Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 7 Oktober 2009

PARIS - TERKINI DARI PARIS



NAJIB MINTA MASYARAKT ANTARABANGSA BERSAMA ATASI 3 CABARAN UTAMA
– berita hairan

PARIS: Najib Razak menyeru masyarakat antarabangsa untuk sama-sama menangani tiga cabaran utama - memastikan keamanan yang berkekalan, adil dan saksama, mewujudkan rangka kewangan global yang baru dan menguruskan perubahan iklim - walaupun ia bukan satu tugas mudah.

"Hari ini ketika kita berdepan dengan jurang yang semakin mendalam antara budaya dan agama, ancaman berlaku kemelesetan global, dan tragedi menyayat hati akibat daripada perubahan iklim, pilihan yang kita ada bukannya bersifat unilateral atau bersendirian.


MASYARAKAT ANTARABANGSA MINTA NAJIB JAWAB TIGA PEKARA
–ajensi berita

PARIS: Masyarakat antarabangsa mahu Najib Razak Perdana Menteri Malaysia menjawab tiga pekara. Ini adalah satu pemintaan yang agak mudah. Apa yang diperlukan oleh masyarakat antrabangsa ialah jawapan ke atas tiga soalan ini.
Ini untuk mengembalikan keyakinan masyarakat antarabangsa bahawa warga negara luar yang melawat Malaysia atau yang menjalankan perniagaan dengan Malaysia akan selamat.

1 – Siapa memberi arahan untuk menamatkan riwayat Altantuya Shaaribu.
2 – Siapa kenal Altantuya dahulu – Razak Baginda atau Najib Razak.
3 - Apa bezanya duit komisen dengan duit kopi.

"Hari ini ketika masyarakat antarabangsa sedang berdepan dengan masaalah ekonomi global yang sedang meleset. Trajedi pembunuhan Altantuya itu cuckup menyayat hati. Ianya telah mengubah iklim dan pandangan masyarakt antarabangsa terhadap keselamatan warga mereka jika melawat Malaysia. Soalan yang diajukan ini bukan unilateral tetapi untuk kepentingan masyarakt antarabngsa.”




11 ulasan:

Sukj berkata...

PAK LONG TT,

DENGAR KHABAR YANG TERKINI, 1MALAYSIA KE PARIS BUAT RUNDINGAN LAGI

KALI NI NAK BELI KOMPAS PULA UNTUKI DIJADIKAN 'KOMPAS KEHIDUPAN'

kah kah kah kah kah..."KOMPAS PELINGKUP"...kah kah kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Mat Monggol penghancur negara dan memalukan tetapi semua di Malaysia ni penguat kuasa adalah tergolong pembodek gerombolan -abis camno- hancus lah 1Malaysia.

fransz berkata...

Kan dah termakan diri sendiri, beriya-iya nak menyeru masyarakat antarabangsa, seru la diri sendiri, suku-sakat, gerombolan tu dulu. Bila dah terjerat mcm ni, baru la tergagap-gagap, dulu taknak berfikir, serkarang dah kene baru la tau, sebelum ni asyik nak menungkat langit, ha padan muke kao setaaaaan! Ni baru putik, belum buah lagi beb!

beruanglapar berkata...

Najib, ni baru sikit, sekarang rase lah sendiri, dulu asyik menipu, asyik nak menungkat langit. Ingat, ni baru putik je, belum buah-buahnya lagi. Padan muke kao syaitaaaan!

Tok Uban berkata...

Sham....cuba kau terjemahkan surat kabar tu.....mana tahu...entah-entah maksudnya Altantuya nak diberi pangkat Datok ke....Datok Seri ke...kan kat sini...orang dah mati pun boleh dapat pangkat...

Tanpa Nama berkata...

Jawablah Najib..Jawab..kenapa tak jawab? Tak jawab sebab takut kena cibai ..ahh ahh salah ..takut kena tibai.
3Soalan senang je..tapi tak jawab.
Bik mama boleh jawab tapi bik mama tak ade disisi Mat Mongol.

ale ape na buat tak ada jawapan.

Tanpa Nama berkata...

soalan no 2 susah nak jawab..mcm tanya antara ayam dan telur ayam mana satu yg keluar dulu..antara Najib Razak dan Razak Baginda dua2 ada nama Razak...

Tanpa Nama berkata...

woit... brader mana nak cari Bibi Shariza...gua sudah steamy ni..... kalau dapat best gak sebab Tuya dah kojol di bom Mat Monggal sebab Bik Mama bulat nangka berulat hahahahahahahaaaa Isa pun nak cari bini orang la.... duit banyak tu bantu lah orang susah dapat pahala.

SweetBaby.fm berkata...

try tgk wiki ni.tak malu ke mat monggol ni satu dunia mengenali dan tahu kisah dia kah kah kah kah

http://en.wikipedia.org/wiki/Murder_of_Shaariibuugiin_Altantuyaa

Tanpa Nama berkata...

hantu altantuya telah menjelma, usik situ usik sana, masuk perut orang tu perut orang ni, anak muda bertepik anak tua melolong, orang tua jatuh sakit orang pening lalat, doktor kata tiada penyakit pakar kata sakit jiwa....
Jgn takut jgn rusing, najib boleh jumpa bomoh hantu bomoh jin, kalau tak percaya tanya Tim. Mursyid PAS, bomoh saka, jin, pelisik, qarin nombor satu ...

Tanpa Nama berkata...

ayam & telur mana 1 keluar dulu?

haa..jawap jawap..
kalau dah dapat jawap, sila jawap yg ini pulak:
najibrazak & razakbaginda mana 1 keluar dulu?
najibrazak & razakbaginda mana 1 masuk dulu?
najibrazak & razakbaginda mana 1 "masyukkk"?
najibrazak & razakbaginda mana 1 "Ma, syokkk!"?
najibrazak & razakbaginda mana 1 masuk atas?
najibrazak & razakbaginda mana 1 masuk depan?
najibrazak & razakbaginda mana 1 masuk belakang?
najibrazak & razakbaginda mana 1 keluar lambat?
kahkahkahkah!

(siapa berjaya jawap semua soalan dgn tepat sila hubungi bro hisham utk hadiah, kalau ada la kehkehkeh)