Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 27 September 2009

SATU LAGI PROJEK TIPU MELAYU UNTUK KAYAKAN KRONI DAN ANAK MADEY !




PETRONAS TO FEUL MALAYSIA F1
– malaysian insidern

As widely expected, the Malaysia F1 team has started sponsorship talks with national oil company Petronas apart from looking into jointly developing a line of engine oils and lubricants.

Team principal Tony Fernandes confirmed this although stressing that the motor racing team called Lotus F1 by the FIA remains a private venture.

“We would love Petronas to sponsor us,” Fernandes told reporters at the sidelines of the Singapore F1 Grand Prix.

KAH KAH KAH…

woit… INI LAH CARANYA DUIT NEGARA PERGI MASUK POKET KRONI…kah kah kah..

kah kah kah… MULA MULA AJUKAN PROJEK YANG ADA SANGKUT PAUT DENGAN PROPAGANDA GEROMBOLAN… kah kah kah…

woit… MASA ISLAM HADARI… SEMUA NAK BUAT PROJEK ISLAM HADARI… kah kah kah…

kah kah kah… ADA MASIJID ISLAM HADARI… ADA MAIN GASING ISLAM HADARI… ADA SENAPANG BULUH ISLAM HADARI…ADA PERTANDINGAN BUKA BRA ISLAM HADARI…. kah kah kah..

woit… ADA KANG KONG DI UKM DAPAT 5 JUTA UNTUK BUAT RESEARCH TENTANG ISLAM HADARI…. kah kah kah…

woit…. SANKARAN PILLAI PUN DAPAT FULUS UNTUK ISLAM HADARI… kah kah kah…

kah kah kah… BILA SATU MALAYSIA MUNCUL… ADA PERTANDING LAGU SATU MALAYSIA… ADA MENDAKI BUKIT SATU MALAYSIA… ADA TERBERAK BERAMAI RAMAI SATU MALAYSIA… ADA KUMPUL BULU ARI SATU MALAYSIA… kah kah kah…

woit... TUNGGU NANTI AKAN ADA PERTANDINGAN MENULIS NOBEL SATU MALAYSIA ... PERTANDINGAN MENULIS SAJAK SATU MALAYSIA... MENULIS CERPEN SATU MALAYSIA...kah kah kah..

woit.. LUMBA KERETA F1 SATU MALAYSIA ADALAH CARA TERBAIK UNTUK MENGAUT DANA PETRONAS… kah kah kah..

woit… BAGI LAH HAK DUIT MINYAK PADA RAKYAT KELANTAN…. kah kah kah…

woit… JANGAN LAH TIPU ORANG MELAYU…. kah kah kah..

nota:
hanya satu sahaja projek satu malaysia tidak akan
akan dibenarkan : pertandingan kereta proton dari
kuala lumpur ke ulan bator lain semua boleh kah kah kah.




21 ulasan:

Johan berkata...

senang je alasan diberi untuk menipu rakyat:'meningkatkan teknologi kejuruteraan','berkongsi kepakaran','pelaburan'..lepas 2-3 tahun,projek bungkus macam yang sebelum2..

matstimketum berkata...

boleh ke kereta proton bertahan dalam perjalanan dari malaysia ke ulan bator tanpa mengalami kerosakan teruk? 1malaysia nak tahu jawapanya!
ayuh kroni 1malaysia mengapa tak anjurkan ekspedisi ini? takut nak sahut cabaran ke, atau ada sebab lain. petronas bersuaralah untuk memberi hak rakyat negeri kelantan jangan jadi tikus monyok!

Media Cyber berkata...

tp bersyukur sangat2... takde 1malaysia yang cacat, terencat, bodoh macam otak ko. kehkehkeh!

Sukj berkata...

PAK LONG TT,

SELEPAS NI...WANITA-WANITA 1 MALAYSIA MESTI:

- BADAN BULAT MACAM BADAK..kah kah kah

- PUNGGUNG BESAR MACAM TEMPAYAN..kah kah kah kah

- RAMBUT SERGAM MACAM SINGA AFRIKA...kah kah kah kah kah

- MUKA GARANG MACAM BERUK MANDUL...kah kah kah kah kah..kah kah...kah kah kah kah..kah kah

SATU MALAYSIA SANA...1 MALAYSIA SINI...LAST SEKALI "1 MALAYSIA LINGKUP"

kah kah kah kah kah kah kah kah..kah kah kah..kah kah kah..kah kah

JANGAN DIUBAH-UBAH LAGI SLOGAN '1 MALAYSIA' NIH...CANTIK...kah kah kah kah kah..kah kah

JIKA NAK TENGOK...NAK BACA BLOG "1 MALAYSIA LINGKUP"...baca kat bawah nih:

http://sukj.blogspot.com

Tanpa Nama berkata...

woit binawe kamu Mat monggol!!! pergi lah jual Bik Mama kat bos Air Asia tu.... bolih jadi tukang cuci lantai dalam kapal terbang....hahahahahahahhahhahhahaaha mat monggol penakut dan kelabu terus blur....

kluangman berkata...

