Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 15 Oktober 2009

PENGUMUMAN UNTUK KONTREKTOR KELAS F




AJEN BUMIPUTERA DI CARI UNTUK KAPAL SELAM INI




KIKIS UMNO UNTUK CARI MAKAN – malaysiakini

Tanggapan Umno sebagai sebuah parti "untuk cari makan" mestilah dikikis untuk menjayakan slogan satu Malaysia "rakyat didahulukan, pencapaian diutamakan", kata Najib Razak.

"Umno tidak boleh dilihat sebagai sebuah parti yang hanya ghairah memperjuangkan kelompok yang sedikit.

LEBIH BAIK - LEBIH MURAH DARI KAPAL SELAM MONGOLIA



"Sebaliknya, kita mahu Umno dilihat, dirasai, serta diyakini sepenuhnya sebagai sebuah parti inklusif yang mendahulukan rakyat dan bukannya mendahulukan diri sendiri," kata presidem Umno.

"Maka itu, persepsi Umno sebagai parti untuk cari makan mesti dibuang jauh-jauh, mesti ditinggalkan."

KAH KAH KAH… KAH KAH KAH…

WA WA WA…. WA WA… WA WA WA

woit… SENAK PERUT ….MENDENGAR LEBONG DI WAKTU PAGI… kah kah kah…

kah kah kah…. PARTI CARI MAKAN???…. kah kah kah…

kah kah kah…. HINA BETUL PARTI GEROMBOLAN INI… kah kah kah…

kah kah kah... RUPA RUPA NYA SELAMA INI.. PARTI CARI MAKAN...kah kah kah..

woit…. KESIAN… SEDIH… PILU… BERTABURAN AIR MATA… kah kah kah..

kah kah kah… APA AKAN JADI KEPADA KONTREKTOR KELAS F…kah kah kah..

kah kah kah… FRUS MENONGENG….. TUKANG JUAL KONTREK… kah kah kah…

kah kah kah… BALACHI DAN MACAI… LARI BERTEMPIARAN…kah kah kah..

woit… MALAON YANG CARI KOMISEN…. KEBULUR TAK MAKAN…kah kah kah..

kah kah kah… SIAPA YANG AKAN BAWA PROJEK JUMPA MENTERI…kah kah kah…

woit…NAK BUANG JAUH JAUH SAMPAI KE MANA ?... kah kah kah..

woit… NAK BUANG SAMPAI KE PARIS ?... kah kah kah…

woit… NAK BUANG SAMPAI KE MONGOLIA?.... kah kah kah…

nota:
woit munkee ini dah bertimbun emas dan harta
tak bagi orang lain cari makan
ini niat nak monopoli untuk anak bini dan kroni
hulur hulur laaa komisen kapal selam tu
tak kan nak makan sorang kah kah kah




10 ulasan:

Johan berkata...

akhirnya mengaku jugak parti dia jenis mcm tu! kahkahkah

Sukj berkata...

PAK LONG TT,

LEPAS NI KONTAIKTOR F NI HANYA MAMPU BUAT 'MADRASAH'...kah kah kah kah

BUAT MADRASAH...MADRASAH PUN RUNTUH MACAM STADIUM...kah kah kah kah

APA LAGI YANG TAK LINGKUP...SEMUANYA LINGKUP SEBAB YANG BINANYA ADALAH 'TUKANG PELINGKUP'...kah kah kah kah..kah kah

Tanpa Nama berkata...

ceh,blah la lu najib...juak-juak kontrektor ni la yang dok sokong UMNgOk dulu kini dan selamanya kerana mereka beranggapan UMNgOk la yang bagi depa makan...ayat-ayat depa yang kliche "kita mesti sokong UMNgOk kerana UMNgOk la yang telah berjuang untuk kemerdekaan negara kita,beri biasiswa,bagi kerja,buat bangunan,buat jalan dll...kalau kita sokong pembangkang kita adalah rakyat yang tak tau bersyukur"...aku berani bet,ayat ni la yang puak-puak pencacai UMNgOk guna untuk justify sokongan depa...so, hang dok merepek apa najib?

seliparjepun berkata...

salam..

wahai murujib...kau x payahla nak buat buat pengsan ketika kau sedang melaung lebong pasal 'cari makan..' dah dari dulu mcm tu...skrg nak ubah...x payahla..dah kaya raya bole la cakap...atau kau tahu kau nak bungkus pru13 nnti...nak bawak kemana harta kedarat kau tu...

hancusss...!!!

Tanpa Nama berkata...

PCM iala singkatan untuk paracetamol
iaitu pil demam / sakit kepala - in this case kepala yang mana satu kah!
kah!kah!

http://keluargahjelham.blogspot.com berkata...

Bro,
Kalau baca berita cara terbalik camana ?,
tak ke maknanya bertambah kaya kroni ?...ini signal awal boleh rembat harta negara.

Tanpa Nama berkata...

memang umngok ni parti untuk cari makan.seorang umngok yang ada pangkat sikit dalam parti umngok ni pegang sampai berpuluh lesen kelas F.bila buat cabutan balik balik dia dapat.memang dasar ni pun ngok.apa nak jadi dengan yang lain.terus jadi ngoklah kalau tak berubah.

Tanpa Nama berkata...

memang ngok.parti cari makan.umngok

Tanpa Nama berkata...

Itu gimik politik Najib untuk disebarkan oleh media untuk pengaruh dan bodohkan orang Melayu sahaja.

Dol dan Madey pun ada cakap lebih kurang macam itu juga dahulu.

Sepatutnya semakin kurang kontraktor kelas F tetapi yang sebaliknya berlaku. Semakin ramai dan 99.9% adalah belaci Umno!.

Sebenarnya Najis nak cakap:" Kita sudah sedia dan agihkan RM 10 billion untuk pelaburan pembangunan sebagai peransang untuk pulihkan ekonomi...Berebutlah kamu dan lepas ni jangan bising-bising lagi.."

Rajawali berkata...

tapi btul ke tak boleh cari makan lagi?nipu je pak najib ni.Kalau tak boleh cari makan mana lagi pemimpin UMNO nak cari income luar?wakakaaka
tak caye-tak caye..najib tipu-najib tipu