Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 5 Oktober 2009

TERKINI DARI BANGAN PINANG




TERNOW !!!



BEKAS SARJAN AKUI PALSUKAN UNDI POS
- malaysiakini

Seorang bekas sarjan hari ini mengakui pernah terlibat memangkah BN bagi pihak anggota-anggota tentera dalam dua pilihan raya umum – pemalsuan undi yang selama ini hanya digembar-gemburkan oleh ahli-ahli politik pembangkang.

Abu Kassim, yang bertugas sebagai "sarjan gaji", berkata beliau dan beberapa kakitangan tentera dalam bahagian pentadbiran, seperti ketua kerani, mendapat arahan bagi memanipulasikan undi pos daripada pegawai pentadbir kem.

Beliau, kira-kira 10 tahun menyertai PAS.

KAH KAH KAH...

woit... INI TOK SARJAN DAH TAUBAT.... kah kah kah...

kah kah kah... MANA LAGI TOK SARJAN YANG BELUM TAUBAT.... kah kah kah...

woit... KALAU INI BUKAN BUKTI....APA DIA ?... kah kah kah


PROJEK JAMBAN TAN DARI TELOK KEMANG KE DUMAI - MELELEH AIR LIOR KONTREK JUNGKIES



UTAMAKAN PENAJAAN ALAM SEKITAR :MUHYIDDIN - melayau

Muhyiddin Yassin berkata, usaha untuk memelihara dan memulihara alam sekitar perlu diberi perhatian utama bukan sahaja daripada segi dasar program tetapi juga tindakan yang perlu dilaksanakan.

Beliau berkata, walaupun negara mempunyai pelan tindakan bagi tujuan itu tetapi masih berlaku perkara seperti gunung dan bukit ditarah serta sungai dan tasik dicemari oleh pihak tidak bertanggungjawab.

KAH KAH KAH…


woit… INI TEPAT … BETUL… DAN BIJAK… kah kah kah…

kah kah kah... FATWA MALIKUL INI BETUL... kah kah kah..

woit… KITAR SEMULA…. BOTOL KITAR SEMULA… SURAT KHABAR LAMA KITAR SEMULA… kah kah kah…

kah kah kah... BELI BAJU DAN KASUT KEDAI BUNDLE DI BATU EMPAT PD...kah kah kah

kah kah kah… TIN KOSONG KITAR SEMULA… kah kah kah…

woit…. TAPI BUKAN SAMPAI MAT ISA PUN KENA KITAR SEMULA… kah kah kah…

kah kah kah.... INI MENGGANGU KESIHATAN... kah kah kah..

woit... INI MENGOTORKAN PANTAI TELUK KEMANG... kah kah kah..


PERUNTUKAN RM200,000 BERI KESELSAAN KEPADA JEMAAH
- melayau

PORT DICKSON: Masalah kesesakan jemaah ketika menunaikan solat di Masjid Kampung Baru Sirusa, di sini akan dapat diatasi apabila kerja menaik taraf pusat ibadat itu dijalankan tidak lama lagi.

Menteri Besar, Mohamad Hasan, berkata kerajaan negeri memperuntukkan RM200,000 bagi menjalankan kerja menaik taraf masjid berkenaan.

KAH KAH KAH…

woit… SENANG HATI KONTREKTOR KELAS F…. kah kah kah..

kah kah kah… BILA LAGI ADA YB NAK MATI… kah kah kah..

kah kah kah…. KALAU BANYAK YB MATI… LAGI BANYAK MASYUUUUK… kah kah kah…

woit... INI SATU LAGI PROJEK MEMBODOHKAN ORANG MELAYU...kah kah kah

nota:pelik - sebelum ini macam mana jemaah ni?
tak selesa ke ?

jemaah ni kalau dah dapat tikar baru tak undi gerombolan
mesti tak tahu bersyukur kah kah kah..

kalau tak tahu bersyukur tak dapat jamban tan kah kah kah




10 ulasan:

Johan berkata...

lawak betul si sembab tu kahkahkah..setakat ada pelan tindakan tapi tak bertindak buat ape..sebab tulah alam sekitar terus dihancurkan..sebenarnya memang tak nak bertindak pun..

Sudin berkata...

kah,kah,kah......
woit... isham! ayat power tu....bersyukur !

Telor siapa pulak nak kena cukur ni ?
kah,kah,kah......bersyukur....
ayat yang selalu di gunakan oleh lanun mahathir.. penyamun dari sungai road/batu road.......

