Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 5 Oktober 2009

BIAWAK MAKAN TELO




KETUA PEMUDA MIC SEDANG MEMBERI MOTIVASI PADA ANAK ANAK SEKOLAH TENTANG JANGAN MINUM TODI






SALAHDUDDIN DAKWA AZEEZ BOHONG - malaysiaki

Salahuddin Ayob mendakwa ketua Putera Umno hanya mereka-reka cerita yang dia dipukul oleh penyokong pembangkang sewaktu penamaan calon bagi pilihanraya kecil DUN Bagan Pinang semalam.

Beliau mengulas dakwaan Abdul Azeez Abdul Rahim yang juga ahli Majlis Tertinggi (MT) Umno yang dia telah dipukul oleh penyokong PAS.

Salahudin berkata, Azeez telah datang menemuinya dan memberitahunya yang dia telah dipukul oleh sembilan pemuda PAS.

Katanya, sekiranya benar Azeez dipukul oleh sembilan orang, sekurang-sekurang tentu ada tanda bengkak atau cedera.

Bagaimanapun, menurut Salahuddin yang juga ahli Parlimen Kubang Krian, dia tidak nampak apa-apa kesan pada Azeez.

Malah, katanya, baju Azeez juga bersih dan tiada tanda kotor sebagai bukti berlaku pergelutan antaranya dengan mereka yang menyerangnya.

Bercakap dalam satu sidang akhbar hari ini, Salahuddin menyifatkan dakwaan Azeez itu sebagai satu pembohongan untuk mengelirukan rakyat.


DI KUALA TERENGGANU AZEEZ MEMBUAT DAKWWAN YANG SAMA harakah daily

PAS berpendapat Abdul Azeez Abdul Rahim layak dianugerahkan Tokoh Kontroversi Umno 2009 ekoran dakwaan Ketua Putera Umno itu kononnya dipukul lapan Pemuda PAS pada hari penamaan calon, di sini.

Ini kerana, semasa dalam pilihan raya kecil Kuala Terengganu, Azeez juga membuat dakwaan yang sama dengan menuduh penyokong PAS cuba mengkasarinya.

"Inilah kerja provokasi jahat Azeez, menggunakan media. Sepatutnya pemimpin muda perlu membawa isu yang lebih integriti, bukannya berbohong sana-sini," tegasnya lagi.


MASA PRU KE 12 AZEEZ MENGAKUI DI TEMBAK

Mengikut arkib berita laporan Pru ke 12 yang lalu Azeez ini telah mengakui yang dia telah di tembak ketika berkempen.

KAH KAH KAH…

woit… APA PUNYA BANGSA MALAOAN INI…. kah kah kah…

kah kah kah… KENA BELASAH TIPA KALI ADA PILIHANRAYA… kah kah kah…

kah kah kah... MALAON INI MESTI BANYAK HUTANG... kah kah kah..

woit… KENA PUKUL… KENA TERAJANG… KENA TEMBAK… kah kah kah..

woit… NAMPAKNYA SATU MALAYSIA TAK SUKA PADA MALAON INI…kah kah kah….

kah kah kah... TAPI MASIH SELAMAT KERANA DUDUK DALAM GELAP... kah kah kah



22 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Ini mamak pedukang patut mahu sedar satu Malaysia benci pada dia, mana dia pergi pun ada orang akan pukul, mesti gerembolan yang benci gerembolan tongkang menyamar melayu! Yang inilah kes gempaq keling nala punya auta, poeeet!

Ayamrintik berkata...

Dia ni kan kena cekup dan sapu cat putih. Baru boleh nampak waimma dalam gelap. Setuju tak?

Sukj berkata...

KULIT TENGKOKNYA HITAM, DIDAKWANYA LEBAM...kah kah kah kah kah

TENGKOKNYA BULAT MACAM TENGKOK KERBAU, DIDAKWANYA BENGKAK...kah kah kah kah

KALAU DAH SPESIS 'BELIT' MEMANG AKAN BELIT JUGA...hahahahhaaha

Tok Ketua berkata...

Kah..kah..kah..kah...
Woii..Malaun...lu keling ke Mamak?
Kah..kah..kah...
Apamacam Depavali dah buat persediaan ke..? kah..kah..kah..
Dey Thambi...Muruku ada bikin ka..?

kah..kah..kah...
Woi Putera Umno...Korang tak malu ke Ketua korang tu Mamak Keling...
kah..kah..kah... Keling Parpu tu...
kah..Kat rumah cakap tamil kat luar cakap melayu...kah..kah..

Woi Takde calon lain ke nak jadi ketua korang? Takkan Mamak keling ni korang angkut jadi ketua..? kah..kah..kah.. patut la korang bodoh nak mampos...Dapat ketua yang mengaku melayu...kah...kah..
lidah berbelit cakap tamil...

Woi Mamak tu patut kena terajang kat perut je...kah..kah..kah..
tak malu mengaku melayu....
telo kote pun hitam legam..kah..kah
mengaku melayu...kah..kah...

Patut la anak melayu makin bodoh...
kah..kah..kah. selalu kena kencing dengan mamak ...kah...kah...

