Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 13 Oktober 2009

HUBAYA ! HUBAYA ! MAIKUL BERFATWA LAGI



SIAPA KAH KEKANDA INI ? ADINDA INGIN BERTANYA



KENALI UMNO MENERUSI UCAPAN SEMUA PRESIDENNYA – MUHYIDDIN -melayau

Muhyiddin Yassin hari ini menyeru rakyat di negara ini agar mengambil inisiatif mengenali Umno menerusi ucapan semua presidennya.

Muhyiddin berkata dengan cara itu rakyat pelbagai bangsa akan dapat memahami asas perjuangan sebenar Umno dalam membangunkan negara.

KAH KAH KAH…

woit… APA HAL PULAK SURUH RAKYAT SATU MALAYSIA BACA …kah kah kah…

kah kah kah…NAK AMBIL INITIATIF APA PULAK…. kah kah kah…

kah kah kah… TAK PERLU BACA PUN SATU MALAYSIA DAH TAHU …kah kah kah…

nota:

ini pekara satu malaysia sudah tahu.
tak perlu baca.
pengamal rasuah
membuat jaringan kroni
bagi kaya anak bini

tahan tanpa bicara
bunuh orang
tak dibenarkan buat media sendiri semua kena lesen
pelajar tak boleh ada otak
ada ketuanan melayu

beli kapal selam dapat komisen banyak
beli sukhoi dapat komisen banyak
hutan di serawak hancus
anak dara penan bukan sahaja tanah di rampas – ehem dia pun kena rampas

dan dan dan paling penting
orang melayu mesti di bodohkan kalau melayu cerdik
melayu akan bebas berfikir melayu akan sokong pakatan rakyat




20 ulasan:

nami o fish berkata...

Melayu yang bebas berfikir adalah melayu yang tak berbaris dan berpakat.

hj jamaludin berkata...

Bismilah Hir Rahman Nir Rahim
Saya pun dah mula sakit hati dengan sikap blogger blogger Pakatan Rakyat .
Tidak ada satu blogger Pakatan Rakyat pun sudi bertanya kepada Dr Hassan Ali ( Phd 1 juta )"Apa pendapat Dr Hasan Ali perihal UMNOBN boleh menang besar kat Bagan Pinang " atau tanya kat Dr Hasan Ali kenapa PAS boleh kalah teruk di Bagan Pinang. Wahai sekalian empuan blogger tolong lah respect banyak sijil Phd yang di perolehi oleh Dr Hasan Ali yang di bayar 1 juta ringgit Malaysia oleh kerajaan Malaysia yang lalu. hj jamaludin

Keliwontron berkata...

Tu dia mai dah gambar presiden UMNO yg aku paling nyampah dalam seantoro dunia ..nasib baik dah turun kalau tak malap malaysia ...gi tido lagi nuh ....kalau bule masuk bawah katil bawak minum susu yg ada DHA , AHA , folic acid ....yg dok isap Yogurt okay ...petang2 cucuk tanam herba kao dan bagi makan kambing Boer kao tu pak cik

Tanpa Nama berkata...

salam...

dah 52 tahun mcm tu la...nak ingatkan ape..malas nak dengar...

Tanpa Nama berkata...

