Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 6 September 2009

RASHIA SUDAH BOCOR JENG JENG JENG




MAHFUZ DAKWA ALTANTUYA PUNCA MUSA DISAMBUNG KONTREK
– harakah daily

Najib Razak didakwa cuba menutup beberapa kes berprofil tinggi serta melindungi beberapa penjenayah 'kolar puteh' apabila menyambung kontrak satu tahun lagi Musa Hassan sebagai Ketua Polis Negara.
Naib Presiden PAS Mahfuz Omar mendakwa tindakan Najib itu bertujuan melindungi kes pengeboman Altantuyaa dengan C4 yang dikatakan ada kaitan dengan peribadinya sebelum ini.
"Sambung kontrak Musa (KPN) ini saya yakin ada kaitannya dengan kes pembunuhan Altantuya," tegasnya.
"Jika tidak demikian, akan terbongkar segala rahsia serta dakwaan berkaitan Perdana Menteri sekarang ini, yang sebenarnya di dalam pengetahuan Polis; maksudnya kes (pembunuhan) Altantuyaa."

JENG JENG JENG….

kah kah kah…. BARU LAH SATU MALAYSIA FAHAM…kah kah kah…

kah kah kah... YB NASIB BAIK ADA MAHFUZ... kah kah kah..

kah kah kah… SATU MALAYSIA INGAT SAMBUNG KERANA CEKAP AMANAH BERSIH…kah kah kah

kah kah kah….RUPA RUPA NYA KERANA NAK SOROK FAIL… kah kah kah…

woit … APA JADI DENGAN RAZAK BAGINDA…. kah kah kah…

kah kah kah… TAK JADI AHLI FIKIR LAGI KE?.... kah kah kah…

nota:

razak baginda ini bekas ahli fikir.
kalau di singapura munkee ini mesti
dah menjadi ahli rap.
angguk angguk goyang goyang
entot entot letup letup kah kah kah




13 ulasan:

Sukj berkata...

kah kah kah kah..kah kah kah..kah kah...PATUTNYA DISAMBUNG 3 TAHUN...BUKAN 1 TAHUN...kah kah kahkah..kah kah kah..kah kah

KENAPA...?

SEBAB...PENYANGAK MAKIN BERTAMBAH...PENCURI MAKIN TERER...PENJENAYAH MAKIN BERANI...kah kah kah kah..kah kah kah..kah kah

YANG LEBIH PENTING...SETAN PUKIMAK MAKIN BERTAMBAH RAMAI...ALIM ULAMA' MAKIN BERKURANGAN...kah kah kah kah..kah kah kah kah..kah kah

52 TAHUN MERDEKA, TUKANG SEBAT SYARIAH TAK ADA...kah kah kah kah..kah kah kah..kah kah

YANG ADA CUMA 'TUKANG TIBAI'...kah kah kah kah..kah kah kah..kah kah

TIBAI KIRI...TIBAI KANAN...REMBAT ATAS...REMBAT BAWAH...TELAN MENGKEDARAH KELILING...kah kah kah kah..kah kah kah..kah kah

KALAU MAHU TUKANG SEBAT...MARI SG PETANI...BERKENJAH TUKANG SEBAT...kahh kah kah kah kah..kah kah kah..kah kah

hatiminda berkata...

MAHFUZZ BENGONG,ANAK SENDIRI DUK LOKAP!!!TU PASAL DIA NAK JADIK KETUA POLIS NEGARA

Did berkata...

ooo...
aku kini juga sudah faham!
kahkahkah~

Haji Kepala Lembu berkata...

BK Tan ketawa guling guling gumbira. Bik Mama tambah bik senang hati. mat monggol pun ketawa hehehehehehe...

Kucing Parsi berkata...

ha ha ha

kenapa?? agong yang approve ni

agong yang lantik ni

takkan agong pun dapat china doll jugak

mahfuz jangan derhaka

ha ha ha

visit

http://www.melodymockers.blogspot.com/

Tanpa Nama berkata...

Itu sebabnya air muka Najib dan bahasa tubuh badannya tidak kelihatan alami, masih bagaikan nak sembunyikan rasa salahnya di mana-mana saja. Jangan buat main rasa salah itu tidak akan terpadam atau hilang selagi ia tidak diakui dan menerima hukumannya. Salah satu cara dan mungkin boleh dipakai untuk melihat keaslian seseorang itu ialah melalui air mukanya yang pakar berlakon tetapi amat menyeksakan nalurinya.

makang ikang... berkata...

hoi...musang hasang!!! Allah dah bg mu peluang kali ke2 ( selepas sakit jantung/by pass )tempuh ari...beringatlah!!!...bertaubatlah sebelum terlambat!!!...

OrangGilak berkata...

okay... yang ni kelakar. hahaha

zeqzeq berkata...

..oh ini sudah masuk bab Jenaya bersama Politik..

kureng Faham

Tanpa Nama berkata...

hahahaha aku tak bleh tahan part nota entot entot letop letop, lucu en tt ni, tak boleh blah. jumaat lepas YB Zuraidah Kamaruddin (Ampang) datang kat kawasan rumah kakak aku bawak lauk untuk kasi kat orang ramai. rasa terharu bukan setakat orang muslim tapi orang india & cina pun sama ambik. belom penah orang bn buat camni, kalau buat pun, mesti nak masok tv/suratkabar atau buat kat hotel.

Confidentialist berkata...

Si Kucing Parsi macam baru pertama kali jejak kaki di Malaysia..

Apa pun, selamat datang ke Malaysia. Welcome to Malaysia.

Agong approve? Kenapa Agong perlu approve, sedangkan sebelum ini kalau sampai masanya Ketua Polis Negara akan diganti dengan orang lain?

Tapi ini dah berapa kali sambung. Tentu saja boleh ditukar, tapi nampaknya macam ada seseorang yang tak mahu itu berlaku.

Kenapa? Adakah prestasi kerja Musa Hassan terlalu bagus sehingga dia tidak perlu ditukar? Tidak.

Malah kita membaca tentang seribu satu penyelewengan sewaktu dia memegang jawatan tersebut. Rasuah bermaharajalela. Pecah amanah tak terkira. Ahlong penyangak dibela.

Jadi logiknya Agong tak harus memberikan izin untuk Musa Hassan menyambung tempoh bertugas. Bukan atas sebab prestasi kerja yang teruk. Tapi izin diberi juga. Agong tiada pilihan. Kenapa?

Mudah. Agong telah dipaksa memberikan izin dan menurunkan tanda tangan.

Seseorang telah memaksa Agong memberikan approve untuk Musa menyambung kontrak. Dan sudah tentu bukan calang-calang orang boleh menafikan peluang Agong untuk membuat keputusan sendiri.

PM? Atau mungkin TPM?

Tapi kenapa? Apa maklumat yang Musa Hassan simpan sehingga seseorang tidak sanggup untuk melepaskan dia melepaskan jawatannya?

Adakah ini permintaan PM atau TPM, atau permintaan Musa Hassan sendiri?

Satu yang jelas, keadaan ini bukan terjadi hasil dari profesionalisma yang normal. Ini adalah satu skandal di peringkat tertinggi.

Haji Kepala Lembu berkata...

aku setuju air muka mat monggol tak ceria dan ikhlas..macam orang bersalah saja cara dia cakap..macam org yg kena tangkap mengendap pompuan mandi pura2 jadi baik..

Haji Kepala Lembu berkata...

Tanpa Nama aku nak bagi tau engkau..tempat aku puak2 ungno ni beri derma beras nasional kat org kampung sekampit yg harganya
rm17.00. wartawan dia bayar
rm500.00.