Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 20 Ogos 2009

HABIS LUNGKUP TINGGAL SELIPAR JEPUN




KU LI : APAKAH UMNO KURANG CALON ?
– malaysiakini

Calon yang dipilih untuk bertanding dalam pilihanraya mesti mempunyai rekod yang bersih kerana "kita meminta rakyat meletak kepercayaan kepadanya sebagai ketua mereka", kata bekas naib presiden Umno, Tengku Razaleigh Hamzah.

"Kita juga berkata calon tersebut mewakili kita. Saya rasa sedih kerana terpaksa menyebut perkara yang sudah nyata itu," tulis Tengku Razaleigh yang juga ahli parlimen Gua Musang dalam blognya.

Beliau merujuk kepada pemilihan Rohaizat Othman - yang telah dibatalkan lesen guamannya - sebagai calon BN dalam pilihanraya kecil DUN Permatang Pasir.

Majlis Peguam telah membatalkan lesen guamannya pada 7 Mac 2008 ekoran dikaitkan dengan kes pecah amanah wang anak guam. Rayuan Rohaizat ke Mahkamah Tinggi juga ditolak pada 12 Ogos lalu.

Menurut Tengku Razaleigh perkara itu seumpama itu tidak akan melayakkannya menjadi calon bagi jawatan awam dalam mana-mana parti politik.

KAH KAH KAH..

Kah kah kah…. BETUL KE GEROMBOLAN ADA 3 JUTA AHLI…kah kah kah…

Kah kah kah… MACAM TAK ADA ORANG JE… kah kah kah…

Kah kah kah… PILIH PUNYA PILIH TERPILIH PENYEMBELIH….kah kah kah

Kah kah kah…. NAPA TAK LETAK MADEY KAT SITU…kah kah kah…

Kah kah kah….ATAU ZAINUDDIN MAIDIN… kah kah kah…

Kah kah kah….ATAU SANUSI JONED …. Kah kah kah…

Kah kah kah…. BARU TERJAMIN KALAH…. kah kah kah..



3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

dalam 3 juta calon Bini Najib ini aja yang ok sket bedal 161 000 yang lain lagi tinggi hasil bedallan dia kekekekek wakakakkakaka kah kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

cepat2 lah terlangkup Bini Najib ni...agaknye tu lah calon yg paling sikit songlap duit org...
Nak bagi Isa Samad x ble nnt ladang babi die x de sape yg nak uruskan...kang seminggu pi ceramah kat penang byk plak babi mati...nak bg mike tyson...nnt die lobi duit org penang plak kat siam...nak bg mashitah lagi la x ble...kang die kene kuar fatwa tok guru ckp org Bini Najib x leh masok sorga, tok guru masuk neraka la...x ble x ble...

Tp Mat Ezam mane??? 3 kotak list kaki rasuah x ble bukak ke???dah bape tahun dah ni sejak kuar kemunting???...ke SPeRM dah bakar kotak2 tu

Kucing Parsi berkata...

ha ha ha

3 juta ahli tu pun yang 2/3 nya cuma aktif pada masa tertentu sahaja

ha ha ha

visit

http://melodymockers.blogspot.com/