Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 13 Oktober 2009

KAH KAH KAH




MAHA YANG PALING MAHA





ABDULLAH AKAN TERIMA ANUGERAH KHAS UUM PADA 12 DISEMBER
-mStar

Bekas perdana menteri Abdullah Ahmad Badawi akan diberi penghargaan oleh Universiti Utara Malaysia (UUM) menerusi anugerah khas Mahaputra yang akan disampaikan pada malam bankuet diraja UUM di sini pada 12 Dis depan.

Naib Canselor UUM Nordin Kardi berkata anugerah khas itu adalah bagi menghargai jasa Abdullah sepanjang beliau menjadi perdana menteri.

Beliau berkata tetamu diraja pada malam itu ialah Canselor UUM Sultan Kedah Tuanku Abdul Halim Muadzam Shah dan Sultanah Kedah Tuanku Haminah Hamidun serta anggota kerabat Diraja.

KAH KAH KAH…. KAH KAH KAH…

woit…. INI HEBAT…. INI MACAM NAK LAWAN MADEY… kah kah kah…

kah kah kah…. MADEY DAPAT HADIAH MAHAFIRAUN…. kah kah kah…

kah kah kah…. MAT NGANTOK DAPAT HADIAH MAHAPUTRA…. kah kah kah…

woit…. SIAPA YANG AKAN DAPAT HADIAH MAHANGUAP…. kah kah kah…

woit… SIAPA YANG AKAN DAPAT HADIAH MAHADENGKOR… kah kah kah..

woit…. SIAPA YANG AKAN HADIAH MAHASINTOOOK… kah kah kah



12 ulasan:

penanggah berkata...

untung jd orang politik ni.. tido pun dapat pingat...

Tanpa Nama berkata...

http://pakalert.wordpress.com/2009/10/13/alert-government-reports-point-to-fiscal-doomsday/

regards

Tanpa Nama berkata...

Bro, kalu camni gua pun mau tidor...dlm meeting, dlm masjid, surau atau di mana-mana aje. Boleh dapat Datuk nanti atau Tan Sri...kah..kah..kah.. Bodo punya universiti..
Tak tau ke sape yang layak sape yg tidak...cam mana lah org luar nak respek universiti di Malaysia???Hampehhhh.

Abodola berkata...

Memang kita bangsa yg cukup 'serba serbi semua boleh belaka' .... kalau tidak tak ada le cerita songlap lagu orang, bendera orang, corak fesyen orang (e.g. batek), songlap bahasa juga (baik rumi maupun jawi) .... huruf atau abjad bahasa kita semuanya bukan asal kita punya .... kita tak dak apa langsung.... APA ADA? sebelum kedatangan penjajah matsaleh .... kita mana pernah guna abjad ROMANISE (abcdef ..... sampai z).... kita hanya ada guna bahasa melayu (jawi saja ... iaitu alif ba ta .... sampai ya)..... itupun bukan asai kita punya .... Arab punya .... sejak kedatangan pengaruh Arab dlm memperkembangkan agama Islam di nusantara...... cuba pikiaq tengok apa abjad atau huruf2 kita gunapakai sebelum kedatangan Islam (melalui pengaruh Arab)???? TAK ADA... MANA ADA? Indon ka ... Melayu di Malaya ka .... mana ada? semua tu hanya selepas jadi pengikut dan pak turut bangsa2 asing (dari Arab yg mengembang agama Islam .. & matsaleh yg jadi penjajah yg sampai la la ni kita maseh dok sanjung & puja .... sampai segenap benda kita dah terpengaruh dgn hasil produk2 mereka & juga budaya songsang mereka.... BANGSA APA KITA? .... BOLEH KATA BANGSA KAKI MENGIKUT AJE LE....... PAK TURUT MEMANJANG .... PAK TURUT SECARA BUTA TULI PULAK TU... LAGI BANYAK YG DOK ADA ..... KAH KAH KAH KAH KAH

BANGSA KITA .... APA PUN BOLEH ....
KAH KAH KAH KAH KAH LAH

Tanpa Nama berkata...

Mari belajar bahaso minang..

Maha...sama macam hebat, terar, omak oii (apabila terkojuit),godang

mahaguap... banyak menguap ..korap bukak mulut tapi tak ngantuk nak tido .

mahaangguk...bukan terangok-angok tapi orang yang paling korap menganguk ( kepala turun naik) lainlah kalau tergeleng-geleng ..(tak sesuai kalau guno perkataan maha geleng)kito panggil tegeleng-geleng.

lainlah kalau ...maha..ll tu makno aie hajat ado tapi tak kesampaian sobab duit bolum cukup laie .kono kojo kuek sikit nak kumpul duit. dah cukup baru dapek boli . hah sampailah hajat,

udin main gasing, tg ipoh

Tanpa Nama berkata...

UJANG KAU NI ISI NERAKA..

Sukj berkata...

PAK LONG TT,

SIAPA PULA YANG AKAN DAPAT HADIAH KERANA TERER BACA SURAH LUKMAN AYAT 18...

kah kah kah kah kah..kah kah kah..kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Tahniah kpd celaka yg dpt anugerah murahan ni....

Tanpa Nama berkata...

woi isyam! ko ni bodoh ke hape?

ade lagi sekor la! bingai!


MAHALIKUL SEMBAB!


KAH KAH KAH . . . KAH KAH KAH . . .


KAH KAH KAH . . . KAH KAH KAH . . .


dia dah fatwa 4 rukun, esok pagi ko ulas aku tau . . .

Tanpa Nama berkata...

hahahahhahaa siapa akan dapat anugerah Mahatuya?
hahahahahaaa siapa akan dapat anugerah Mahasembab?
Mahagedebab
Maha dan maha dan maha dan maha lagi dan MAGNOLIA maha hebat.
woit brader!!! Universiti tak ada kerja lain ke patut lah duduk corot je!!!!

Tanpa Nama berkata...

tahniah.isham bila nk dpt 'prof' plak? -penangkia-

kah berkata...

janganlah beliau dihina-hina lagi..
biasalah orang tertidur.. beliau terlalu penat bekerja untuk negara..

bukannya dia sengaja mahu tidur dan memalukan diri beliau dikhalyak ramai..

percayalah.. Allah yang membuat dia tertidur...

Jangan antum semua sombong sangat.. JANGAN SAMPAI ALLAH TARIK NIKMAT TIDUR DARI ANTUM SEMUA!

kah.kah.kah