Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 15 Ogos 2009

DEMONSTRASI 10,000 ANTI PENGKHIANAT BERJAYA



BERITA BERGAMBAR - SATU REKOD PENCAPAIAN



ANTI PENGKHIANAT



OMBAK DAN LAUTAN MANUSIA YANG TURUT BERSAMA TURUN BERDEMO


WARGA BATU PAHATBERPUSU-PUSU SAMBIL MELAUNGKAN - MANA KONTREK KU !



PEGAWAI POLIS MENJAGA PARA DEMONSTRAN YANG TELAH DITANGKAP


Nota:
Tukar tiub minta maaf kerana wartawan dan jurugambar TT
yang baru dua bulan bertugas telah tidak bagitu cekap
mengambil gambar dan membuat laporan. Sudut rakaman
kamera ini tidak menggambarkan ambience dan suasana bengis
lagi marah para demonstran terhadap Wak Sembab yang
janji nak datang tapi tak muncul-muncul.




17 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

iss isss isshhhhh
ramai sungguh depa buat tunjuk perasaaan huhuuhuhu

Tanpa Nama berkata...

ekekeke.. Siol la ko isyam.. betul2 10,000 tu, ko pandaila buat trick gambar jadi tak ramai..Mesti ramai yang kena tangkap sebab demostrasi... ekekkeke

Khun Pana aka johanssm berkata...

Pihak polis mengaku bahawa lupa lepas kan gas pembedil mata dan trak sembuh air asid sudah rosak masok wokshop milek Spanco.

PakTam51 berkata...

Sapa tak nampak 10000 jiwa alamat nak mam......... kah kah he he cek nak nak terkencing kah kah Lawak habih

chekamala berkata...

sape yg kurang asam duduk tepi tong sampah tu?

nampak sgt senang nk buang habuk rokok...

jenis mtak hormat kat malikul sembab nih...

Tanpa Nama berkata...

korek, korek, korek ......

itu lebih drp 10,000 ... tapi virus H1N1 ......

ingat senang nak dapat 10,000 ... mana nak cari duit beli Tshirt ...

tengok gajah berak besar ... dia pun nak cuba ..... keh keh keh

DurianKampung berkata...

Mana gambar kena sembur ngan air asid? Tak nampak pun asap gas pemedih mata?

Tanpa Nama berkata...

kahkahkahkah polis boleh senang diri tu, tak bleh tahan kahkahkahkah

Orang Lama berkata...

Kalau campur ayam, itek, kucing mat bangla, mat vietnam, mat indon mau 100,000 jumlah yang hadir tapi atas nasihat bik mama suasana meriah tu tak boleh disiarkan kerana melanggar akta ISA

Kucing Parsi berkata...

ha ha ha

habis polis kat johor kena buat demo

patutla cuma sorang polis je yang mengawal

yang lain suma polis g demo

ha ha ha

lawak siot

visit

www.melodymockers.blogspot.com

tukar topeng berkata...

ni .. golongan terencat akal dari mana lak nih .. hahaha

bro .. ko kira para hadirin tu ikut tukaran duit rupiah yer .. hehe

Tanpa Nama berkata...

tmpt demo tu dekat je dgn rumah aku woi... buat malu batu pahat laa woi... sanggup jadi lembu ameno kongkang... setakat nak demo lepas tu nak nasi baryani gam free, aku bole belanja laa...

Tanpa Nama berkata...

Fuyooohh!! Lebih dari sepuluh orang tu~~. Ramai sungguh. ishk ishk...

Si Pekik A.K.A Si Pekak berkata...

Buak malu orasng batu pahat ahh...

Tanpa Nama berkata...

patut tak masuk berita..ramai sgt. wartawan2 takleh nak masuk kawasan tuh...padat. ni pun yg amik gmbr mesti bik mama kan...pastu masuk laman web dia. www.bontotterlalubigger.mukaketat.com

Tanpa Nama berkata...

Bayar ciput beb. RM5.99 je satu kepala ngan nasi beriyani satu bungkus. Tu yg ramai tak turun.

Johan berkata...

smpai 100 org x??kahkahkah
adoi kantoi..lu xreti pkai photoshop ke,bro?kahkahkah..