.
dalam sesi ceramah politik bertajuk
' Pakatan Retak Menanti Belah' telah diadakan
di Perkarangan Tadika Kemas,
Jalan Rajawali 6/6 Seksyen 6 Shah Alam.

Dalam ucapannya Khairy telah memberi contoh bahawa
orang yang khianat adalah orang yang bermimpi
siang dan malam untuk mendapat kuasa.

Apabila ditanya wartawan apakah yang bermimpi
ini ialah mereka yang tidor siang dan malam
seperti Abdullah Badawi - Khairy terus mengatakan
bahawa Abdullah Badawi bukan tidor tetapi
mengigau kah kah kah

KERUSI JEMPUTAN YANG SEDANG MENDENGAR UCAPAN KHAIRY





24 ulasan:

tupingera berkata...

kecian kerusi jemputan kena lebong

Khun Pana aka johanssm berkata...

-Pada hari hantu orang Cina, biasa nya kerusi didepan di kosongkan.
Nampak nya KeraJantan dah mulakan hari hantu lebeh awal kakaka

-Mat Sembab ( The fatwa man ) ada kan Himpunan 10000 pada hari Jumaat di johor .
Himpunan dapat sambutan yang rancak dan meriah
Yang hadir chuma 50 ekor polis (jantan dan betina ),50 ekor kontrektor kelas F ( jantan dan betina ), 50 ekor Rela (jantan sahaja )dan selebehnya murid sekolah dan warga tua yang datang untuk makan dan minum FREE.

Manakala yang 9600 selebihnya , diwakili oleh lalat-lalat , nyamuk-nyamuk aedes dan kucing seekor dua yang kebetulan masok kawasan tersebut untuk buang taik.

Tanpa Nama berkata...

bro isham..


lu touch gambar tu pakai photoshop ek? kakakakaakakakakkakakaaka....
kerusi lagi 'ramai' dari orang!!!

Tanpa Nama berkata...

Kah kah he he he Cek sampai nak terkencing kah kah kah Apa punya lawak.

chekamala berkata...

selamat kerusi dalam pagar, kalo takde pagar, mau kerusi tu menyelamatkan diri....

Ahmad berkata...

ah sudah.. PRU akan dtg, kerusi la jadi penyokong kuat gerombolan!

Tanpa Nama berkata...

alahai..puak2 dia guna tapak tabika KEMAS takpe lak buat ceramah politik.. hampas tebu betul.. - Neo

Tanpa Nama berkata...

Syor kak norhayati onn berceramah kat n11.PP
nanti..tajuk ceramah

CARA2 NAK GODA MANTAN YB KUALA SELANGOR VS PELACUR UMNO

mesti dorang dua tu minum arak dulu kot,lps tu baru tidur sama2,lps tu baru jd exko perempuan umno

AMMOSHAM berkata...

eleh, teknik kuno ni. ambik gambar sebelum majlis start. gua pernah buat cam nie dulu...

bro, lu jgn kodi sangat..

gelong gajah berkata...

Ramai nya kerusi..mesti kerusi ni ada masyukkk..kah kah kery...budak tadika tak bawa sekali ke ?

dredd berkata...

kusi tu kalau boleh berjalan dah balik rumah dah...

dewamuzik berkata...

kah kah kah untuk umno...
ramai sunggoh yang hadir.....
lautan manusia....

Tanpa Nama berkata...

Ini lagi satu..asal dari perut Minagkabau jugak...peti bunian orang Rombau .

"Rombau ...seRombau..Rombau aie..pokong sodoalah aie "

Sayang belajar tinggi... mano ar..Harvard ko Cambridge ko lupo den ..tapi bukan Mancester.

Cakap berapi, garang menyingo, ..hidung tak mancung pipi tesorong - sorong. jaguh kampung bulehlah...berani cakap depan Cina, Keling, Bengali.

Kochut ...kontut tak bunyi bau pun tak do .

Elok bonarlah tu.. cakap dopan kerusi...telingor tak ado . Serupo cakap dalam "maya" cream kau mano.