Woi Naina Marican Mana..?
kah..Kah..kah,.. Woi Naina...
lu mana? takkan tak mau tolong kaum kena belasah...kecut telo ka..?..kah..kah..kah...

Dapat pantat melayu dah terus mengaku melayu...kah..kah...kah..

Tok Uban berkata...

Aku pun confuse, punyalah banyak jalan nak lalu....kenapa mesti lalu tempat penyokong PAS berkumpul?...macam dah plan aje...

Tanpa Nama berkata...

lagi banyak baca cerita ini mamak tongkang lagi bengang..meluat dengan ameno..ape le punya bangang pemuda ameno gi lantik ini mamak tongkang taik kambing jadi ketua mereka. ini mamak tongkang mesti menang jadi putera TABUR duit yang di sponsor oleh gerombolan MONEY CHANGERS 1 MALAYSIA.

Tanpa Nama berkata...

padayappa ni mmg sembang gaya Tamil..
semua pusing2.. lg mau layan??
kalo dh geng makan biawak ni start putar alam.. biarkan jer..

samsaimon berkata...

Wau! ilmu apa dia pakai hah?

KUGAN, sorang Polis India ja pukul, MATI!

AZEEZ, 9 orang pukul, tarak kesan! Wau, handal betul Mamak ni, tapi dalam gambar di Akbar Sinar, pakai 'collar brace', nak tunjuk teruk!

Orang Melayu sudah tukar perumpamaan!
Kalu jumpa ular dan Mamak,
Hantam Mamak dulu!!!

MIBU BULAN. berkata...

Salam tukar tiub.....
Kalau betul melaonni kena pukul... Polis wajib menyiasat di bawah Seksyen 147 Kanun Kesiksaan.... Melaonni mesti dan wajib memberi keterangan yang mempunyai fakta prima facie... Andainya beliau gagal....Pas boleh membuat lapuran Polis kerana mempitnah atau menyaman di Mahkamah.....
Jika lapuran ini hanya diada adakan alangkah malangnya UMNO mempunyai pelapis pemimpin yang tidak berintergeriti......

faridshah berkata...

kah..kah..kah

mangkuk nie malas nak bantu jentera berkempen. berlakon la sakit, dapat MC..
Masuk hospital, ada puak2 datang melawat. Dapat masuk tv, minta simpati belas kasihan dari rakyat..
Silap2 boleh jadi calon anugerah Pelakon Drama Tamil Lelaki Terbalik 2009..!
kah..kah..kah

kah..kah..kah

Tanpa Nama berkata...

mamak anak haram sorg ni mmg camtu same la juga 1 gerombolan. suka mau bikin cerita...mamak sorg ni drama queen...nak masuk citer usop aslam casting x lepas. so cara nak popular ckp 9 org pukul die tp lebam x de, kesan tapak kasut x de apa pun tara...masuk tv check blood pressure boleh senyum...
tp kalo 9 org pukul pesal muka x pecah?muka pun x berbirat?ooo 9 org tu pukul pakai bantal pelok kot...x pun die suh Shahrizat, Rafidah Aziz dgn Toyol pukul kot...sbb tu x de kesan...pukul manje je...tampar bontot je...

perangai serupa pundek mamak sorg ni...9 org pukul baju x koyak tu...handal kimak sorg ni...ooo lupa 1 gerombolan belajar kuntao muntao...mmg lahabao

Tanpa Nama berkata...

Ini thamby ala kulit org minyak ni mmg susah nak nampak.sebab tu bila 9 org pukul pun tarak pa pa punya.halimunan dlm gelap le katakan...cayalah...heran betul dari dekad ke abad ke millenium masih dok pakai idea mamak kuti ni bila berkempen..nape ek ashik geng2 ni yg bagi kenyataan..x de melayu asli ke dlm gerombolan??

Tanpa Nama berkata...

9org dtg tanye pukul brape sekarang..sbb 9org tu dtg xpkai jam...nk sedapkan cter ckp la 9org tu dtg PUKUL..padahal..die xsebut pon psl jam...

hahaha..aku pon boley putar belit cter...hidup mamak kutty!!lain kali dh taw nk wat planning psl nih...letak la krim pencerah kt tengkok..ini letak kat telor mne la maun cerah...:D

pakcik koning toba :)

Sudin berkata...

Rasis......?
kah,kah,kah.........
naik tocang mamak ni......bin atau a/l.......?
Sudahlah mahafiraun mahathir....!
hang punya pasailah semua jadi kalut....hang yang mohon keturunan mamak dalam kad pengenalan a/l di tukar kepada bin......lebih melayu dari melayu......apa nama....bukankah bangsa melayu memang nak bunuh keturunan mahathir dan mamak seangkatan dengannya ?
bukankah keturunan mamak pariah ni yang banyak pakai 'collar brace'tibai duit PERKESO dalam pencen ilat(ngelat)......tengkuk patah,pinggang patah,hidung patah,punai dan puki tergeliat patah pakai 'collar brace'untuk tuntut pencen palsu dari PERKESO ?
Siapa ajar ? Bukankah bapak segala setan Mahathir dan keturunan auta keling ni.....!!!!

