Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 27 Ogos 2009

MALIKUL GADAI TANAH PADA LEE KUAN YEW




MALIKUL TUDUH MAHAFIRAUN - MAHAFIRAUN TUDUH MALIKUL
DUA DUA PENYAMUN



Dr Mahathir said in his article he did not know about the sale of land to Singapore but as it was agreed that a treatment plant be built by Singapore in Johor, land would have to be made available.

"We were at that time trying to be friendly with Singapore in order to solve several problems. Although raw water would be supplied at 3 sen per 1,000 gallons, the understanding was that in future only treated water would be supplied when our treatment plants would be ready.

"We would also not buy any more treated water from Singapore at 50 sen per thousand gallons when our new treatment plant in Johor is ready.

Nota:
Terbukti tanah di johor telah dijual oleh malikul sembab.
malikul kata mahafirauin suruh. mahfiraun kata dia tak tahu kah kah kah.

Apa yang jelas rakyat kena tipu.
singapura beli ayer 3 sen untuk 1000 gelen.
kemudian ayer ini ditapis dan di jual kembali pada
rakyat johor 50 sen untuk 1000 gelen…kah kah kah..

sila teka apa komisen malikul dapat kerana buat bodoh kah kah kah




15 ulasan:

Khun Pana aka johanssm berkata...

Tengok Mamak ni, 3 sen untuk 1000 galon air pon boleh ingat...boleh jawab dengan pantas dan muktamad.
Kes VKLingam semua Tak Ingat...kakaka

Al Malikul jual tanah ialah fitnah.
Tak baik fitnah dia tu.
Al Malikul chuma rampas tanah Johor , rogol tanah Johor , tendang orang kampong johor keluar.
Kroni dia yang jual...komisen ialah rezeki bukan rasuah..kakaka

Ada lagi satu berita - "Mat Sembab cakap benar-Tun Mamak "- utusan meloya
hahaha...adui

Tanpa Nama berkata...

Al Malikut Mat Sembab telah berdusta kerana membohong. Muka Al Malikut Sembab suadah lembab dna bermarka hitam. Mark my wordmarka hitam itu akan membesar apabila banyak pembohongan dikeluarkan dari mulut Al Malikut Mat Sembab.

Janji janji di Bukit Gantang, Manik Urai dan Permatang Pasir..Jamban-tan; "anak emas" belum ditunaikan. Ini keluar dari bibir Al Malikut Mat Sembab. Ini macam lagu "Memang Lidah Tak Bertulang"..lain dihati lain dibibir....LOL..kah kah kah.

Tuhan akan balasih yang berdusta.
Allahuakhbar Allahuakhbar.

Tanpa Nama berkata...

Bulan posa bang.....
Depa bercakap benar dan nak buat pahala banyak banyak tu....
Nak pakai banyak duit bang..
Nak derma pada anak yatim,
nak derma pada mak janda,
nak derma pada rumah kebajikan,
nak panggil artis menyalak masa buka posa,
nak beli baju raya di Maidin dan Globe untuk anak-anak miskin,
nak bagi perwakilan yang datang jumpa-jumpa kat pejabat sebelum buka posa,
OOOhhhh sori lupa lak,
nak bagi jamuan tiap magrib pada PTD, pada pejabat daerah, pada semua pekerja media termasuk tv supaya cover gambar baik punya...
Zakat, belum cakap lagi.
Oklah tu bang. Tu semua perlukan duit bang. Bukan boleh print sendiri bang.

anak jati johor berkata...

KAH...KAH...KAH

Confirm dua2 'M' di atas tu berhak & patut di anugerahkan pingat ' IKON PENGKHIANAT MELAYU 1 MALAYSIA '!!!

...KAH...KAH...KAH

jono berkata...

bodoh punyer melayu islam ... jual tanah pada orang cina singapore buat ape... menyusahkan orang melayu ..

Tok Uban berkata...

"it was agreed that a treatment plant be built by Singapore in Johor"...Haaaaa...mana NGO Melayu...pewaris,perkasa,pekida,GPMS,perwaja...opp...silap...perwaja tak ada...apa komen kamu semua?...Brahim Ali...tak mahu buat demo ke?...ini harta rakyat tau...bukan harta umno...

1Malaysia......Rakyat Diutamakan..
Atau
Harta Rakyat Diutamakan?

org johor PR berkata...

orang UBN johor kurang cerdik bahasa kasar BODOH jangan marah nanti kena jual, silap nanti batal puasa baru betul kah kah kah

Kucing Parsi berkata...

ha ha ha

malikul cakap bukan main baik lagi

tapi sendiri jual tanah johor

nanti johor makin kecik makin kecik
johor nanti besar melaka je

kesian orang JB

ha ha ha
visit

http://www.melodymockers.blogspot.com/

Tanpa Nama berkata...

dapat sembab la...

kucingsiam berkata...

meow~

wahh, apasal sibuk sangat "trying to be friendly" ngan Singapore? org kasi $$ ke ? apasal mat sembab firaun tak "trying to be friendly" ngan Indonesia, Thailand, Myanmar, Bangladesh ra ra ra.

trying to be friendly with singapore but treat your own people like najis. SHIT YOU UMNO!

setapa berkata...

Ada apa pada tanah.Biar le dia jual.Nanti bila dah tak ada tanah kita kuburkan dia di tengah laut.Beinilah jadinya bila kita beri kuasa kepada orang yang salah.Kita nak beli tanah lori pun tak mampu mereka jual pulak.Apasal mereka tak jual kat orang Malaysia.Orang kita tak ada yang kaya ke.

Tanpa Nama berkata...

aku lg masa zaman sekolah tahun 90an mahathir ni kiranye pm yg paling hebat skali.. sgt berani.. kononnya pemimpin dunia ke-3 paling lantang bersuara.. bijak.. berwawasan.. mcm fuck!! tu suma psal dia kontrol media komunikasi perdana 100%. hari2 duk lobi kehebetan mamak setan ni..
lar ni.. dh ada internet bagai.. rakyat dh mula terbukak matahati tgk perangai mamak kutty ni yg super duper bingai.. ketua segala penyangak.. pegi mampus lah ko!!

AnginSepoi berkata...

tunggu esok dia jadi PM @ pukimak, habis 1malaysia dia jual..dia dan najip sama jak...pembohong..pengamput..

Tanpa Nama berkata...

Bro, aku tengok tak lama lagi mampuih lah orang Melayu kena jual....Pulau Batu Putih dah kena...Coming soon,jeng jeng jeng..1 Malaysia kena jual... itulah sebenarnya pengkhianat..anak haram jadah!!!

chekamala berkata...

korg duk bising melalak kat sini, org Johor gak rilek je kene jual, masih lagi sokong ameno...