Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 25 Oktober 2009

BERAPA JUTA TELAH DI BUAT



TEOH DIBUNUH: EXCO LAPOR POLIS , MAHU SURUHANJAYA DIRAJA
– harakah daily

Exco Negeri Selangor, Ean Yong Hian Wah hari ini membuat satu laporan polis berikutan pendedahan terbaru mengesahkan 80 peratus pembantunya mendiang Teoh Beng Hock mati dibunuh bukan terjatuh.

Laporan dibuat di balai polis Seri Kembangan pagi ini mendesak pihak polis menyiasat kes ini dari sudut kes pembunuhan bukannya bunuh diri atau mati mengejut.

KAH KAH KAH…

woit…. BERAPA JUTA LAPORAN POLIS TELAH DIBUAT… kah kah kah..

woit… INGAT POLIS NAK AMBIL POT… kah kah kah…

kah kah kah…MANA POLIS BERANI BUAT SIASATAN… kah kah kah…

kah kah kah… NANTI SPRM PULAK BUAT SIASATAN ATAS POLIS PULAK..…kah kah kah…

kah kah kah... TAK KAN POLIS NAK CARI NAHAS.. kah kah kah



3 ulasan:

Khun Pana aka johanssm berkata...

eh,tepat...tepat sekali !

Banyak polis polis polis polis polis polis dan polis yang akan kena duduk dalam jail..
Polis dan Penjenayah..sama aje
Beza nya , satu ada lesen dan satu tak ada lesen.

Tanpa Nama berkata...

pegi report kat mahkamah antarabangsa lah weiii.. mahkamah kt sini suma pun tak bole pakai.. mcm fuck. kalo kat luar, bru khir cuak nk gi disneyland lg.. dakwa sprm yg membunuh.. senang.

Mr berkata...

emmm.. cepat2 p adu kat mahkamah antarabangsa tu.. biaq depa kalut nk cari org utk dikambinghitamkan..

haaaa.. sirul ngan azilah apa kabaq? brapa juta dapat?