Isa,isa.....geran apa yag hendak di pertaruhkan kali ini ?
Negeri sembilan darul H1N1.....kah,kah,kah........

wahai penduduk bagan pinang....sahibul hikayat berperi...yang makan rasuah dan menerima rasuah akan masuk neraka...mesti merasa masuk neraka walau pun sembahyang seribu tahun.....kah,kah,kah..woit sembab! fatwa ini jangan lupa.....kah,kah,kah.......

seliparjepun berkata...

salam bro...
untung kontraktor2..projek kroni bnyk, mcm2 bole buat...untuk keselesaan rakyat katenye..1 malaysia hahaha...kenapa ade PRkecil baru nak buat itu ini...lepas ni buatla PRkecil kat semua tmpat..semua projek...bole buat pulus..kat tmpat aku nak buat moto GP 1 malaysia...bole x..?

Sudin berkata...

Woit....mat sembab !
jangan meracau dan cakap je......
bukankah gerombolan lanun Umno,MCA,MIC.....menarah bukit dan gunung....?
Taukey balak gangster Umno,MCA....menarah bukit dan gunung...sehingga terjadinya tragedi Pos Dipang......penduduk orang asli Pos Dipang ramai yang mati.......

mat sembab ni cakap meracau dan merepek je......ingat semua orang bodoh dan mudah lupa.........
cakap macam keluar dari lubang pukimak....!!!
woit mat sembab ! kalau nak bodoh tu bodohlah sorang-sorang......
ni bukan zaman tok kaduk ada projek membodohkan orang melayu..
Bodoh punya Timbalan Menteri Perdana.....!!!!!

Pergi lihat sekitar Loging dan tasek kenyir.....!!!!!...apa jadi.....?bukankah lanun Umno/Bn punya kerja tu....?mangkuk ayun..!

Tanpa Nama berkata...

ntah lah tok sajan...
tapi seingat aku ada tok sajan pencen kg aku yg semasa zaman pejuangnya berkhidmat di kem ampang...tetiba pada masa itu jgk datok harun idris nak bertanding dlm prk kat ampang pakai lambang kunci,tok sajan pencen itu dtd krumah bapak aku utk buat pengesahan pengundian cara pos(masa tu bapak aku ketua kampung,kemudiannya diberhentikan sbb jd pengikut setia rais yatim tubuh parti melayu paling haprak. semangat 46!)
sajan pencen tu tadi dgn bangganya memangkah lambang kunci dan terbahak-bahak ketawa brsama bapak aku krn datok harun idris dah dpt satu undi.aku trlopong.
dan hari ini aku mula yakin dan prcaya undi tok sajan ygt disahkan oleh bapak aku dulu telah hanyut disungai kelang..wakakakakakakaka

Tanpa Nama berkata...

SPR ngok tak nak dengar kerana dia sayang Mat Monggol. Saya dlam tentera sampai jadi jeneral memang sah undi tentera di manipulasikan.
Bila kertas undi sampai orang tak ada tetapi tetap mengundi. Lampiran 2 tu pulak siap tulis nama dan nombol tentera maka itu bukan rahsia dah, mana ada prebet soljar yang berani tanya siapa pangkah kertas dia, sebab pegawai akan herdik dia...
alahai nasib askar bila dah pencen jadi jaga dan drebar taxi je... siapa peduli... makan ke mampus ke dan anak anak pun tak jadi apa..harap harap kali ni mereka sedar dan buat perubahan janagan gentar. Takut apa buat baik dengan BN/UMNO dapat apa? tengok je ANwar Ibrahim, Timbalan PM pun kena belasah, prebet lagi lah....

Tanpa Nama berkata...

Gani Patail


http://www.straitstimes.com/Breaking%2BNews/Singapore/Story/STIStory_438384.html

Khun Pana aka johanssm berkata...

PD akan di jadikan Bandar tentera darat dan lintah darat.
Siapa yang tak tahu bahawa semua soldadu perlu arak dan dara .
Nanti PD bolih ganti Hadyai.

IMCurtain berkata...

Hello all,

We would like to invite you to promote your blog on our blogosphere. It has similar functions as Innit and Digg. Totally free!

Join now: Malaysian Blogger [Blogger's Meeting Point]

Malaysia Boleh!

tupingera berkata...

Sebuah ngo, PERBODEK hari ini merayu supaya PRK Bagan Pinang tidak di politikan.

Usaha pihak2 subversive untuk mempolitikan PRK akan menimbulkan ketegangan antara kaum.

Ini terbukti apabila YBhg. Dato Sri Panglima Pahlawan Wira Azeeeeeez telah di serang dan kini terlantar dalam keadaan nazak di HKL.

Justeru itu PERBODEK menyeru calon PAS menarik diri.