Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 2 Ogos 2009

TERKINI PEMECAH BERITA!!

Polis FRU lengkap bersenjata dengan pasukan asid (water cannon) datang untuk menakutkan keluarga OKT (orang kena tahan) yang kini dilokapkan di rumah pasong Bukit Jalil.




6 ulasan:

hagane berkata...

dah macam askar israel.

Tanpa Nama berkata...

Keh keh keh Mat C4 nak gunakan terror menakut nakutkan orang ramai?
Jangan.......nanti menyesal, janganh tindas secara zalim....nanti rugi! Duit berbilion2 tak guna kalau hilang negara macam Shah, Marcos ....hau hau hau hau...lantak pi kat hanglah sendiri cari mampos!

Khun Pana aka johanssm berkata...

"No Dynasty Can Last ForEver-As They Will Dies Nasty"

Tiada dinasti yang bolih hidup selama-lamanya.
Dinasti umno akan pupus dan akan haus.

Pergi takut kan lah OKT dan OKU sementara ada kuasa.
Belasah lah rakyat sementara ada kuasa.
Rampas dan ragut wang rakyat sementara ada kuasa.

Rakyat Malaysia berjanji untuk tumbangkan umno.

Johan berkata...

lan chow laaa..mcm ni pon nk hntar FRU..
gua sll trfkr,ape ahli2 FRU ni wat bile xde demo2 ni sume..duduk ibupejabat goyang kaki?goncang kontol?
polis bile nk serang n sekat para demostran bkn main cekap..baik gunekn 'potensi2 n bakat2'tok banteras jenayah.. kes jenayah brlambak2 xleyh nk settle,bdk2 kcik kna culik xjmpe..

Tanpa Nama berkata...

cadangan...

bro carilah gmbr2 klasik,trbaik,paling menarik...kumpulkan,bukukan...buat pameran...

sejarah ini akan terpahat sampai bila2.ia istimewa dan amat bernilai..moga akan mnjadi subjek pnting dlm mata pelajaran sekolh anak2 kite bilamana PR memerintah

kpd mereka yg terlibat syabas dan tahniah...peluh keringat,carik baju, darah panas didahi anda akan dibalas satu hari nanti...ingat perjuangan ini bukan untuk kite tapi untuk cucu cicit kita...kalian adalah pejuang tulen.

Matatech berkata...

Apa yang ditakuti satu hari nanti jentera2 FRU yang berwarna merah yang kerap menyimbah rakyat yang berdemonstrasi secara aman dengan air ini akan bertukar bentuk macam transfomer,dimana tayar kat atas bumbung kat bawah. kah kah kah