Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 27 September 2009

DUA EKOR INDIA BERGADUH LAGI - NAK KACAU MELAYU




SAMY VELLU PERLU LETAK JAWATAN : MADEY
– berita hairan

S Samy Vellu perlu meletakkan jawatan sebagai Presiden MIC kerana sudah terlalu lama memegang jawatan itu, kata bekas Perdana Menteri, Mahathir Mohamad.

"Dia tak boleh, dah duduk situ 30 tahun, dia lebih lama daripada saya, saya 22 tahun pun saya sanggup letak jawatan.

"Masa saya letak jawatan, bukan orang benci sangat tapi saya masih letak jawatan - ini dia lagi duduk situ, lagi orang benci," katanya kepada pemberita pada majlis Rumah Terbuka Aidilfitri di kediamannya di Seri Kembangan, dekat sini hari ini.

KAH KAH KAH… KAH KAH KAH…


woit… MADEY LETAK JAWATAN KERANA KENA LUDAH SATU MALAYSIA…kah kah kah…

woit… KALAU TAK ADA DEMO JALAN RAYA… HARI INI MADEY MASIH DI TAHTHA LAGI…. kah kah kah…

kah kah kah… MADEY NAK JADI FIRAUIN SAMPAI MATI… kah kah kah

woit… SATU MALAYSIA MELUDAH MUKA KAPITAN KELING NI…kah kah kah

woit… TAK PERCAYA TANYA MUNKEE NAZRI AZIZ… kah kah kah..

kah kah kah… MUNKEEE BOTAK NI PUN TIBAI MAHAFIRAUN..kah kah kah..

nota:
buatlah demo - undur samy undur kah kah kah.



8 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Madey,kalu tak singkir Anuar Ibrahim , mungkin dia akan berkuasa lebih lama lagi. Sebaik AI dipecat disusuli pula sokongan Melayu terhadap Madey drastik turun, jika dia masih berkuasa Pilihanraya UMUM akan menghukum dia lebih dasyat lagi. Madey tahu pengaruh AI. Dia boleh tahan lama selagi ada AI ketika itu AI jadi ayam tambatan dia. Tetapi dengan silap mata Madey berjaya mengambarkan yang dia hebat, wira dunia ke-3, bapak pembangunan moden dan bapat pembangunan rasuah dan kronisme.
Samy Vellu lain sikit dia menumpang pada kehebatan Madey dan boleh bertahan kerana kawalannya terhadap pengikut bangannya masi kuat.Tapi Samypun tak lama lagi akan hanyut dan dilupai orang. Dia berjaya kerana perturunan Bahasa Melayu begitu kelas pertama!

Johan berkata...

kahkahkah Madey ngaku orang benci dia kahkahkah

kaki ngampu berkata...

Sepatutnya mahathir ni menginsafi diri nya yang telah banyak buat kejahatan daripada kebaikan.
Beramal di masjid agar dapat di hapuskan dosa dosa beliau yang lampau !

punya senapang berkata...

kah kah kah anak keling beranak dalam tongkang ni hati dahlah busuk pedengki lak tu, nilah satu satunya rakyat malaysia yg punya Phd kah kah kah

Haji Kepala Lembu berkata...

HIDUP MAHATHIR...HIDUP MAHATHIR..HIDUP UMNO..HIDUP UMNO..HIDUP BN..HIDUP BN..HANYA BN BOLEH PERINTAH 1MALAYSIA..

Tanpa Nama berkata...

Apa nak heran madey balah dengan sammy bullu. Hassang Ally pun balah dengan exco sgor. Pusing balik, pusing balik 2 X 5 jugak.

tak payahlah mengata orang, dalam kelambu kita pun sama gak.

Pi mai pi mai rakyat cam tu jugak. Kena tipu keliling. Kena main keliling. Yang atas dok sibuk main catur. Kita.....nganga. Pooooorah!

Tanpa Nama berkata...

Oittt! haji kepala lembu,

Apsal ari ni bunyi lain macam? keciwa ker blog TT dah jadi macam kat mykmut?

Ala biasa la.... ni pasai ada bagan pinang nih. abis bagan pinang nanti balik asal laaaa.

kah kah kah kah koh koh koh koh kau kau kau kau cow cow cow cow!

Minda Hilang berkata...

Sume produk datang dari BN sume sama je
madey,sami ke
najib ke
paklah ke

sume kaki prembat harta rakyat
huhuhu
sedeynya hamba yg miskin ni
dapat pemimpin pya keparat