Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 2 Ogos 2009

YB Pakatan Rakyat Kena Ditangkap

Antara yang ditahan adalah YB Pakatan Rakyat yang bernama Sivarasa Rasiah. Beliau ditahan bersama - sama 50 orang yang lain di Balai Polis Bukit Jalil.





Untuk melihat gambar - gambar yang lebih menarik sila layari di :

www.pedihmata.blogspot.com

dan

www.advocateviews.blogspot.com


Imej ini akan jadi sejarah dan penuh klasik




7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

macam tak ade je gambar dalam blog yang ditulis tadi tu?

adie berkata...

cikgu... mana ada gmba kt alamat yg cikgu bg tuh!!!!

Tanpa Nama berkata...

bro,xde gambar pon blog 2

Johan berkata...

YB Mujahid Yusuf Rawa turut ditgkap..

Luca De Ketiak berkata...

bro hisham..

2-2 blog tu takde pape pun?

Tanpa Nama berkata...

mcm dekat gaza la bro ... syabar untuk para pejuang keadilan.

Allah ceritakan kisah firaun dlm Al Quran itu bukan saja2 tapi buat iktibar serta tarbiyyah untuk umat Muhammad dimasa sekarang.

Tanpa Nama berkata...

Awang Luku cakap...
Syabas org muda! kau benar2 seorg pejuang menentang kezaliman akta ISA.