Ini semua mangkuk!!! Tak payah baca brader, kalau ada orang tanya jawab saja - diluar bidang kuasa saya,... la macam Panglima TUDM tu jawab la bila di tanya pasal Eurocopter maka mengikut script lah dia bahawa perkara itu di luar bidang kuasa TUDM, macam tu tak payah la jadi jeneral TUDM, mangkuk punya orang... tapi semua orang dah tahu mangkuk hayun ni dah buat perancangan senyap senyap, tak nak nanti pembangkang pun nak mintak share komisyen.
woit!!! semua nak tipu rakyat, kalau Panglima TUDM pun tak tahu, jadi apa kah jadah nya nak dibeli benda tu, ini mesti kerja gerombolan konspirasi nak tipu Melayu!!!! hahahahhaha brader Melayu tak abis abis kena tipu.
Woit...lainkali wartawan tak payah tanya cakap aje Mat Monggol, Jahid Midi nak cari modal untuk Pilihan Raya, KSU MINDEF, Panglima Angkatan Tentera dan Panglima TUDM nak komisyen nak jadi jeneral kaya...poraaah macam ini hancus brader.... korek jangan tak korek gerombolan dah rancang nak tipu Melayu....... strategi baru nak tipu Melayu berteraskan 3S dan 1D - senyap, sunyi, sepi dan diam... hahahahaha semua orang tak tahu tapi cerita dah terbongkar.
Woit jeneral TUDM semua orang tahu awak bangang sebab itu bekas Panglima TUDM yang dah jadi Panglima Angkatan Tentera yang bahlol tu rekomen dia jadi Panglima TUDM.... korek korek brader korek kalau tidak kita kalah perang .......
Tanya Panglima TUDM tu langgar orang sampai mati macam mana terlepas!!! Tanya Panglima TUDM tu kalau terbang pun takut macam mana bolih jadi PTU. Tanya Panglima Angkatan Tentera tu masa dia jadi Panglima TUDM apa dia buat... masalah Sukhoi dekat Gong Kedak pun tak selesai, bagi kroni projek ACMI yang below par selama 15 tahun dan tiap tiap tahun bayar kontrektor 21 juta tu buat apa? semua nak tipu rakyat kerja tak tahu tapi Mat Monggol lantik dia jadi Panglima Angkatan Tentera... hahahahaha kita akan kalah perang. Bodoh dan Bangang memimpin organisasi keselamatan dan semua kaki cuci bontot Mat Monggol dan Bik mama...... hahahahhaa jahid Midi tak boleh buat apa..... mati lah brader camni... kena serang pasukan BENDERA INDON pun bolih lingkup ni. korek jangan tak korek kenapa pesawat PILATUS yang baru bolih jatuh terhempas di Langkawi,
woit tak kan masih tak tahu...bangang punya jeneral... tipu Melayu.....
Bagi tahu Malikul Sembab untuk sebarkan kepada rakyat jangan membuang masa nak baca sebab kalau tak tahu lagi bagus. Baca TT bolih terhibur das puaaaassssss!!!

Sukj berkata...

KENALILAH UMNO MELALUI SURAH LUKMAN AYAT 18...kah kah kah kah

JANGAN SOMBONG, JANGAN TAKBUR, JANGAN BANGGA DIRI

BILA CIRI2 ITU DAH ADA...KITA SEMUA MELAYU UMNO BOLEH REMBAT WANG RAKYAT WOii...kah kah kah kah kah kah

SESIAPA YANG TAKABUR, SOMBONG DAN BANGGA DIRI...TAK BOLEH TELAN RASUAH DAN SAPU HARTA RAKYAT...kah kah kah kah kah kah

TAFSIR MALAM...SIANG TELAN...TAFSIR MALAM...SIANG SETAN...kah kah kah kah kah kah

LINGKUP Woii LINGKUP...kah kah kah kah

melayu berkata...

dan dan dan paling penting
orang melayu mesti di bodohkan kalau melayu cerdik
melayu akan bebas berfikir melayu akan sokong pakatan rakyat

setuju setuju setuju tinggakan sibodoh melayu dalam umnonok selama lamanya kah kah kah

PUTRA MERDEKA berkata...

PAS KALAH!!!
Akhirnya terima lah kekalahan, terimalah kegagalan, jangan jadikan diri kamu binasa dengan runsing dan tak tentu arah yang akhirnya menyebabkan kamu disumbat ke hospital gila! Terimalah bahawa kegagalan ini merupakan asas kepada kegagalan yang semakin mendatang! terimalah bahawa kekalahan ini merupakan langkah pertama untuk kamu dan parti kamu PAS berkubur!!!
Terima lah...jangan bunuh diri tapi kalau nak pun jangan nyusahkan orang lain...faham!!!

PAS KALAH!!!

Lu Fikir La Sendiri!!!

PAS KALAH!!!

