Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 27 Ogos 2009

KERAJAAN TERANGGANU RETAK MENUNGGU TERBARAI




ADUN UMNO NAFI SERTAI PKR
- malaysiakini

ADUN Ajil, Rosol Wahid, menafikan laporan sebuah portal berita kononnya beliau dan lapan lagi ADUN bercadang meninggalkan Umno untuk menyertai PKR.

Ketika ditemui pemberita pada persidangan dewan DUN Terengganu hari ini, Rosol berkata beliau bersama ADUN Umno yang lain itu tidak pernah pun berbincang mengenai perkara itu walaupun beliau mengakui masih wujud masalah dalaman dalam kalangan pemimpin parti itu di Terengganu.

"Perkara ini tidak akan berlaku dalam kumpulan kita. Khabar angin ini hanya untuk menimbulkan suasana tidak selesa di kalangan wakil rakyat kita (Umno).

JENG JENG JENG….

Kah kah kah…. KRISIS GANU LUM SELESAI…. kah kah kah..

Kah kah kah…. GOCOH JUSUH DAN ISA TAK SELESAI…. kah kah kah…

SILA DENGAR DRAMA INI DAN TEKA DIMANA IANYA BERLAKU:

Dailok 1 : Yahudi dia rapah tanoh orang Palestin tapi bina untuk rakyat Yahudi…ini rapah tanoh rakyat sediri roboh rumoh.. itu lebih terok dari Yahudi… KAH KAH KAH..

Jawapan : yang dipertuan inilah perangai seperti binatangKAH KAH KAH… perangai seperti saitan yang dipertuaKAH KAH KAH..

Daillok 1 : Yang dipertua depa nak kata apa kata lah…saya tak ada masaalah… KAH KAH KAH…

Jawapan : Bila bila masa jumpa lah… kah kah kah… mu jahak.. muka je pakai sokok..sokok pesen apa ni.. pesen iblis ni…. KAH KAH KAH…

Dailok 1 : Cakap macam jentelman…

Jawapan : Jentelman babi apa gitu… KAH KAH KAH…

Nota:

Siapa dapat jawapan betul isap hantu kopek kah kah kah



23 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kah3..bise kali isang cakap teranung..

Khun Pana aka johanssm berkata...

Serupa macham bumbung stadium runtuh...terbarai...repot tak keluar-keluar dan tidak akan keluar

Serupa macham bumbung Parlimen...bocor , lagi tampal lagi bocor

Serupa macham sekolah baru runtuh...Kontrektor Kelas F semua lari lintang mempukang

Runtuh lah jangan tak runtuh.
1Malaysia sedang menunggu

pemburu jiwa berkata...

Sayer tahu jawapang yer -MAT SAID...kah kah kah.

matstim berkata...

ini yang seronok, kalau nak tahu jawapan kena isap kopek hantu kopek! kah, kah, kah............boleh ke lulus upsr dan pmr ke asrama penuh dengan isap kopek dia tu?

Nunca Caminaras Solo berkata...

Yang macam nie masuk PKR watpe? Sat lagi dok ulang cite cam kat Perak ngan Lunas pulak.. Kata reformasi..

REFORMASI..

Tanpa Nama berkata...

macam dialog dlm sidang DUN Ganu tahun lepas je, iaitu antara si tonyok makang ikang dgn YB wahid endut. sila youtube untuk hiburan bulan Ramadhan. ;-)

Tanpa Nama berkata...

Tuhan Mahakuasa.
Segala perbuatan yang haram akan mendehaka kepada yang melakukannya.
ARMNO-BE END yang memerentah 52 tahun, pada mulanya memerentah dengan saksama. Selepas DEB diujudkan bermula lah rasuah berlalusa dikalangan Gerobolan sehingga akhlak manusia siuman terlupa oleh pemimpin mereka. sekarang rasuah mendalami ARMNO-BE END.. sudah menjadi bara. Tuhan tidak restui perbuatan ketok ini.
keretakan dalam BE END adalah manifestasi perbuatan dajal.

Allahuakhbar Allahuakhbar.

ainon mohd berkata...

Tuan Tukar Tiub,

Gunakan hantu lain, bukan "hantu kopek".

Hantu-hantu Melayu selalu dipotray sebagai perempuan....

Jarri berkata...

kah kah kah.

ini dialog hangat ni. masa MB belom jadi MB.

jono berkata...

bahasa dan ciri orang PAS

Tanpa Nama berkata...

Tau doh! Tuh masa mat said duk jadi engbi agi..dia baloh ngan wahid dalang dewang...le ning mat said baik doh ngang wahid, kamcing agi sebak oang umno dok berahi ke dia..jadi dia kena kawang ngang orang alik ning pulok ah..kih! kih! kih!

+PsyChoMaTix+ berkata...

Uish ... mestila ingat bro. Ini drama swasta kelas tertinggi neh. Kes kes kes ... bab seterusnya tu tak ingat pulak kot ada bergocoh kat luar ataupun dia berlari keanakan menuju ke arah pendialog 1 ... kes kes kes ...

Tanpa Nama berkata...

org camni jgn bagi masuk PR.lebih2 lagi PKR.buat rosak nama PR je.depa ni nak masuk PR sebab nak jawatan.suruh depa berenti jek dok diam2 kat umah jaga kambing ,lembu ke lagi berfaedah...

Kucing Parsi berkata...

ha ha ha

kantoi

sapa nak suruh join pakatan rakyat

nanti tercemar dan buruk nama pakatan rakyat

nak buat kerajaan ajak ariffin ahmad

dragsuperstar berkata...

ISA hahaha...aku ingat lagi hahahahohohohhehehe

mullahkane berkata...

Mat Said!

Tanpa Nama berkata...

Orang macam tu suruh masuk PPP je la.

AnginSepoi berkata...

INGAT CARA BACA BERITA GROMBOLAN..KALAU KATA TAK ADA MAKNANYA ADA. KALAU KATA NAFI MAKNANYA TAK NAFI..HEHEHEHE..MAT SAID oiiii...KALAU DORANG MASUK PKR KENA, MESTI KENA TARBIAH BTN ATAU PLKN ALA PR. KENA BINA SEMANGAT. HUHUHUU

Tanpa Nama berkata...

tlg ingatkan DSAI jgn ambik diowg tu masuk PKR. suma xleh pakai tu.. kepala hotak tu suma pikir duit je.. mcm haramjadah.. biarlah kang diowg ni bawak budaya umno susah.. biar je diowg ni buat parti sendiri.. pandailah diowg nk hidup.. tlg jgn bg busuk nama PR.
tolonglah..
simpan 'taik kering' ni nk buatper..
biar je lenyap ditiup angin monsoon..

Tanpa Nama berkata...

ni perang mulut wahid endut dengan mat said nih... cerita lama nih...

Tanpa Nama berkata...

takbir..takbir...takebeer...takebeer..hidup pas hidup pasberg

digger berkata...

aku tengok Pakcik Rosol ni mcm Aerosol racun serangga la...habis pedih mata pakcik Embi kena semburan bisa...

AnginSepoi berkata...

kalau dorang nak masuk jangan. kalau bik mama boleh. hahaha..bole jadi duta beras Moghul