Kau ni buat ulasan hampeh..kalau tak ada idea, tak ada mood, lebih baik diam..

Orang suruh duduk dalam negara, kau lari ke luar negara, lepas tu buat muka lembu sakit perut nak balik Mesia, pastu buat onar..

Bila agaknya lagi engkau nak buat konsert tunjuk punggong..konsert paling bangsat !!!

Tanpa Nama berkata...

Hantu betul!!!!!!!!!!
Dah berapa lama anak dia dah telan duit Sepang International Circuit???
Dulu anak mamak ni hentam Pak Lah tapi x mahu resign dari SIC ni.
memang dasar kulit tebal macam bapak dia tak sedar diri.
Dah mentedarah duit Petronas beratus juta. Buat macam bapak dia punya harta.
Mamak Madey ni terpaksa kayakan cepat2 anak2 dia sebelum dia dia padam. mamak ni sedar kalau dia padam ramai akan telan anak anak dia macam yang dah jadi pada anak Ghafar Baba.
Projek ni salah satu dosa besar Mamak ni pada rakyat malaysia. Selain dari projek membazir buat airport baru dan runtuh airport Subang. tu pun dah cukup bagus utk BPR buat siasatan tentang songlap duit rakyat.
Belum lagi projek Marina di Pulau Pangkor dan Langkawi.
Belum lagi kira projek beer San Miguel.
Nak tunggu mana mufti mufti nak keluarkan fatwa tentang anak mamak ni yang dah jadi taukeh arak ok ker?
nak tunggu jugak Mufti kelaur fatwa pasal pompuan kerja hidang arak atas kapalterbang MAS?
Nak tunggu jugak bila pemuda UMNO nak berarak dan demonstrasi mogok di Airport Sepang tu??
Bila lagi nak arak bawak botol beer kje rumah Mamak Maddey pulak???

Malaysian berkata...

[E3] RPK Speaks His Mind - Pengalaman Semasa Dalam Kurungan ISA Pertama
Latest Raja Petra Video With Bahasa Translation @ GoMalaysian.Blogspot.Com
Video Terbaru Raja Petra Hanya @ GoMalaysian.Blogspot.Com

Untuk Video Yang Lepas
[E1] RPK Speaks His Mind - Surat Sumpah Altantuya
http://gomalaysian.blogspot.com/2009/09/rpk-speaks-his-mind-altantuya-statutory.html

[E2] RPK Speaks His Mind - Menghina Islam? Tolonglah!
http://gomalaysian.blogspot.com/2009/09/episod-2-rpk-speaks-his-mind-menghina.html

Tanpa Nama berkata...

Hello Jalang Media Cyber,

Simpan kebodohan pada diri sendiri. Tak payah tunjuk dekat sini. Beribu orang baca blog TT, 1 Malaysia tahu engkau bodoh macam lembu.

BMW, Honda pun tarik diri. Apa sial proton nak masuk F1 kalau power window pun tak pandai nak buat!

ehh..betul la F1 tak payah power window patutlah proton sial nak masuk.

-Kuda hitam-

setapa berkata...

Qarun zaman baru dah muncul.Nanti akan ditenggelamkan bersama hartanya.Anak kuncinya 1Malaysia.Penyamun terhormat yang tidak ditangkap oleh polis.Hanya tangkap yang kecil-kecil.Rakyat Malaysia sentiasa disajikan dengan hiburan raya supaya lupa ada penyamun.Cctv tak dapat kesan kerana mereka memakai topeng berjawatan menteri.Teropong hanya digunakan ketika melihat anak bulan ketika raya dan puasa.Memang tak nampak ada cacat kerana telah dipakaikan dengan kaki palsu,rambut palsu,bulu mata palsu,gigi palsu dan cakap palsu.Bila tak ada yang palsu nampaklah kehodohan dan rupa sebenar.Manusia ada dua mata untuk melihat.Mata zahir dapat melihat ditempat terang.Tetapi mata hati adalah yang terbaik kerana dapat melihat didalam gelap.Yang tersurat lain dari yang tersirat.Pemimpin silih berganti dan rakyat juga bertukar ganti.Tetapi harta dan hak yang hilang tak dapat dicari ganti.

Tanpa Nama berkata...

Babai-babi ni bukan reti bahasa....makan duit haram hak rakyat kelantan dan terengganu bukan main...nanti dalam kubur jawab la...

alifreyes or berkata...

satu mesia la sangat .. bosan da aku tgk iklan satu mesia dalam tv... tapi x jadi satu pon !!!

