Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 25 Oktober 2009

PERBEZAAN BERBEZAAN



INI SANG SLIM





INI BUKAN SANG BADAK




INI SANG HIPPO





SUBURKAN SEMANGAT BERSEDIA TERIMA PERBEZAAN :ROSMAH - mStar

Rosmah Mansor hari ini mahu sifat kemesraan, keharmonian dan semangat bersedia menerima perbezaan sentiasa segar di jiwa rakyat Malaysia yang berbilang kaum.

KAH KAH KAH…

kah kah kah… BETUL… BETUL… BETUL… kah kah kah..

kah kah kah... BERBEZA BEZA... kah kah kah



9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

perbezaan dari segi ape ni saiz bra dan bentuk badan ke?

mat sabung berkata...

hm agak2 ini kot dok sibuk2 g paris yg baru balik tu si najik? rupa2 nya dok sibuk cari saper dpt tander utk keta lombu formula 1M'sia haprak tu ye?

baca ini...( bkn drp media Utusan meloya,Berita Hairan,atau New Shits Times-NST) tp drp inrerbational wired)

Former Ferrari team boss Jean Todt (L) arrives with actress Michelle Yeoh for a meeting with Formula One's governing body in Paris October 23, 2009.

REUTERS/Charles Platiau
sumber: http://www.reuters.com/news/pictures/rpSlideshows?articleId=USRTXPYH9#a=22

wahai rakyat2 malaysia, sedarlah bahawa duit2 cukai yg kamu beri itu sedang dijoli utk promosi dasar si najik rosmah puaka yg tiada faedah itu bersama si suami michelle yeoh..
bersedialah utk berubah pd PRU nt,wahai generasi muda pemangkin watan! ayuh kita persetankan perembat/perompak harta rakyat!! ayuh bangkit!!

Tanpa Nama berkata...

Aden tak pandai nak buat perbandingan Rosmah bagi bahagian bawah kepalanya yang mungkin ada orang akan samakannya dengan badak, Tapi aden lihat pada bahagian sosok atas lehernya aden nampak beliau banyak mirip seperti burung hantu(owl). " aci aci buka pintu,anna balik hai pukul satu, jangan takut BURUNG HANTU , anna ada semambu" Sekali dia kerling dia pun NGGAP!
Burung hantu tajam penglihatan terhadap musuhnya, jika dia putus nak menerkam, habis musuk di sambar dan dibaham.

zeqzeq berkata...

beza pendapat, beza suami beza isteri,,kalau sama suami sama isteri ada boleh juga

Sivakumar berkata...

Apa ni Hisham??? UMNO upah orang utk kucar kacirkan DUN Perak pada 28 Oct nanti???




‘Thugs-for-hire’ in Perak assembly sitting

October 24th, 2009

Malaysiakini

Ousted Pakatan Menteri Besar Mohammad Nizar Jamaluddin is making “a personal and humble appeal” to the Sultan of Perak to call off the Oct 28 state budget assembly sitting as he fears that there will be trouble if the scheduled sitting takes place.

“I heard from some unconfirmed but reliable sources that Umno is recruiting 15 ‘thugs’ to replace the Sergeant at Arms at the state assembly to ward off any trouble from our side.

“What is troubling me is that these 15 thugs have been instructed to target and assault five non-Muslim Pakatan assemblymen,” Nizar alleged.

http://malaysiakini.com/news/115816

Tanpa Nama berkata...

kalo dlu, khairy n the geng pecah2 kepala pikir nk songlap duit rakyat kt tingkat 4, skang nih Rosmah sorang2 je layan blue kt tgkat 4.. penasihat2 dia je yg pecah2kan kepala pikir.. gemuk gedempung mcm ni pung hebak hebak..

Keliwontron berkata...

Takut tengok gambar yg last tu ..tak makan 100 hari kah ? Mai rumah aku nie aku bagi makan banyak2

sham berkata...

beza beza apa ni...teori pembezaan kew??

Tanpa Nama berkata...

benci arh tgk muka rosmah tu!
rasa nak bg flying kick je.