Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 20 Ogos 2009

MELETUP PAGI INI



SATU MALAYSIA MENUNGGU BERITA INI




BAU BUSUK SATU MALAYSIA


SIDANG AKHBAR

TEMPAT : Yayasan Aman Penanti
TARIKH : Khamis 20 Ogos 2009-08-20
BILA : Jam 10.00 pagi

AGENDA : Yusri bekas rakan sharikat guman Rohaizat calon Permatang Pasir akan menerangkan apakah sebenarnya kes lesapnya 161,000 ringgit duit Koperasi Getah.

Rakan guaman ini telah diberitakan sebgai orang yang bertanggung jawab diatas hilangnya duit sebanyak 161,000 ringgit ini.


SEMUA WARTAWAN/BLOGGER DI JEMPUT HADIR




12 ulasan:

mosabit berkata...

dah dia tu pencuri...yang terjerit-jerit kata ada pencuri tu apa hal?
dia ingat semua orang tu pencuri macam dia ker..?
ini semua kes kecik kecik taknak mampos...dah tua nyusahkan orang...

Tanpa Nama berkata...

Padan muka Mat Srmbab. Ape sebenarnya jadi kepda muka Mat Sembab yang macam kena lebam?

Mat Sembab akan jelaskan kepada rakyat selepas Yusri memberitakan kes penyelapan 161,000 biji getah pekebun kecil Koperasi Getah. Penerangan itu akan melibatkan "siapa pembohong gerombolan atau pembangkang".

Tuhan Magakuasa dan Mahaadil. Yang pembohong akan didedahkan dan yang jujur akan mendapat lebih rezeki dengan kemenangan cemerlang PRKecil Permatang Pasir.

Allahuakhbar Allahuakhbar.

dollahyankee berkata...

kita jumpa disana...lepas PC kita pekena nasi gulai itik...

Tanpa Nama berkata...

oii...ini kena cari tutup hidung ni
bau kuat!..keh keh keh


i'm no king

SUKJ berkata...

kah kah kah kah...kah kah kah...kah kah...ISLAM UMNO???...kah kah kah kah..kah kah

MASA LAWYER DAH REMBAT...KALAU JADI YB...MESTI SAPU...kah kah kah..kah kah

MASA LAWYER DAH MENGKEDARAH...KALAU JADI YB...MESTI TELAN...kah kah kah..kah kah kah..kah kah

MASA LAWYER DAH SEBAT...KALAU JADI YB...MESTI TIBAI...kah kah kah kah..kah kah

MACAM MANA NAK MASUK SYURGA...kah kah kah ka..kah kah kah...NAK MASUK DUN PUN TAK LAYAK...kah kah kah kah..kah kah kah..kah kah

KALAU JADI YB...BUKAN WAKIL RAKYAT...TAPI WAKIL SETAN...kah kah kah kah..kah kah kah..kah kah

SETAN PUKIMAK...ASAL USULNYA DARI KUBANG PASU...kah kah kah..kah kah kah..kah kah

Keylee Daud berkata...

huhuhu..hahahha...terkencing la lu....awal awal dah kena cah keting hahahha...fatwa seleweng tak mau usul ka..hahhaha

tajul ariffin berkata...

berita yang saya dengar,tukar tiub,sahabat baik zahid hamidi...banyak gak yg zahid da bg

Tanpa Nama berkata...

mengapa negara kita jadi macam ni? what happens to civil society? kenapa kerajaan takut sangat kebenaran terbuka? Just admit mistakes kalau mistakes were done and move on to appoint real good people.And can we have the opposition to focus on issues and solve problems instead of create more problems by attacking personalities.If you prove you can offer the rakyat a better deal than the present government, we will definitely vote you again.As it is, I see that both parties are only keen on maintaining power and position.The rakyat continue to be hungry, angry, unhealthy.Look at how H1N1 is handled.How can a sick person is threatened with imprisonment/fine? What kind of government do we have?

Tanpa Nama berkata...

saudara isham...
saya menanti artikel ilmiah dari anda.... saya sentiasa menanti artikel yang di update di kolum malaysiakini dan tukartiub...
artikel ini lebih penting dari kah kah kah... salute untuk NGI seperti isham... buatlah apa saja asalkan yang baik... semoga panjang umur...

ubilepih berkata...

bahan yg bagus untuk kartunis2 gedung kartun nih..ha..ha..ha

Tanpa Nama berkata...

bile 10 juta jadi 10 billion di utusan. hak hak hak



http://utusan.com.my/utusan/info.asp?y=2009&dt=0820&pub=Utusan_Malaysia&sec=Jenayah&pg=je_01.htm

Kucing Parsi berkata...

suma orang kena pergi

ni takder duit takper
jangan kena tipu

ha ha ha

member aku dah balik dah

nak dengar

ha ha ha

visit

http://melodymockers.blogspot.com/