Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 14 Oktober 2009

LEMBU LAGI



KESIAN LEMBU INI




WANITA JANGAN TERUS BERNOSTALGIA – SHAHRIZAT - melayau

Shahrizat Abd. Jalil mengingatkan seluruh ahli Pergerakan Wanita UMNO supaya tidak terus bernostalgia dengan masa lampau kerana kedudukan orang Melayu hari ini umpama telur di hujung tanduk.

NAK BANGKIT TELOO DAH BERAT


Ketua Pergerakan Wanita itu berkata, sudah tiba masanya ahli Wanita bangkit semula berjuang bersama-sama dengan pemimpin dan presiden parti.

KAH KAH KAH…

woit… NOSTALGIA MACAM MANA…. kah kah kah….

woit … NOSTALGIA NI APA?.... kah kah kah..

kah kah kah… NOSTALGIA NI IBU NEGERI BULGARIA KE ?.... kah kah ka

kah kah kah… PERKATAAN NOSTALGIA TU PUN MANGKUK NI TAK FAHAM…. kah kah kah…

kah kah kah… MI NO SPIK INKLIS…. MI WAN KONTREK….MI NO GO BULGARIA…. kah kah kah

nota:
tolong jangan hina lembu.




11 ulasan:

Media Cyber berkata...

ko sendiri faham ke makna nostalgia itu? ke ko main bantai jer agak2 faham la kononnya? Cacat la ko nie

Tanpa Nama berkata...

apa masalah hang sebenarnya?? kalo ye pun salah guna perkataan tu..ko rasa sakit kat ne? perkara yang kecik jgn di perbesarkan..ko tu betul sangat ke??cari ar topik lain...aku rasa ko tu yang macam lembu....ahaks... jgn mara ek.. kalo takut kena kutuk jangan wat blog macam nih... dowh...

SyawaL berkata...

http://alphaku.blogspot.com/2009/09/k-e-p-l.html kepala lembu sama kerbau...

Sukj berkata...

PAK LONG TT,

MACAM KENAL JER LEMBU NI...kah kah kah kah kah

MASA KECIK LEMBU NI SELALU ADA KAT 'MADRASAH UMNO'...kah kah kah kah

BILA BESAR LEMBU NI PUN JADI 'MAKRASUAH'...kah kah kah kah

Tok Uban berkata...

Bila sebut umno....dia kata melayu....dia tu melayu ke?...apalah orang melayu dalam umno ni...tak terfikir ke selama ni kau orang semua kena tipu dengan mamak?

UMNO---United Mamak National Organisation.

matstimketum berkata...

badan dah berat, nak bangun pun susah!

mosabit berkata...

sapa yg gila ni...dah takda kejer ker main letak telor kat hujung tanduk.....ingat lembu tu nak diam bila telor umno ada di hujung tanduknyer??...kah kah kah

dah tak tau nak letak telor kat mana?...
wanita telornyer terletak di dalam...apasal gatal gatal gi aleh kat tanduk?...

sedangkan lelaki sendiri tak berani letak telornya sebarangan....

jadi umno ni bodoh macam telor...orang masuk ke dalam dia dok kat luar terkulat kulat....kah kah kah kah kah klah kah ......

rilis tensen aku ..pasal kalah kat bagan pinang.....kah kah kah kah ...

AntiBeerN berkata...

Orang Melayu ke... atau geng UMamakNO yg umpama telur di hujung tanduk??

Awat tak translate TELUR DI HUJUNG TANDUK tu dlm bahasa Arab? Mesti tambah melopong perwakilan tu semua kalau cakap Arab. Kalau ente tak tahu, ni dia ana tolong translatekan:

" Wal teluri al najibun entotan tandukan tantuya..."

Kah kah kah.....

Tanpa Nama berkata...

Bro, lembu tanduk besar tu real ke?

Gambar berikut memang real...!
http://web.ics.purdue.edu/~blackwoo/images/photos/photo7.jpg

AKS

najibulia berkata...

pebenda minah mamak ni ckp..tah pebenda tah ujung tanduk..xabis2 takut duit abis la tu nnt..kah kah kah..melayu xakan hancur melainkn pemimpin tu sendiri berubah..

haroon berkata...

macai2 umno kene paham, wanita xle nk naik jd naib presiden, timbalan presiden sbb bile bertanding dorg x hulor2, duit x masyuukk...xle nk compete ngan calon2 laki....ni bukan rasuah, ni politik wang..dosa kecik jaa...kah kah kah kah