Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 26 September 2009

USTAZ AL-MONGOLI BERFATWA LAGI




TONJOL IMEJ ISLAM ELAK DITUDUH PELAMPU : NAJIB


Najib Razak berkata Pertubuhan Persidangan Islam (OIC) bukan sekadar platform kerjasama di kalangan ummah tetapi juga pentas pertahanan bagi menangkis tohmahan yang mengaitkan Islam dengan kegiatan pelampau dan Islamofobia.

Tanggapan negatif dan penghinaan terhadap Islam yang semakin meluas itu bertambah buruk terutama terhadap umat Islam yang tinggal di negara Barat.

Katanya, menjadi tanggungjawab ummah untuk menonjolkan imej Islam yang sebenar dengan menekankan nilai universal, pencapaian dan warisan yang kaya dalam agama suci itu yang mengajar umatnya bertoleransi dan hormat menghormati antara satu sama lain.

KAH KAH KAH…

kah kah kah… IMEJ MACAM MANA YANG DIPANGGIL IMEJ ISLAM?…. kah kah kah…

kah kah kah….IMEJ BELI KAPAL SELAM BOLEH LAH.... kah kah kah…

kah kah kah… ATAU IMEJ GADIS MONGOLIA LAGI CUN.. kah kah kah..

kah kah kah… ATAU IMEJ BAWA KEPALA LEMBU… kah kah kah…

woit…. APA MACAM DENGAN IMEJ PENGUNDI POS… BOLEH ISLAM KE?..kah kah kah…



4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Mat Monggol kelentong Panglima Angkatan Tentera(PAT), PAT pula kelentong Mat Monggol, agenda nya sama nak memperkukuhkan pertahanan negara. woit nak beli kereta kebal buruk pula, woit berapa banyak nak kaut!!! Tentera Darat pun kalau kena bodoh dengan PAT maka memang lah semua bengap sebab PAT tu jeneral TUDM yang tak tahu buat kerja, cuba siasat masa dia jadi PTU, tak buat apa pun, asyik pergi luar negara sahaja, kutip ufti dari AIROD dan bodek sultan bagi naik kapal terbang TUDM dan minyak free untuk helikopter sultan.
Woit... ustaz Al Monggol mana pergi nya zahida Rafik dah bawa jumpa Bik Mama ke....hahahahahha poraaahhh.
Askar semua!!! mari pangkah pembangkang untuk selamatkan negara tercinta.

Johan berkata...

atau imej umno parti asabiyah perkauman?kahkahkah

Haji Kepala Lembu berkata...

macam ada benda tak kena bila mamat mongol ni cakap pasal islam.
belum lagi keluar fatwa, baru saja sebut perkataanbertadarus pun dah maam pelik. memang betul betul pelik lah bila bro mongol ni cakap pasal islam.

Insan Biasa berkata...

Sebab apa Mat Monggol berani cakap pasal imej Islam?

Sebab dia tahu Parti Islam yang ada la ni hanya:

1. bantah konsert je.

2. buat kenyataan akhbar dan laporan polis je.

3. sibuk masa muktamar je.

4. jaga hati pemimpin atasan dan pemimpin DAP dan PKR je. Hati ahli biasa (bawahan) tak ambil peduli.

5. meriah bila ada PRK je. Lepas tu senyap.

6. ghairah kibar bendera je.

7. mengeluh dan merintih asyik kena tipu je.

8. (Lu orang pikirlah sendiri)