Johan berkata...

dah memang kenal sangat dengan umno pun,Mat Sembab..kahkahkah

Basuh Baju berkata...

melayu bebas ialah melayu pakatan rakyat?

biar betul?

Melayu bebas ialah melayu yang boleh berfikir di luar pengaruh Barisan, Najib, Pakatan dan Anwar.

chill.

amenoKepalaBana berkata...

perenggan akhir tu, aku setuju sangat. sama macam dasar penjajah, pastikan anak cerdik sikiat dari bapak dia saja...bila semua dah pandai kan dah susah mintak merdeka...

Syahrul berkata...

Wah! Tukar Tiub sudah ada iklan Mc D?

Tanpa Nama berkata...

bang..Pas kalah bang..
abang x nak bertanding kek jelebu ke?
cuba ler test power bang..mana tau menang..biar kitaorg kah kah kah kan abang pulak..heheh
bang,bila nak kawin?jangan lama lama bang,bunga banyak dah layu,kang x sempat nak mandi bunga kang buang badi...
huahuahua
**namejo**

Tanpa Nama berkata...

nami o fish melayu bodoh agen mcdonald kah kah kah

taruk r name fillet o fish,jagan malu kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Aku x suka dgr peminmpin lain bagi ceramah.lebih2 lagi pemimpim UMNO yg ikut skrip.pemimpin umno kebanyakan suka ikut skrip yg diulang2.aku cuma suka dgr anwar ibrahim,Nik Aziz dan Mamak kuti cakap.cuma mamak kuti sejak 2 menjak ni dia byk melalut.dulu dia ckp walaupun bohong aku suka.sebab dia buat skrip sendiri...Aku paling benci dgr si lidah kontot ckp.rasa mcm nak baling dgn kasut.anwar ibrahim ada karisma bleh layan sampai habis ceramah,tuan guru pula jujur n x ikut org lain ckp.

Tanpa Nama berkata...

ameno????

ameno dah mati laaa.semangat ameno zaman onn jaafar,tunku,tun razak,husin on dah dipadamkan pada zaman madey...tanya kuli,tanya rais,tanya ibrahim ali,tanya rozali isohak,hajjah marina,hajjah ilani,rahmah osman...

lani ameno celop.mereka tak pernah kenal aper2 kecuali menyedapkan perut dan bawah perut....

zaman madey,najib,isa samad ehhh sori muhyidin adalah zaman gelap melayu....

weber berkata...

alemak.. rilek la putramerdeka..
BN dah 7 kali kalah.. takde plak nak roboh ke ape ke...
kalah menang adat bertanding la..

Tanpa Nama berkata...

Hampas UMNO ni. Tong duit je dia org ni. Tgk jelah dia org bercakap dalam parlimen. Lintang pukang punya bahasa, apa hal? Nada suara tu dah pun cam nak marah sgt, tp cam terpaksa hormat speaker. Aku nengok pembangkang, relax dan control je.

UMNO..ish...merepek jelah..

mosabit berkata...

tang bab ni aku seronok baca ...."lani ameno celop.mereka tak pernah kenal aper2 kecuali menyedapkan perut dan bawah perut...."

bawah perut tu apa bro?...pusat ker?... kah kah kah kah kah ....alamak tercabut gigi pelesu aku....kah kah kah kah ....

umno suka yg bawah pusat la bro.....

umno ni ..pusat ke atas umo dia 52..tapi pusat ke bawah umo dia 25...kah kah kah kah ....

awas kamu puteri ameno!!!..apek jaga depan ada lobang..mana?...lompat..mana..
lompat apek lompat....

standard la...pemimpin umno semua muka rupa macam apek jer aku tengok...kah kah kah kah ...

jangan marah aa bro...selingan jer..nak rilis tensen..

pasal kalah di bagan pinang.....ini semua hasan aleee punya songel......

kah kah kah kah kah .....boleh hidup ker umno??????

Keylee Daud berkata...

gagaggaa..itu lah kalau yang menulis itu kaki ampu semua prsedien..gagaggaa...angkat baru naik baru gagagga...cun habis tapi ini orang suka tanamam bagus jugak kurangkurang