Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 7 Oktober 2009

ANAK MUDA SUDAH BERANI - SYABAS !




E-UNDI : PELAJAR TEMPELAK MENTERI
-malaysiakini

Solidariti Mahasiswa Malaysia (SMM) hari ini menempelak Menteri Pengajian Tinggi Mohamad Khaled Nordin kerana menyifatkan mahasiswa tidak mengikuti zaman teknologi ICT apabila menolak pengundian berkomputer dalam pilihan raya kampus.

Pengerusinya Shazni Munir Mohd Ithnin berkata sedangkan sewaktu pemilihan Umno pada Mac lalu, perwakilan parti itu sendiri menolak penggunaan kaedah berkomputer bagi memilih pucuk pimpinan parti.

Kira-kira 90 peratus daripada 200 wakil calon dalam pemilihan Umno menolak cadangan pengiraan undi menggunakan komputer dan mahu ia diteruskan secara manual seperti sebelumnya.

"Bagi pelajar, kami memilih integriti dan ketelusan dalam memilih pemimpin.

"Kami nak tanya, adakah menteri (Khaled) mementingkan integriti, ketelusan dan kemodenan dalam memilih kepimpinan?" soal Shazni Munir.

KAH KAH KAH…

woit…. PADAN MUKA… kah kah kah….

kah kah kah…. NAK MENIPU SAJA KERJANYA… kah kah kah…

nota:
e-undi adalah e-tipooo
e-undi ini adalah persediaan untuk pru ke 13.
rancangan telah dibuat. komputer telah ditempah.
sebuah syarikat di india sedang menjalankan projek ini.
percayalah: ini adalah senjata untuk pru ke 13.

siapa memiliki server dialah yang memiliki undi.
jangan lupa kes george bush menang di florida?
pemilik syarikt server e-vote ialah adik kepada george sendiri.

e-undi ialah e-tipooo.




6 ulasan:

Keliwontron berkata...

Bodoh punya Khaleed Nordin ...mengata dulang paku serpih , mengata orang dia yg tolol lebih ....alahai menteri kena tempelak dengan student saja kah kah kah Nie sahih tak keluar akhbar arus perdana nih kena banned silap2 bodoh mcm Mohd 2M tu nak google pun tak reti kacau kacau !

Ayamrintik berkata...

7 golongan yang akan bernaung di bawah arasy nanti:
1. Imam/pemerintah yang adil
2. Lelaki yang hati sanubarinya terpaut pada masjid
3. Pemuda yang digoda oleh wanita bujangan yang jelita lagi hartawan untuk melakukan maksiat, lantas menolaknya kerana takut akan Allah.
4, 5, 6 dan 7 cari sendiri....

KrisLamPir berkata...

e-undi tu setakat ni layak untuk mengundi kawanan lembu/kerbau je..

kerbau mana nak ditarik hidung dulu...
Lembu mana na dihalau masuk kandang dulu... khar..khar..khar..

Woit! Negara maju macam US pun masih mengeksperimenkan e-undi ni lagi lah... tu pun, macam-macam kritikan sudah muncul. Banyak kritikan bermakna banyak kelemahan lah tu.
Dah tu, kalau dah tau banyak kelemahan, kenapa nak diimplement juga ??

Ingat student U ni tikus putih ke?

Tanpa Nama berkata...

syabas budak2 u!
jgn jadi budak2 lembu!

Tanpa Nama berkata...

e?
eee!
eee-undeee!
eee-tipooo!
eee azeeez!
eee tipooo!
eee azeeez tipoo!
eee azeeez tipoo undeee!
eee!

Tanpa Nama berkata...

ni yang bagus nie.. semua anak muda belia malaysia dah bangkit.. macamni la yang kita nakk.. berani kehadapan.. bagus!! lagi bersemangat la nak tumbangkan kerajaan nie..

ada ke nak wujudkan e-undi.. mmg semua golongan umngok nie keturunan lembu kot.. kahkahkah!!

klo betul la nak diwujudkan juga.. minta semua rakyat bangkit kasi gegar itu putrajaya.. bagi kubur saja umngok nie..