Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 6 September 2009

AKHIRNYA BURGER JUGA YANG DAPAT NAMA




HADHARI AGRO BANTU SISWA
– berita hairan

Kementerian Pengajian Tinggi dalam proses menjalin kerjasama dengan Hadhari Agro Holdings Sdn Bhd bagi membuka peluang dan mendedahkan pelajar institusi pengajian tinggi (IPT) menceburi bidang keusahawanan.

Khaled Nordin, berkata Hadhari Agro akan membuka kios burger di beberapa universiti negara ini dalam tempoh terdekat bagi membolehkan pelajar menjalankan perniagaan secara praktikal dalam pembelajaran.

KAH KAH KAH.. KAH KAH KAH..

kah kah kah… INI LAH NASIB HADHARI…kah kah kah..

kah kah kah…. ADA HADHARI BURGER… kah kah kah…

kah kah kah… ADA HADHARI ROTI… kah kah kah…

kah kah kah…. ADA LORI HADHARI ….kah kah kah..

kah kah kah….ADA HADHARI DISCO…kah kah kah…

kah kah kah…..ADA HADHARI SABUN BASUH…. kah kah kah…

woit… TAK LAMA LAMA AKAN ADA KAIN LAMPIN SATU MALAYSIA…kah kah kah..

nota:
macam macam dijalankan untuk menipu orang rami.
cekap bersih dan amanah.
wawasan 2020.
bekerja dengan saya bukan untuk menantu saya.
islam hadhari.
satu malaysia.

semua ini nak menipu. nak menutup mata orang ramai
kerana nak merompak harta kekayaan negara.
nanti akan keluar slogan :
berniaga burger satu malaysia untuk bercuti ke mongolia kah kah kah




19 ulasan:

Confidentialist berkata...

Ini namanya Hadhari Hilang Punca...

Dah tak tau nak buat apa dah dengan Hadhari tu. Nak buang sayang, nak simpan takde siapa nak nak...

shahrulpeshawar berkata...

kat mana boleh beli benjo hadhari pulak?

master berkata...

Pelajar-pelajar dia suruh jual burger, yang dia songlap juta-juta wang negara ..

Ingat orang bodoh ke?

Key words: Hadhari Agro, Keusahawanan, Perniagaan, Praktikal dalam pembelajaran, Kepala hotak kau.

TBO berkata...

Hadhari cattle dah "mampus" ke

Haji Kepala Lembu berkata...

buat burger guna daging lembu tanpa kepala..jgn makan kalau lembu dari seksyen 23..niat sembelih bukan kerana Allah tapi kerana abg azmir..kwak..kwak..kwa...

Kucing Parsi berkata...

ha ha ha

apa ke benda nya nak taja keusahawanan

maju ke malaysia dengan usahawan ni

ha ha ha

graduan kejuruteraan melambak menganggur

baik tolong diorang

ha ha ha

ni tak buat airport nanti suh orang korea pulak

visit
http://www.melodymockers.blogspot.com/

TEKONG DARAT berkata...

dah betul dah...
rakyat bodoh memilih pemimpin penipu...wahaha....

burger boy... berkata...

KAH...KAH...KAH...

Macam2 projek B-END ni...
Projek yg bru ni dan juga projek2 yg lepas2 sama macam burger gak...'burger time panas (baru di masak ) lakulah , time 'sejuk siap' ntah sape la yg nk makan...
Tak caya , tanya brother yg biasa jual buerger kt stadium...bila 'game' dh abis siap lelong lg...'burger2 , beli satu dpt satu free'!!!...

KAH...KAH...KAH...

keraspedal berkata...

slogan pak lah gini sebenarnay...

bekerja bersama saya,jangan kerjakan saya...

tapi,mampos dikerjakn pak mahat....

I am the Walrus berkata...

bagi Burger Hadhari satu, Hotdog Boleh satu ngan banjo 1Malaysia.. mmmm.. lapar la plak dekat nak berbuka ni..

Tanpa Nama berkata...

Menteri KPT ni sibuk nak berniaga ke? Kata nak universiti jadi gah dalam dunia.Mula dengan jual burger ke?

Amri Mat Saaid berkata...

http://mullahkane.blogspot.com/2009/02/usahawan-hadhari-cattle-industry-sdn.html

lin berkaitan mampusnya projek hadhari cattle yang menipu rakyat

Tanpa Nama berkata...

Belaja tinggi2....tak dapat keje last2 ganggu pasaran kerja...jawatan utk org2 lulus spm pun dia org sapu...apela...

Irama berkata...

kalau dah ada SENDIRIAN BERHAD kat belakang, tu tandanya nak mencekau duit lah tuh

kah kah kah
kah kah kah

habis jugak lah duit rakyat beli burger untuk pendidikan

kah kah kah
yang untung penjual burger SENDIRIAN BERHAD
seluruh negara pulak tuh...kah kah kah.... semua di sapu

Tanpa Nama berkata...

dia tengok tv tak lama dulu tunjuk ada sorang mamat muda telah 'berjaya' buat perniagaan burger hingga tahap franchise, iaitu burger warung jalanan jenama 'otai burger'...
jadi tetiba terpancar 60Watt mentol lampu tak-mesra-alamsekitar menyala dalam kepala hotak dia yg kalau tidak tu kosong je, maka dia pun... jeng jeng.. cedok idea tu.. rasional bagi dia:
1.sbb mamat tu muda, jadi bolehlah idea sama diguna untuk graduan lepasan unibesiti yg juga mudamudi;
2.sbb mamat tu melayu, jadi bolehlah idea sama diguna utk graduan lepasan unibesiti menganggur yg rata2 melayu;
3.sbb modal niaga burger taklah besar sgt bagi kantung kerajaan - ini bukan termasuk kategori projek mega - maka bolehlah kerajaan terbabit dalam projek gula2 sebegini, duit kena keluar tak banyak, imej naik sebagai wira membantu menaik martabat melayu (kunun la)

pokok layu nya, ini satu lagi projek batuk atas tangga utk melebong org melayu!

-average joe=

Ah Leong berkata...

Inilah padahnya bila pilih cattle jadi menteri atau menteri jadi cattle?

KeliwonKontang berkata...

Menteri ...kasik Ayam 1Malaysia satu , Mee Rebus Hadhari dua bungkus , Sate Ayam Gemilang , Itik Cemerlang dan Ikan Temberang 10 cucuk kah kah kah ...
Wehhh la nie dah jadik Director IKIM la pulak Tok Dollah tuh

Tanpa Nama berkata...

belajar tinggi2.. duit berabis nk byar utang ptptn.. last2 sruh berlatih jual burger? ni persediaan utk penganggur ke?
bongok nyer.. menteri apa mcm ni?

Nunca Caminaras Solo berkata...

Burger Hadhari satu, sayur lebih.. HeHe..