Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 31 Oktober 2009

BUNGKUS SATU MALINGSIA




MIC DAN MCA TIDAK SETUJU SISTEM PENDIDIKAN SDATU ALIRAN
- mStar

MIC dan MCA menentang cadangan melaksanakan sistem pendidikan satu aliran, dengan mengatakan bahawa sekolah jenis kebangsaan yang ada sekarang tidak akan menghalang usaha ke arah mewujudkan perpaduan nasional.

Presiden MIC Samy Vellu hari ini berkata sekiranya cadangan itu dikemukakan dalam usaha menjalin perpaduan kaum, ada banyak cara lain lagi untuk melakukannya dan bukan melalui sistem pendidikan satu aliran.

"Bagi sekolah Tamil, pelajar (India) akan berpeluang bergaul dengan kanak-kanak daripada kaum lain apabila mereka memasuki sekolah menengah," katanya kepada pemberita sebelum menyerahkan cek bernilai RM1 juta kepada lebih 50 kuil Hindu di sini.

KAH KAH KAH…

kah kah kah… KANTOI LAGI… kah kah kah…

kah kah kah…KANTOI MANTOI KEMPEN SATU MALINGSIA… kah kah kah..

woit…. MCA DAN MIC INI DALAM GENG GEROMBOLAN ATAU TIDAK?... kah kah kah…

kah kah kah… KALAU MACAM INI TINGGALKAN LAH GEROMBOLAN… kah kah kah..

kah kah kah...MASUK PARTI CAP BULUH LAGI BAIK…. kah kah kah…




2 ulasan:

Sukj berkata...

DEPA INGAT MCA MIC TUU BAHLOL 8 KILO

PAGI PETANG CAKAP ORANG PUTIH...LEPAS TU NAK SURUH ORANG LAIN IKUT 1 ALIRAN

kah kah kah kah...JUAL UBAT DAH TAK LAKU...kah kah kah kah

UBAT GEROMBOLAN DAH EXPIRED...SAPA MAHU BELI...MCA MIC BUKAN BODOH...kah kah kah kah

Sudin berkata...

Ha...!!!mana orang yang suruh duduk afrika,somalia,uganda,australia kalau tak suka dasar ketuanan melayu..???????

Pegi bunuh samy,ong teeee keat....pegi!!!!!!!!!!!!!!!!

cakap macam lubang jubor....!!!!
tak nampak sama je ?
baik setan najib,samy,ong......2x5....melaga-lagakan orang melayu dan bangsa lain.....tak nampak ??????????

Ada pulak yang bahlol mengira sembahyang orang lain.....kenapa tak gi sembahyang....?
berapa lori sembahyang yang lu orang mahu ?

Tu,tu......samy tak pegi sembahyamg jumaaat dah beratus kali.....tak pulak tumbuh ekor beruk belakang jubor dia........

Ada nampak orang yang tak sembahyang jumaat 3 kali berturut-turut tumbuh ekor belakang jubor dia...????????

fatwa ?
mana lu orang tahu ?

hadis ?
mana lu orang belajar

yang sebetulnya ugama nenek moyang.......!!!!!!!!
lingkup.......!!!!!!!!!

sat lagi keluar statement anti-hadis,anti-islam.....murtad....itulah kerja lu orang menegakkan benda ikut-ikutan nenek moyang gerombolan ahli neraka Umno/bn....

Memang sial najib dan gerombolan lanun Umno/Bn ni.....!!!!!!!!!