Yolah dio orang pandai " cream of cream" . nak pikat orang datang bawak apek jual ais cream .

Macam mano orang Rombau dapek budak nie?

Juasseh Estate 1962

Orang Lama berkata...

Kalau tidur sampai senja mcm tu lah jadinya, mabuk tak tentu pasal

Tanpa Nama berkata...

Berapa agak2nya dorg bayar kat kerusi ni utk dengar budak RASUAH ni berucap...PERASUAH ni kita bukan pengkianat juga ker...so dia kata kat dia sendiri laa tu...bagus betulll la menantu TUN DOLAH ni...

Kucing Parsi berkata...

ha ha ha

nasib baik kaki kerusi tu tak dapat bergerak kalau tidak memang dah lari kerusi2 itu

ha ha ha

lawak gila kau isham

visit

www.melodymockers.blogspot.com

Tanpa Nama berkata...

Berapa agak2nya dorg bayar kat kerusi ni utk dengar budak RASUAH ni berucap...PERASUAH ni kita bukan pengkianat juga ker...so dia kata kat dia sendiri laa tu...bagus betulll la menantu TUN DOLAH ni...

MkcikGulaiItikPnanti berkata...

...kusi yg dok brbaris kek blakang tu mana punya kontrak..kklas a ke klas z,atau klas a,b,c,d,e...smpy..z....kusi budak tadika...yg duduk blajau a to z...kahh3...

Tanpa Nama berkata...

nampak jugak poster ceramah ni tepi giant, tak berminat. umno tak yah ceramah, pergi je lah dekat utusan, kan senang.

Tanpa Nama berkata...

Raja yg tidak bertakhta,pemimpin
tampa rakyat, unta yg tidak di pacu
beruk yg tidak bertali, iitu lah
kj...

Perjuangan Bangsa berkata...

Biar tak lebih seratus pun asal ada yang sayagkan umno dan datang mendengar ceramah. Kalaupun ada yang tidak suka KJ or Pak LAH kan, tak mengapa, tapi sekurang kurangnya berilah sokongan kepada program sebegini, kalau UMNO sendiri berbalah sampai bila kita nak jadi kuat

Tanpa Nama berkata...

Gua tabik abis sama lu. Pasal kes influenza H1N1. Gua caya abis dengan apa yang lu tulis pasal penyakit ini. Terbukti ini semua adalah permainan barat yang lahir dari sistem kapitalis. Analogi yang cukup mudah difahami.

Tapi malang, orang Melayu masih umpama katak bawah tempurung. Ulamak sekalipun tidak boleh melihat apa yang sebenarnya berlaku. Padahal sangat jelas dari segi simpton penyakit terutama kes-kes terdahulu.

Gua sedih dengan tahap pemikiran seperti ini. Apatah ulamak yang mempunyai kedudukan tertinggi dalam masyarakat Melayu. Malangnya tidak dapat membantu membina ilmu yang sangat bermanfaat untuk umat. Setiap kali berlaku perkara sebegini, takdir tuhan diletakkan. Seolah-olah tiada upaya dari manusia bukan sahaja melawan malah mengenal pasti badai yang datang.

Selepas ini banyak lagi selsema-selsema lain yang melanda. Agaknya selsema tiub pulak. Perkara yang sama berulangkali di lakukan barat semata-mata bernabikan untung.

Sekali lagi syabas gua ucapkan. Teruskan menggali kebobrokan sosial masyarakat. Dan bukankan otak ulamak yang berlindung di balik jubah dan janggut.

Lima berkata...

nak mengelentong pun agak2 lah... majlis tak start lagi memang lah kerusi kosong lagi.. ada ke dia tgh berucap tu? apa da...

Tanpa Nama berkata...

nk jugak beking ceramah krusi si juak2 ni kah kah kah

kalu rase ini gambo sblm start, ape kate kite tunggu yg beribu2 hadir tu letak gambo plak. kan ke ramaiiiiiiiii. mesti la ade gambo penuh bersesak2 kat situ kehkehkehkeh

ape daaaaa!! bkn calang2 org tu khairy tuuuu patutnye sblm ceramah pon dh penuh