Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 6 September 2009

MAT MONGOL BUAT LAWAK BULAN PUASA




KERAJAAN PR MULA DIPERSOAL RAKYAT : NAJIB –
berita hairan

Kerajaan negeri yang dikuasai pembangkang kini dilihat mula dipersoalkan satu persatu oleh rakyat yang ternyata semakin sangsi dengan kewibawaan mereka mentadbir, kata Najib Razak.

Jika sebelum ini pembangkang dilihat amat mudah mempertikaikan kerajaan Barisan Nasional (BN), kini mereka perlu sedar bahawa bukanlah mudah mentadbir seperti mana mudahnya mereka berjanji sesuatu kepada rakyat setiap kali menjelang pilihan raya umum.

"Sebenarnya bila mereka jadi pembangkang, amat mudah bagi mereka untuk mempertikaikan kerajaan Barisan Nasional, kononnya kita tidak berwibawa dan sebagainya.

KAH KAH KAH…


kah kah kah…BARU SEKARANG SOAL ?.... kah kah kah…

kah kah kah … SATU MALAYSIA SUDAH BERTAHUN TAHUN BERTANYA SOALAN INI:

1 – Siapa beri arahan bunuh Altantuya?

2 - Berapa komisen beli kapal selam?

3 – Siapa entot Altantuya dulu ? Mat Mongol atau Razak Baginda?

4 – Mengikut akuan bersumpah Bala – Mat Mongol entot dulu. Betul atau tidak?

5 – Satu Malaysia nak tahu?

6 – Di mana Bala sekarang?




9 ulasan:

Sukj berkata...

PAK LONG TT,

HANYA SETAN PUKIMAK SAHAJA YANG TAHU SEMUA JAWAPAN ITU...kah kah kah kah..kah kah kah..kah kah

SATU MALAYSIA HAIRAN...TAK ADA TUKANG SEBAT...TAPI UNDANG2 SEBAT ADA...kah kah kah kah..kah kah kah..kah kah

RUPA2NYA TUKANG SEBAT ITU IALAH 'TUKANG TIBAI'...kah kah kah kah..kah kah kah

TIBAI KELILING...REMBAT KELILING...SAPU KELILING...TELAN DAN MENGKEDARAH KELILING...kah kah kah kah..kah kah kah..kah kah

RAKYAT DIDAHULUKAN...TUHAN DIKETEPIKAN...kah kah kah kah..kah kah kah..kah kah

Tanpa Nama berkata...

Aparaaa la lu, bro! Mestilah bos entot duluk baru kasi balaci selebihnya...itu cite klasik.

Haji Kepala Lembu berkata...

belum jadi PM rakyat dah persoalkan. hahaha..mat monggol dah meroyan kehilangan kepala lembu..hehehe..belum lagi hilang kepala punai..

Kucing Parsi berkata...

sapa soal?

ha ha ha

takder pun

budak2 kedah, penang, kelantan dengan selangor ok je

best apa kerajaan pakatan

ha ha ha

mongolia memang tak tau

dia turun brickfields, tu pun sekali ja

ha ha ha

visit

http://www.melodymockers.blogspot.com/

Confidentialist berkata...

Ingat lagi pasal Najib guna khidmat bomoh dari India?

Guruji?

Mandi susu?

mudz berkata...

Kuli nak komisen lebih ....bagi Boss entot ....berebut entot..termengandung...boss dan kuli gabra....laki boss dapat tahu kiamat dunia.. kuli tuduh boss entot berkali-kali....kuli suruh check DNA...boss tambah gabra....DNA terpaksa dihapuskan.

Tanpa Nama berkata...

halah dulu masa pilihan raya umum mat monggol janji minyak tak naik harga,itu janji pilihan raya dia,tapi sekarang mane janji si mat monngol bedebah ni woi.

Tanpa Nama berkata...

Rakyat banyak soalan terhadap Najib tapi tak terjawap:
1) Siapa dulu entut Altantuya..baginda atau najis?
2) siapa beri kebenaran keluarkan siFour untuk letupkan seri gadis cun dari magnolia?
3) siapa bunuh teohbonhok?
4) kenapa komisen kapal selam tak terjawap?
5) mana bala?
6) mana sudah safulbakre?
dan banyak lago soalan menegenaiBE END tak terjawap. Ini dipersoalkan oleh rakyat. Kenapa ta terjawap?

Tuhan Mahakuasa.
Tuhan bisa nampak siapo yang banyak dosa.
Allahuakhbar Allahuakhbar.

Jasadbeku berkata...

bro,saya amik artikel ni n paste kat blog saya.harap maklum.peace!