Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 26 September 2009

HAPUSKAN ISA - MANSUHKAN ISA !!!




MADEY : JIKA SAYA ISA SAMAD
- malaysiakini

Mahathir Mohamad menasihatkan bekas naib presiden Isa Samad supaya tidak bertanding dalam pilihanraya kecil DUN Bagan Pinang.

"Jika saya Isa, saya akan menggesa parti supaya jangan mencalonkan saya. Kemudian saya akan bekerja keras berkempen untuk calon lain yang dipilih. Dengan itu, ia akan melonjakkan reputasinya.

KAH KAH KAH

nota:
jangan hairan kenapa kapitan keling ini heboh
tentang rasuah isa samad. kapitan keling ini bukan
menentang rasuah kerana rasuah bermaharaja lela
dalalam masa mangkok ini berkuasa.


tujuannya heboh heboh ialah :

1 – kapitan keling tahu ada 5000 undi pos – ertinya jamin menang
2 - bila isa samad tak di calon dan gerombolan menang kapitan keling dilihat bijak.
3 - ini untuk memperbaiki status dirinya yang telah ditibai dolah.
4 – biar orang melayu lupa kes kotrek korek korek
5 - kapitan keling sedang test kuasa. pertama dulu kj ditentang.kj kantoi.
6 – kali ini test lagi. kalau berjaya maka kapitan keling junior naik mendadak.


tak percaya:
kenapa kapitan keling tak heboh di permatang pasir?
kenapa kapitan keling tak heboh di manek urai?
ini betul betul auta kapitan keling kah kah kah.




12 ulasan:

Johan berkata...

tu la pasal,si sial ni tak kecoh pun pasal Rohaizat masa Permatang pasir..

memang licik manusia mcm Madey ni

zeqzeq berkata...

huhu tak elok auta auta..DOSA..
aura boleh laaa

Keylee Daud berkata...

hahaha...lagi satu roung mahu jadi senator dalam kabinet najib hahaha

Sukj berkata...

PAK LONG TT,

BUKAN KAPITAN KELING...TAPI...'IMAM BESAR BELITAN KELING'...kah kah kah kah kah kah..kah kah kah

CELIK MATA...HANYA TAHU NAK BELIT...kah kah kah ka hkah..kah kah kah

KALAU MASUK ICU...TIBA2 NAMPAK KJ KAT HUJUNG KEPALA...TERUS BOLEH BERLARI PI KEMPEN DI BAGAN PINANG

kah kah kah kah kah kah kah kah kah...kah kah kah..kah

SEDAR TAK SEDAR...BERNAS DAH LINGKUP...kah kah kah kah kah..kah kah kah..kah kah

Tanpa Nama berkata...

ala yang kita tak bagi isa masuk apa hal plak? Negara demokrasi kan, J0han? tak bagi isa masuk maknanya tak demokrasi la kan? Apala korang nih. 58% sokong isa jadik calon aper? Itu sudah baik. PR pun bukan bole menang. Takat mencacai bole la.

Adus! Adus!
Kena aku pah nih!

Nabil Fizri berkata...

dasar senator nepotisme.

kapitan hindu berkata...

kah kah kah kapitan keling menonjolkan perangai hati busuknya macam tahi pasai makan najis terlebih sapa tak kenai maha kepala tahi kah kah kah

Haji Kepala Lembu berkata...

inilah yang di kata MAKIN TUA, MAKIN BODOH...

Ah Leong berkata...

Madey tu ckp yg betul (bagi dia la). Korang yang putar belit. Korang nampak ke lidah dia berbelit-belit masa dia ckp tu?
Apa pun belit mamak Madey ni memang ada kelas. Kelas tahi kucing...kah kah kah.

Tanpa Nama berkata...

Apsal Keling ni makin menjadi-jadi kluar ucapan kt media hahhh..!!
Pak Lah kita mana plak perginya? Xkan asyik TIDO kut!!??

Tanpa Nama berkata...

Mcm ni kasi mahadead jadi PM balik laa... Menyalak je keje dia 24 jam...

Tanpa Nama berkata...

Bila Madey keluar kenyataan, gerombolan mesti ada agenda besar. Ada bendalah yang nak diputarbelitkan. Bukankah Madey pakar putarbelit. Awas!!! Jika mamak ni dah bercakap mesti Mat Monggol dah kering idea. Mat Sembab apa lagi tadah tangan ajela...