Keturunan auta keling inilah yang menukar a/l kepada bin dan menibai segala peruntukan dalam PNB(ASB/ASN.......)

Sungguh memualkan melihat keturunan ini berkeliaran dalam Umno menibai apa saja yang boleh dilahap......siapa ajar? Mamak Mahathir mahafiraun.....
macam dah tak ade keturunan melayu dah yang boleh diangkat menjadi pemimpin.........!!!

Untuk Melayu NO.....
United Mamak Natio...Or...kah,kah,kah.....parti melayu dah jadi parti mamak semalaysia.....1Mamak 1Malaysia....kah,kah,kah.......
Akhirnya jadilah parti Umno....united monggol natio....org....kah,kah,kah....

Bukan saja katuk.....tetapi bunuh terus keturunan mamak auta keling mahathir and the gang ni....!!!!
Habis hati kalau dapat pantat melayu keturunan mamak ni...lebih-lebih lagi kalau artis melayu dari keturunan tanah arab,......ya siti,ya sidi,ya maulana,ya habibi...katak kuntum,ashkura,ashkura....aku yang rugi engkau yang untung......

PM-pembunuh dan peliwat altantuya....

TPM-gadai harta melayu.......

Bekas Ketua Menteri-perogol budak bawah umur....

Ketua Polis-ketua penyamun.....

Maka apa nak hairan ahli-ahlinya lagi teruk dari itu.....perasuah,melanun,merompak,
Siapa ketua? siapa ajar semua ni ?
Tak lain dan tak bukan ialah mahafiraun mamak mahathir.......selagi tak dihapuskan keturunan mamak ni....sejarah lingkupnya melaka akan berulang-ulang........

Khun Pana aka johanssm berkata...

Kesian ...Mamak ni semalam "check in" dalam rumah sakit. TV3suku siap buat rakaman...Mamak ni tenat dan nazak betul.Hampir dah nak putus hisap oksigen
Bersedia untuk buat ocapan Tahziah kepada keluarga nya.

Tanpa Nama berkata...

politik melayu telah dikuasai oleh mamak keling semenjak pemerintahan Madeey...tukar tiub tolong senaraikan nama menteri2, timbalan menteri dan peminmpin politik dari kalangan mamak seluruh Malaysia...antaranya...mahathir, tan sri noor mat yakcop, shahrizat, naina merican, Zambery lanun Perak.. kawan2 lain tolong tambah lagi...

Tanpa Nama berkata...

Melayu tak selamat selagi baka Kitol dan Kapitan Keling masih membiak dalam keluarga Melayu. Hitam legam macam arang mengaku Melayu. Mak ooiii, mana ada Melayu arang macam tuuuuuuuu!

Tanpa Nama berkata...

9 budak hitam..
main tepi kolam..
lalu mamak azeeez..
1malaysia tak perasan.. (kahkahkah)

mamak azeeez geram..
pikiaq strateji tepi kolam..
lagu mana aku boley glam..
hah! ini 9 budak kambing hitam..

yahu! aku dapat cerita ngam..
9 budak sudah kasi terkam..
karate tengkuk pukul tumbuk, aku pitam..
haha! masuk tv3 ini malam..!

-average joe-

Tanpa Nama berkata...

g mibuk kt bagan pinan tu wtpe kn dah kna pukul. cubo duduk rumah wt maruku ke cat tiang ke deepavali dh dkat ni.....g tngkap biawak ke

ZamZamAlaKaZombie berkata...

MUKA .... MUKA HINDU PARIAH .... MENGAKU MELAYU .....

MCM MANA MELAYU UMNO TERIMA PARIAH NI & RAMAI LAGI JENIS YG SAMA SATU ACUAN DGNNYA .... JENIS HINDU PARIAH BOLEH DI BERI JENAMA BARU ... MELAYU-MAMAK (MAMAK PARIAH ASAL DARI TONGKANG PECAH ... ITU YG JADI PEPATAH KELING KARAM TU ... PARIAH2 NI LAH YG BERCEMPERA DEK TONGKANG PECAH ... SETERUSNYA HANYUT .... MAKA JADILAH MAMAK TONGKANG HANYUT) ... HANYUT TERSADAI KAT PANTAI2 .... DISEKITAR PULAU PINANG .... ADA YG HANYUT SAMPAI KE SEGENAP PANTAI2 DISEPANJANG SEMNENANJUNG & PULAU TERMASUK PULAU PANGKOR ... MUKA2 TU BOLEH DIKIRA JENAMA 'MELAYU' KA??? KAH KAH KAH KAH KAH KAH

Tanpa Nama berkata...

salam , korang ni tak baik la ckp mamak tu cam tu , betul la dia kene pukul , bukti korang tgk kat sini
http://www.detikdaily.net/v5/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=11685&postdays=0&postorder=asc&start=15

keh keh keh keh !!!

Tanpa Nama berkata...

ini bleh bkin cerita rakyat baru.dulu da kisah 9budak hitam.skang ni da 9 bdk melayu ngn 1 mamak hitam kah kah kah kah kah....