Haji Kepala Lembu berkata...

Pasal apa sibuk sibuk kutuk 1Malaysia ni. Bukan kah itu untuk kebaikan dan kemakmuran..hidup UMNO..hidup UMNO

yusof negeri sembilan berkata...

Ape boleh buat...Melayu Mudah Lupa...kena tipu dalam terang pun tak rasa kena tipu...nafsu sex dah habis..sebab tu Melayu Umngok tak rasa ape2...dia orang tolong bila kat Raya dan kat pilihan raya bagilah ratus2 RM tak ape...depa dapat juta2 RM..

anakpahang berkata...

Inggeris menyerahkan Tanah Melayu kepada UMNO kerana Inggeris percaya UMNO berperangai macam Inggeris.

Jadi pemimpin UMNO silih berganti juga memegang prinsip yang sama.

Selagi boleh tipu dan belit rakyat selagi itu UMNO wujud di negara ini.

Jika tiada tipu dan belit bermakna UMNO telah mamposssssss!!!!!

Isham berkata...

jgn salahkan petronas....petronas x de hak kepada kerajaan negeri..federal government yg uruskan duit2 yg petronas dah pulangkan sebagai dividen & cukai

saji berkata...

Salam Hisham

Projek 1MalaysiaF1 yang mahal itu, dari sudut konsep dan ciri2 pengurusan organisasi moden, merupakan cara bagaimana golongan ahli kemanusiaan (yang meliputi ahli sains politik, sains sosial, ekonomi, undang2, sejarah dan agama) yang mendokong fahaman kapitalis menjelaskan apa itu gagasan 1Malaysia, rakyat didahulukan, pencapaian diutamakan atau sepertinya, iaitu dengan hanya memberikan penekanan kepada apa yang dipanggil sebagai ruang lingkup ciri2 aspek kemanusiaan yang sinonim dengan kemampuan golongan kemanusiaan - kepimpinan dan kepengikutan, dorongan, motivasi, resolusi konflik, pegetahuan,sistem nilai, fahaman ahli organisasi iaitu rakyat dsb.

Walhal apa yang diperlukan sekarang, bagi maksud memberikan kefahaman gagasan 1Malaysia tanpa belanja yang mahal sedemikian, ialah penjelasan yang memberikan suntikan mengenai apa yang dipanggil sebagai ruag lingkup ciri2 aspek teknikal yang sesuai yang merupakan menkanisme penterjemahan untuk keperluan pelaksanannya ketika ini yang meliputi perorganisasian gagasan 1Malaysia yang dilengkapi dengan penjelasan carta struktur orangnisasi, kemudahan dan peralatan, sistem dan tatacara pelaksannaya.

Hal yang sama telah dilakukan dalam menjelaskan gagasan Islam Hadhari dulu, tetapi, dari sudut tersebut, rakyat tidak akan memahaminya.

Keliwontron berkata...

Aikkk...itu hari cakap tak pakai duit gomen .... ini nak mintak sponsor pulak ...biasalah nie taktik merembat setan UMNO ....
Negara membangun yg paling banyak buat aksi bersejarah syok sendiri ..
KLCC - arkitek Brazil ...contractor jepun/korea
KLIA - Arkitek Jepun
Smart Tunnel - Mat Saleh buat .
Ankasawan - Russia ...

Yg Mesia buat .... Stadium Gong Badak & MRR2- tgk apa jadik ?

Bodoh bin bahalul BN nie ... tak2 abis2 sibuk F1 padahal banyak lagi guna duit rakyat tuh

AntiBeerEnd berkata...

Yg aku heran ada gak lagi manusia bodoh bangang cam Media Cyber ngan Haji Kepala Lembu tu.

Tu yg dok hidup UMNO, hidup UMNO tu apa dia? Mengong ka apa. Rakyat miskin belambak lg kat 1Malaysia nie. Baik guna duit PETRONAS utk bantu depa dr dok perabih duit kat F1 yg popularitinya makin hari makin merudum.

xinn na berkata...

SAKIT NYA HATI INI !!!!!

ha ha ha berkata...

Bro Isham..at last ko sentuh gak pasal F1 nih..

Dari dahulu lagi aku suruk ko komen tapi habuk pun tadak..

Dari dulu aku dah dapat hidu..bahawa duit Petronas dan GLC yang lain akan dilingkupkan dengan projek F1 ni macam Duit Rakyat Terengganu dengan Projek Monson Cup..modus operandi tetap sama tapi towky lain lain ..ha ha ha ha...

Idup Umno..mampus Melayu...Hidup BN..hidup Barang Naik...

Ha ha ha ha....